Jump to content

grof

Recommended Posts

• 3 weken later...
  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

11

• Le Freak

10

• Don Falcone

6

• djvinnie

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weken later...
Geplaatst:

Rockstar heeft al een paar keer onder vuur gelegen omdat GTA te grof zou zijn. Vanaf GTA1 al :puh:

Er is een tijdje terug, half jaar ofzo, een moord gepleegd naar voorbeeld van een missie uit GTA VC. Rockstar is aangeklaagd, maar naar mijn weten hebben de aanklagers geen gelijk gekregen.

Geplaatst:
Rockstar heeft al een paar keer onder vuur gelegen omdat GTA te grof zou zijn. Vanaf GTA1 al :puh:

Er is een tijdje terug, half jaar ofzo, een moord gepleegd naar voorbeeld van een missie uit GTA VC. Rockstar is aangeklaagd, maar naar mijn weten hebben de aanklagers geen gelijk gekregen.

ja gelukkig ook maar dat die aanklagers geen gelijk hebben gekregen... ;)

maar rockstar games heeft ook al een zin er uit moeten halen bijvoorbeeld : kill all the haitians of zoiets

Geplaatst:

Volgens mij stond die zin in die missie waar je die sniper van het dak moet knallen. Maar d'r staat nu een of andere soortgelijke zin in

Geplaatst:

ik vind dat iedereen het kan spellen die kunnen lezen en het spel begrijpen en het is bulshit dat ze zeggen dat kinderen het na gaan doen (ja hoor)

Geplaatst:

Ik kan best begrijpen dat ouders het niet zo tof vinden wanneer hun zoontje uit groep vier, die net bezig is met Boom-Roos-vis, vrolijk oom agentjes afknalt in GTA. Ik bedoel, zo'n leeftijdsgrens zit er niet voor niets op.

Desalniettemin vind ik de grens van 18+ (die overigens voor alle GTA's geldt!) inderdaad wel wat overdreven. Laten we zeggen dat GTA geen spel is voor basisschoolleerlingen.

Geplaatst:

ik ben basisscholier maar ik ben blijven zitten dus ik zit eigelijk in de brugklas dus je kan beter zeggen onder de 12

maar ik denk dat het ook kan liggen wat voor karakter je hebt bijvoorbeeld of je snel beinvloed word door spellen, films enz.

Geplaatst:

Nee, je bent gewoon nog niet geschikt voor GTA!

Zonder gekheid, het maakt inderdaad heel veel uit wat voor karaktertype je bent. Maar je moet ergens de grens trekken... Ik verdenk nemand er hier van dat ze agressief gedrag gaan tonen naar aanleiding van GTA

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
petersmurfje,Mar 21 2004, 10:10 PM
ja daar heb je helemaal gelijk in als je kijkt naar hitman en dat soort spellen dan is gta nog niks mee  :)  :)  :) Bewerkt: door Marius
Geplaatst:

In principe wil GTA zo realistisch mogelijk de onderwereld (de mafia, drugcartels, bendes, families, vetes,) benaderen.Dit is spannend, laten we eerlijk zijn leuker dan Railroad Simulator (toch?).

Maar laat het die paar zieke geesten het niet bederven voor het gros rationeel nadenke mensen.

Na The Godfather ga je toch ook niet meteen een paardenhoofd bij je vreemdgaande ex in bed pleuren?!?

Wat wel zo is is dat de norm qua leeftijd hoog moet blijven.

Zoals hier al eerder is gezegd; jongere kindren zijn gevoeliger voor geweld en zullen niet gauw onderscheid maken tussen spelen en moorden (natuurlijk de 6-jarigen en zo).

En dan kunnen ze in de States wel Rockstar aanklagen maar Amerika is zo hypocriet als wat!

In texas mag je al een geweer kopen op je 15e (!!!!!!!!!!!!!) en dan te bedenken dat het niet ongebruikelijk is in de USA (totaal niet zelfs) dat je pas op je 21e een biertje mag (!!!!!!0 wat hier al met 16 jaar mag!

Ja, gek die Amerikanen.

Geplaatst:

Maarjah okeej ik moet wel toegeven dat het soms een beetje grof is :D

Me nichtje moest er eerst om huilen omdat ze het eng vond :ph34r:

maar wat ik wacht vol smart op gta san andreas :D :D :D

Geplaatst:

Hahaha!! :lol:

EEN BEETJE??

Moest ze echt huilen??

Ja, oke het is wel hard.

Maar in het echt gieten ze ook iemand in een blok beton en pleuren ze hem in de plomp! :o :ph34r:

Trouwens tegen Crazycj, ik zei niet de GTA verboden moet worden, maar de norm moet hoog blijven.

Zo zullen 6- jarigen het niet mogen kopen en een 12 jarige daarintegen geven ze het toch wel mee.

Bijna geen een winkel houdt zich toch aan die orm (en heeft Rockstar betere verkopen!). :D

Geplaatst:

ja soms is vc eeen beetje hard maar ik vind als je het koopt moet je ook eerst goed nadenken...

maar ik vind voor 18 jaar en ouder veel te overdreven man.

this toch maaar een spelletje.

het is toch niet echt

maar wat is er eigenlijk allemaal anders aan san andreas als vice city

????? :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...