Jump to content

grof


flo

Recommended Posts

,Apr 28 2004, 08:36 PM] Het is misschien grof maar wel vet er zitten zoals freak al zegt veel grapjes in als ik het een cijfer zou moeten geven dan gaf ik het een dikke 10! :rolleyes:

Hahahaah, Hans een neef van Le Freak, vandaar dat hij zo op Le Freak reageert :lol:

Maar alle GTA games verdienen inderdaad een dikke 10!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    11

  • Le Freak

    10

  • Don Falcone

    6

  • djvinnie

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Xamber,Apr 28 2004, 06:13 PM] Dat vind jij misschien, maar er zijn mensen die het wel beïnvloed.

Ze schieten gewoon voor de lol mensen dood.

Dan denk ik:"Ben je wel bij je hoofd" :blink:

NEE!

je bent gewoon gestoord of je bent niet gestoord!!! de mensen die zomaar andere neerschieten zijn gestoord en worden niet beinvloed door zulke spelle. ZE ZIJN GEWOON GESTOORD!!! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Xamber,Apr 28 2004, 06:13 PM] Dat vind jij misschien, maar er zijn mensen die het wel beïnvloed.

Ze schieten gewoon voor de lol mensen dood.

Dan denk ik:"Ben je wel bij je hoofd"  :blink:

NEE!

je bent gewoon gestoord of je bent niet gestoord!!! de mensen die zomaar andere neerschieten zijn gestoord en worden niet beinvloed door zulke spelle. ZE ZIJN GEWOON GESTOORD!!! :angry:

Ze zijn gestoord ja, maar er zijn meer 'gestoorde' op de wereld dan jij denkt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Xamber,Apr 28 2004, 06:13 PM] Dat vind jij misschien, maar er zijn mensen die het wel beïnvloed.

Ze schieten gewoon voor de lol mensen dood.

Dan denk ik:"Ben je wel bij je hoofd"  :blink:

NEE!

je bent gewoon gestoord of je bent niet gestoord!!! de mensen die zomaar andere neerschieten zijn gestoord en worden niet beinvloed door zulke spelle. ZE ZIJN GEWOON GESTOORD!!! :angry:

Ze zijn gestoord ja, maar er zijn meer 'gestoorde' op de wereld dan jij denkt! ;)

Als die allemaal GTA zouden spellen dan was het gau afgelopen met mensheid :o

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha....maar ik denk dat GTA echt niet stopt...doordat er mensen beïnvloed worden... :puh:

Inderdaad, het gaat word nu allemaal wel heel erg ongeloofwaardig.. <_<

Er is niks aan de hand met GTA, en dat gaat ook niet gebeuren, die advies leeftijd staat er gewoon goed op, en we weten nu waar hij voor dient!

On-topic maar weer:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een mislukt screeenshot van de malibu. ff, dan zet ik hem erop...

Ow, ik heb hem niet meer, maar in iedergeval was het in de malibu. Ik gooi zo'n handgrenaat midden tussen die mensen en net alsie omploft maak ik een screenshot!

Link to comment
Delen op andere websites

Xamber,Apr 28 2004, 06:13 PM] Dat vind jij misschien, maar er zijn mensen die het wel beïnvloed.

Ze schieten gewoon voor de lol mensen dood.

Dan denk ik:"Ben je wel bij je hoofd"  :blink:

NEE!

je bent gewoon gestoord of je bent niet gestoord!!! de mensen die zomaar andere neerschieten zijn gestoord en worden niet beinvloed door zulke spelle. ZE ZIJN GEWOON GESTOORD!!! :angry:

Ze zijn gestoord ja, maar er zijn meer 'gestoorde' op de wereld dan jij denkt! ;)

jij bent ook gestoord tog freek :puh::P:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...