Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Ik heb ooit eens een verhaal gehoord:

Er was eens een babysitster die aan het babysitten was bij een kindje, terwijl de ouders naar de film ofzo gingen.

Na een tijdje belde er iemand (telefoon), ze nam op en niemand zei iets.

Ze hoord was gekraak of gebonk, maar ging er niet op in...

Wat later belde er weer iemand (telefoon), ze nam op en niemand zei iets.

De babysitster werd bang en ging na nog 1 telefoontje de politie bellen

Natuurlijk belde er later nog iemand (telefoon), ze nam weer bang op maar nu zei iemand iets.

De persoon aan de andere kant van de lijn zei:

'Ga naar buiten, neem de baby niet mee en verwittig de politie NIET!'

Daarna zei hij ook nog:

'En de plaats van waar ik bel...is dit huis!!!

XboxGta :erm:

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er was eens een babysitster die aan het babysitten was bij een kindje, terwijl de ouders naar de film ofzo gingen.

Natuurlijk belde er later nog iemand (telefoon), ze nam weer bang op maar nu zei iemand iets.

Daarna zei hij ook nog:

Is dat echt gebeurd?

Lijkt wel op een of andere thriller film :puh:

Delen op andere websites

Daarna zei hij ook nog:

Heeft het ook nog een einde?

Lijkt inderdaad op een horror film, italia_juju!

BTW: Wat is bedoelen ze trouwens met "niet de politie verwittigen"?

Bewerkt: door flitskikker
Delen op andere websites

Daarna zei hij ook nog:

Heeft het ook nog een einde?

Lijkt inderdaad op een horror film, italia_juju!

BTW: Wat is bedoelen ze trouwens met "niet de politie verwittigen"?

Verwittigen word in België vaak gebruikt ipv informeren.

Delen op andere websites

ik heb trouwens ook nog iets het was een paar maanden terug en ik sliep opeens werd ik wakker door geluid,

een van mijn boeken was van het kastje afgefallen en dit was heel raar want hij lag er niet scheef op ofzo nou ik deed mijn nachtlampje aan om het op te rapen en binnen een tel was het laMPJE weer uit en daarna deed ie het niet meer.

toeval of wat?

Delen op andere websites

wel heb ik dat ik iets droom en tijden later kojmt het uit en als het dan uitkomt herinner ik me opeens die droom weer

Dat heb ik best vaak.

Ik vind het alleen maar grappig om het weer her te beleven. :D

Ik heb dat ook soms weleens, maar toen ik een keer naar de computer ging zag ik me zusje spelen met me vliegtuig(had ik gebouwt voor me zusje) toen ging ik kijken kwam het heel erg bekend voor, want ik kreeg opeens een vage gevoel en toen ging ik snel naar de wc en ik denk dat ik de toekomst verandert had.(voor mezelf dan he)

Delen op andere websites

Ik heb dat ook soms weleens, maar toen ik een keer naar de computer ging zag ik me zusje spelen met me vliegtuig(had ik gebouwt voor me zusje) toen ging ik kijken kwam het heel erg bekend voor, want ik kreeg opeens een vage gevoel en toen ging ik snel naar de wc en ik denk dat ik de toekomst verandert had.(voor mezelf dan he)

eyz,

ik snap het nog niet helemaal precies,

je had een vliegtuigje gebouwd voor je zusje, en toen zag je haar met je vliegtuigje spelen... en toen?

ik heb af en toe ook wel eens gehad dat je iets beleefd, wat je voor je gevoel al eerder hebt beleefd.

ook wel -Deja Vu- genoemd. ik vind het zelf best vreemd want dan zit je steeds te denken hoe het nou kan.

ik vind het in iedergeval een zeer rare ervaring die ik moeilijk uit te drukken vind.

Ontopic: hebben mensen nog ''spook/geest'' verhalen?

grtz, Cesar SA

Delen op andere websites

eyz,

ik snap het nog niet helemaal precies,

je had een vliegtuigje gebouwd voor je zusje, en toen zag je haar met je vliegtuigje spelen... en toen?

ik heb af en toe ook wel eens gehad dat je iets beleefd, wat je voor je gevoel al eerder hebt beleefd.

ook wel -Deja Vu- genoemd. ik vind het zelf best vreemd want dan zit je steeds te denken hoe het nou kan.

ik vind het in iedergeval een zeer rare ervaring die ik moeilijk uit te drukken vind.

Ontopic: hebben mensen nog ''spook/geest'' verhalen?

grtz, Cesar SA

heb ik ook! (van dat dejavu) Ik droom(?) 's nachts soms iets, en de volgende dag gebeurt die gebeurtenis! Raar?! Of ik kan gewoon de toekomst voorspellen 8):puh:

Delen op andere websites

eyz,

ik heb het ook wel zonder dat ik iets droom,

zoals ik al zei: ik heb het gevoel dan dat ik het voor een tweede keer beleef.

ik kan zoiets gewoon niet uitdrukken zo vreemd is dat.

en een droom heb ik ook wel eens een paar keer gehad.

daar schrik je soms gewoon van. (ik tenminste)

Edit: we waren een keer op vakantie, en toen kregen we een kleine aanrijding, en dat was mijn eerste ''Deja-vu'', ik voelde me echt niet goed, omdat ik heletijd het gevoel had dat ik die aanrijding had kunnen voorkomen. ik was er de heel dag naar van. niet zozeer om die aanrijding maar meer om het gevoel dat ik het had kunnen weten. :?

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Delen op andere websites

vandaag weer:

bedrijvendag ga naar een bedrijf en schrijf er een verslag over

nou ik mocht naar dongen gaan(woon in oosterhout,bredA) naar een aardappelfabriek en ik was er nog nooit geweest en daar in die kantine gingen we zitten en ik ging op een stoel bij het raam zitten en het raam was open.

eeen paar maanden geleden had ik over die ruimte gedroomd en ik zat ook nog op precies dezelfde plek en dat raam was toen ook open maar in die droom kwam niet naar voren dat het een aardappel fabriek is

ik vind dit egt heel vaag maar ook leuk dat ik dat meemaak :)

Maar dit zijn geen Spookverhalen.

Delen op andere websites

vandaag weer:

bedrijvendag ga naar een bedrijf en schrijf er een verslag over

nou ik mocht naar dongen gaan(woon in oosterhout,bredA) naar een aardappelfabriek en ik was er nog nooit geweest en daar in die kantine gingen we zitten en ik ging op een stoel bij het raam zitten en het raam was open.

eeen paar maanden geleden had ik over die ruimte gedroomd en ik zat ook nog op precies dezelfde plek en dat raam was toen ook open maar in die droom kwam niet naar voren dat het een aardappel fabriek is

ik vind dit egt heel vaag maar ook leuk dat ik dat meemaak :)

Maar dit zijn geen Spookverhalen.

idd, dan open een topic over enge dromen die je ooit heb gehad.

maar een aardappelfabriek :?

ik heb een vraagje. weet iemand een site waar lekkere griezelverhalen opstaan. of verhalen van bekende legendes of vloeken ofzo?

gr san_andreas

Delen op andere websites

Nee, maar ik heb wat raars gehad. Ik vind het wel een beetje eng. Ik ging bij Engels luisteren naar een bandje, het ging over een mailtje. Degene die in januari, februari en maart jarig zijn krijgen een mysterieus mailtje van een meisje, ik ben geboren in Januari, geloof niet in horoscopen maar ik kreeg een mysterieus mailtje van een meisje die ik ken.

Dit is het raarste wat ik heb met spookverhalen.

Ik had ook van een raar huisje, volgens mij wonen er junkies in, wanter ligt ee condoom in het huis. Heel eng en gevallen, wij slopen het, maar volgens mij word er ook gerookt en gevreeen door rare personen. Het is ook een huis wat IK open heb gemaakt. Eerst was hij open maar door enge verhalen hebben ze het dichtgetimmerd. Ik heb een plank weg kunnen halen en volgens mij zijn ze er niet blij mee. Ik ben er nooit 's nachts geweest, niet doen. Woont hier iemand in Scherpenzeel (GLD) en ga je naar Barneveld naar school, dan weet je wat ik bedoel. PM me als je het kent.,

Ontopic: Je moet niet bang worden van verhalen of bang worden van een gebeurtenis, want dan word het steeds erger, vooral voor christenen. Ik heb weleens dat je de wind hoor, heel eng geluid. Of de deuren gaan plotseling dicht. Ik heb ook dat ik weleens mn moeder hoor, maar daar is niks van waar (raar zeg) Ik hoor dus stemmen, ook als ik alleen ben, dus dan ren ik naar beneden met mn 2 Colt 45's (lijken echt) en zeg ik Freeze, everybody on the floor, this is the police, en dan is er niemand. Dus ik overal kijken en naar buiten rennen, maar soms is de deur op slot, dus dan kunnen ze niet er in of eruit. Ik met mn kickflip,niemand in huis. Die stemmen heb ik vooral nu, vroeger niet. Meer verhaal volgt wel.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...