Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 GTA 3 is veel harder als GTA Vice City Bij GTA3 kan je de armen en de benen eraf schieten en dan blijven ze ook nog liggen... Zelf vind ik het voor 12 jaar en ouder... Reageren
Le Freak Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 Grof?? Nee hoor.. 12 jaar kan best <_< Reageren
Arjen Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 whahahahhaha...jahckers LeFreak..hahahah goeie screenshot.. en twaalf jaar...bij nader inzien....kan het toch wel Reageren
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Goed gedaan Le Freak! Maar over leeftijden, mijn neefjes van 6 spelen bij mij ook altijd gta vice city en gta III. Roy als je dit leest ---> hou je stil <_< Reageren
flo Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 op zich zit er best wat humor in hoor. bijvoorbeeld de filmpjes van ricardo diaz als die de duiven afschiet of z'n video. en de teksten als je bijv. word gearresteerd en ken rosenberg tegen de politie praat. Reageren
Marius Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Het maakt niet uit zolang je maar tegen dit soort spellen kan want ik speel ook Unreal Tournament 2004 en Far Cry en die zijn ook voor 18 jaar en ouder terwijl ik maar 16 jaar oud ben. Reageren
Le Freak Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Inderdaad, maar de meeste kinderen onder de 12 jaar kunnen daar dus niet zo goed tegen Ze gaan er niet van huilen ofso, maar het is gewoon slecht dat ze die informatie allemaal krijgen, je weet nooit wat ze er LATER nog mee gaan doen! In Amerika hebben jongens van 16 wel eens een spel in het echt nagedaan, en dus ook echt mensen vermoord..! Reageren
Arjen Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Inderdaad, maar de meeste kinderen onder de 12 jaar kunnen daar dus niet zo goed tegen Ze gaan er niet van huilen ofso, maar het is gewoon slecht dat ze die informatie allemaal krijgen, je weet nooit wat ze er LATER nog mee gaan doen!In Amerika hebben jongens van 16 wel eens een spel in het echt nagedaan, en dus ook echt mensen vermoord..! Ja...dan ben je ook ff gek als je dat gaat doen.. Maar GTA III is voor 18+...Unreal Tournament enzo..die zijn dat ook.. ik vind die spellen harder...van mij mag GTA --> 12+ Reageren
djbob Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 ik vind gta wel groffer dan bijv ut2k4 , wat jij noemt. Daar zijn niet echt realistische wapens en gassies!, waardoor het minder erg is! Zo is ook nu in duits land farcry verboden! Ze moeten daar wachten tot er een versie met groen bloed komt! Ik vind het allemaal onzin! Reageren
Arjen Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 ik vind gta wel groffer dan bijv ut2k4 , wat jij noemt. Daar zijn niet echt realistische wapens en gassies!,waardoor het minder erg is! Zo is ook nu in duits land farcry verboden! Ze moeten daar wachten tot er een versie met groen bloed komt! Ik vind het allemaal onzin! Maar bij UT 2004/3 kan je de poppetjes wel uit elkaar schieten zodat je (rode) lichaamdelen ziet... Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 ik vind dat gta niet zo grof is, van mij mag het wel vanaf 12 jaar en ouder worden! Reageren
gameking Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 (bewerkt) Het maakt niet uit zolang je maar tegen dit soort spellen kan want ik speel ook Unreal Tournament 2004 en Far Cry en die zijn ook voor 18 jaar en ouder terwijl ik maar 16 jaar oud ben. ut&far cry zijn trouwens van 16+ marius Bewerkt: 11 april 2004 door Le Freak Reageren
djvinnie Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Van mij mogen ze er 12 jaar en ouder van maken en dan houden!! Zo grof is het echt niet!! Reageren
Tim Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 IK heb in een speelgoed blaadje ook het spel gtavc gezien, maar daar stond bij dat gtavc 3+ is, en bij gta3 stont er 18+, maar ik denk dat die 3+ gewoon een druk fout was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.