Agent Kellerman Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik vond dit: GTA1 GTA London GTA2 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 die 3de maar dan ps1 en van achter Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Daar kan ik helaas geen plaatje over vinden! @2Hieronder(Profile): Nou herhaal je mijn text dus Bewerkt: 9 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Daar kan ik helaas geen plaatje over vinden! da kan Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Ik vond er wel eentje GTA 2 PS1 VERSIE En dan de trilogy box voor PS1 met GTA2 erbij Veel plezier ermee p.s.:als je nog plaatjes wilt,hier is de zoekfunctie link --> deze Bewerkt: 9 mei 2007 door profile Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik vond er wel eentje GTA 2 PS1 VERSIE En dan de trilogy box voor PS1 met GTA2 erbij Veel plezier ermee de voorkant heb ik maar geen achterkant Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Nee sorry die vind ik echt niet Maar in mijn vorige post staat een link bij naar de zoekfuncie. Je kan eens kijken of je niets ziet staan dat je kan gebruiken. Reageren
Markant Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Voor covers gebruik ik altijd deze site: http://www.cdcovers.cc/covers Het is ongelofelijk, hoeveel covers deze site in zijn database heeft, en meestal ook in prachtige kwaliteit. Deze covers heb ik op de voorgenoemde site gevonden: Bewerkt: 9 mei 2007 door Markant Reageren
profile Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Daar kan ik helaas geen plaatje over vinden! @2Hieronder(Profile): Nou herhaal je mijn text dus Ja maar ik vond wel een ps1 cover Maar big playahh heeft hem nu. Veel plezier ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.