Jump to content

LCS KOPEN


gta_sa_gamer

Recommended Posts

Dit is mijn mening, ik zeg toch duidelijk; 'ik vind'.

Jij zegt 'GTA LSC is niet afgezaagd'. Dat ik het wel afgezaagd vind is toch ook gewoon mijn mening, en daar valt niet echt over te discussieren.

Ik vind gewoon dat hij na een tijdje spelen afgezaagd word, moet ik daar dan argumenten bij geven? En als dat misschien een verkeerde woordkeuze is kan ik het ook zeggen als 'na een tijdje spelen begint het te vervelen.'

En verder over die laadtijden, die laadtijden irriteren mij gewoon. Dat kan misschien zijn omdat ik gewoon ben om SA te spelen maar dan nog verandert dat niet dat ze mij irriteren. Wat moet ik daar verder over zeggen?

Ik weet dat jij GTA LCS wilt verdedigen maar ik geef gewoon mijn mening hierover en verder moet ik daar toch niets bijzeggen.

Afgezaagd en vervelen is inderdaad wat anders. Met afgezaad kon je wél komen met argumenten. Vervelen is al een argument alleen zou je er nog bij mogen zeggen waarom. Bijvoorbeeld: Wat zijn de andere beter?

En dan mag je SA er nog niet bij gaan halen. Als je het over LCS of andere PSP games hebt kun je gewoon geen games erbij gaan halen voor Concoles. Deze games zijn mooier, hebben meer, kunnen meer. Dat is gewoon zo, je moet het gaan vergelijken met andere handheldgames. DS games of andere PSP games. In vergelijking met die games is het een hele goede game.

Helaas is de lol er wel een beetje af wanneer je VCS hebt gespeeld, dit is de opvolger.

Ben ik niet met je eens. Veel mensen vinden dit maar LCS is in mijn ogen veel beter als VCS. Véél minder bugs, betere sfeer, moeilijkere missies, beter verhaal, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    8

  • ~Lance Vance

    5

  • gta_sa_gamer

    5

  • Only GrandTheftAuto

    4

Kopen als:

- Je een diehard GTA fan bent

- Je tegen moeilijke missies kan en het niet erg vind om elke missie 5 keer opnieuw te moeten doen

- Graphics je niet zoveel boeien. Vergeleken met de PS2 versie van GTA SA is GTA LCS misschien een stap vooruit, maar als je de GTA SA PC versie gespeeld hebt is het een grote stap terug.

- Je niet verwacht iets nieuws te zien. Nieuwe dingen zoals allerlei soorten kleding kopen en auto's pimpen zoals in SA kan je wel vergeten. LCS heeft ongeveer dezelfde features als GTAIII en GTA VC.

- Je van Liberty City houdt.

Ik zelf heb hem wel gekocht voor de PS2, maar eerlijk gezegd is het een klein beetje een teleurstelling, ik ben toch blij om hem te hebben, hij verdient toch de titel van GTA, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat ik hem uitspeel.

Als je geen PS2 hebt zou ik hem helemaal niet kopen. No offense, maar om GTA op zo'n klein kutschermpie te moeten spelen is echt zwaar kloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeleken met Vcs in Lcs helemaal niets.

Soms zijn de graphics iets beter maar je kan bijna niets doen in Lcs. Missies, zijmissie, colletables en dat is het. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad het je juist aan, ik vind het gewoon een fantastisch spel, en velen met mij.

Er zijn ook zeurkousen, die SA achtige dingen hadden verwacht, en ik vind het niet beter, maar wel leuker dan VCS.

Vergeet niet dat het al uit 2005 komt. Lees dit topic door, als je positieve feedback wil hebben, lees dan Asphalts, M4X en mijn posts Edit: ook die van VforV ;), en anders de rest.

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Kopen als...

je van het mafia sfeertje houdt

je GTAIII gewelding vond

je een overvloed aan (zij)missies wil doen, waar je toch een hele tijd zoet mee bent

je veel te doen wil hebben, want je kunt in Liberty City buiten de missies zo veel doen, je verveelt je geen moment

je houdt avn GTA! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad het je juist aan, ik vind het gewoon een fantastisch spel, en velen met mij.

Er zijn ook zeurkousen, die SA achtige dingen hadden verwacht, en ik vind het niet beter, maar wel leuker dan VCS.

Vergeet niet dat het al uit 2005 komt. Lees dit topic door, als je positieve feedback wil hebben, lees dan Asphalts, M4X en mijn posts Edit: ook die van VforV ;), en anders de rest.

Ik heb nog wat rates van LCS in mijn post staan op de vorige pagina. :puh:

Voor de rest vind ik GTA LCS ook beter dan GTA VCS. De missies zijn leuker en er zit een betere sfeer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Kopen als...

je van het mafia sfeertje houdt

je GTAIII gewelding vond

je een overvloed aan (zij)missies wil doen, waar je toch een hele tijd zoet mee bent

je veel te doen wil hebben, want je kunt in Liberty City buiten de missies zo veel doen, je verveelt je geen moment

je houdt avn GTA! :)

Wat kun je buite de missies/zijmissies dan doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik niet met je eens. Veel mensen vinden dit maar LCS is in mijn ogen veel beter als VCS. Véél minder bugs, betere sfeer, moeilijkere missies, beter verhaal, etc.

Ook ik vind de verhaallijn leuker, en de sfeer is even leuk, en er zijn minder bugs. Toch zijn er meer mogelijkheden in VCS, die het praktisch wat beter maken. VCS is ook niet voor niets de opvolger van LCS. Maar als je de punten hierboven bekijkt ben ik het redelijk met je eens, behalve dat de missies moeilijker zijn. Dit was overigens niet wat ik wilde zeggen in mijn post hiervoor, ik bedoelde meer dat je LCS voor VCS moet spelen, omdat dat de meest logische volgorde is i.v.m met de tijd (letterlijk, niet de tijd wanneer het zich afspeelt).

Link to comment
Delen op andere websites

Kopen als...

je van het mafia sfeertje houdt

je GTAIII gewelding vond

je een overvloed aan (zij)missies wil doen, waar je toch een hele tijd zoet mee bent

je veel te doen wil hebben, want je kunt in Liberty City buiten de missies zo veel doen, je verveelt je geen moment

je houdt avn GTA! :)

Wat kun je buite de missies/zijmissies dan doen ?

Racen, killen, auto's jatten, politie opjutten, en rond toeren. Helaas begint dit snelt te vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik hem kopen.

Veel mensen vinden dat GTA LCS niet zo goed is als andere GTA`s.

Maar dat komt omdat het eigenlijk bestemt was voor de PSP.

Tuurlijk zijn er wat minder functies dan in SA. Maar het blijft een goed spel met redelijk veel goeie missies.

(behalve: crazy 69. deze missie slaat nergens op)

Link to comment
Delen op andere websites

- Je niet verwacht iets nieuws te zien. Nieuwe dingen zoals allerlei soorten kleding kopen en auto's pimpen zoals in SA kan je wel vergeten. LCS heeft ongeveer dezelfde features als GTAIII en GTA VC.

Allemaal dingen van SA die op een DVD zit. UMD's kunnen nu eenmaal niet zo veel. Als je een Handheld game gaat kopen moet je niet aan Console' games denken. Het is een wat kleiner spel met wat minder functies. Met GTA III is hij veel beter te vergelijken, daar was de techniek ook nog niet zo ver voor CD's/DVD's.

Auto's pimpen kan overgins wel met het progamma 'Pimp My Garage Portable'. Alleen voor de PSP en het is niet officieel Rockstar, het is (goede) homebrew.

Wat kun je buite de missies/zijmissies dan doen ?

Racen, killen, auto's jatten, politie opjutten, en rond toeren. Helaas begint dit snelt te vervelen.

USB's, gewoon jumpen, sommige Zij Missies verder mee doorgaan, mooie plekjes fotograferen, aan je Criminal Rating werken, lekker klooien met CheatDevice, bijvoorbeeld met de Contruction mode daarmee kun je erg mooie dingen maken, ect

Er zijn veel dingen gewoon van het spel zelf te doen maar ook je eigen fantasie kan je ver brengen. Overgins is bij elk spel nadat je het hebt uitgespeeld niet meer veel te doen. Ook bij SA..

--

Nog even; Ik zou hem kopen. Het is een mooie Grand Theft Auto met een goede sfeer. Je zit lekker in het wat donkere Liberty City waar het Maffia gevoel helemaal in je kruipt. Je hebt mooie en soms ook wat moeilijke missies. Het gaat vooral om het overnemen van Liberty City. De gangs zijn in stijd met elkaar. Dat merk je ook in de missies die er vaak mee te maken hebben. Je moet leden vermoorden of ze op een andere manier lastig vallen. Dan zijn er nog de Sicilians, zij houden zich op de achtergrond. Als de gangs zijn uitgeput en verwakt kunnen zij zonder veel moeite LC overnemen. Dit gaat Toni samen met Salvatore verijdelen. Daarnaast moet je ook iemand helpen die door vals te spelen burgemeester hoopt te worden. Toch verliest hij en vallen zijn zaken ineen. Hij komt hier boven op door een stuk van Staunton Island op te blazen om daarop te gaan bouwen. Je hebt ook nog wat minder belangrijke opdrachtgevers als je Moeder die je als een softie ziet, Toshiko die haar man wil verslaan op een wat pijnlijke manier.

Ook LC is iets anders als in III, er zijn nog dingen in aanbouw, sommige dingen zijn er nog helemaal niet en sommige dingen zijn in GTA III al weg.

Kortom een fantastische Grand Theft Auto met een goede sfeer en waarin je veel plezier kunt beleven. Omdat het voor de PSP is gemaakt zal het niet zo uitgebreid zijn als San Andreas maar dat moet je accepteren. Voor een Handheld game is het een zeer goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu natuurlijk aannemende dat hij hem voor de PSP wil kopen, maar LCS is er ook voor de PS2. En die versie had wel beter gekunt vind ik.

En ja, als je SA 100% hebt uitgespeeld is er nog wel zat te doen dankzij de grote map en RPG aspecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu natuurlijk aannemende dat hij hem voor de PSP wil kopen, maar LCS is er ook voor de PS2. En die versie had wel beter gekunt vind ik.

Ik ben blij dat Rockstar dat niet heeft gedaan. Dan doen ze de PSP'ers veel te kort. Je hebt dan het gevoel dat je niet alles hebt gespeeld en maar een halve versie hebt. Bij VCS op de PS2 zijn ook extra dingen toegevoegd wat ik niet echt waardeer van Rockstar. Nu heb ik niet alles gedaan en kan zo ook niet alles goed weten.

Ze hebben de PSP versie geport zonder extra dingen te hebben toegevoegd. Hetzij waarmee ik blij ben, anders voel je je een beetje genoodzaakt om ook de andere versie te halen wil je alles gedaan hebben. Ze hebben de PSP'ers gewoon gelijk gelaten aan de PS2'ers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...