Big Playahh Posted May 9, 2007 Author Report Posted May 9, 2007 die 3de maar dan ps1 en van achter Quote
Agent Kellerman Posted May 9, 2007 Report Posted May 9, 2007 (edited) Daar kan ik helaas geen plaatje over vinden! @2Hieronder(Profile): Nou herhaal je mijn text dus Edited May 9, 2007 by Agent Kellerman Quote
Big Playahh Posted May 9, 2007 Author Report Posted May 9, 2007 Daar kan ik helaas geen plaatje over vinden! da kan Quote
profile Posted May 9, 2007 Report Posted May 9, 2007 (edited) Ik vond er wel eentje GTA 2 PS1 VERSIE En dan de trilogy box voor PS1 met GTA2 erbij Veel plezier ermee p.s.:als je nog plaatjes wilt,hier is de zoekfunctie link --> deze Edited May 9, 2007 by profile Quote
Big Playahh Posted May 9, 2007 Author Report Posted May 9, 2007 Ik vond er wel eentje GTA 2 PS1 VERSIE En dan de trilogy box voor PS1 met GTA2 erbij Veel plezier ermee de voorkant heb ik maar geen achterkant Quote
profile Posted May 9, 2007 Report Posted May 9, 2007 Nee sorry die vind ik echt niet Maar in mijn vorige post staat een link bij naar de zoekfuncie. Je kan eens kijken of je niets ziet staan dat je kan gebruiken. Quote
Markant Posted May 9, 2007 Report Posted May 9, 2007 (edited) Voor covers gebruik ik altijd deze site: http://www.cdcovers.cc/covers Het is ongelofelijk, hoeveel covers deze site in zijn database heeft, en meestal ook in prachtige kwaliteit. Deze covers heb ik op de voorgenoemde site gevonden: Edited May 9, 2007 by Markant Quote
profile Posted May 10, 2007 Report Posted May 10, 2007 Daar kan ik helaas geen plaatje over vinden! @2Hieronder(Profile): Nou herhaal je mijn text dus Ja maar ik vond wel een ps1 cover Maar big playahh heeft hem nu. Veel plezier ermee Quote
Recommended Posts