Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Ik wel,

Soms als ik 's avonds alleen thuis ben (en dan heb ik het niet over 8 uur maar 11 uur) hoor ik opeens deuren open en dicht gaan die uit mijn huis zijn, want het geluid is best helder en zal wel niet van de bueren zijn.

Ook als ik muziek luister hoor ik soms opeeens mijn naam roepen door mijn ouders, terwijl dat helemaal niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit heeft echt niks met geesten/geestenverschijning of wat dan ook te maken...

Ik denk dat je doordat je de hele dag in dit geval GTA2 hebt gespeeld, Het gewoon in je hoofd is blijven hangen net als een aanstekelijk liedje.

--------------------------------------------------

Als je even gelezen had dan wist je dat hij dat niet plaatste omdat hij dacht dat het met geesten te maken had, maar om de 'spook-verschijning' van een ander lid te verklaren, dit voegt dus wel waarde toe aan dit topic hoor, je had even beter moeten lezen.

Ik zei ook niet dat het geen waarde toevoegte aan dit topic, ik bedoelde ook niet te zeggen dat hij het over een spook had. Ik bevestigde alleen dat dit nooit een spook/verschijning had kunnen zijn, of er iets mee te maken heeft. (zin is een beetje scheef maar hopelijk wel begrijpelijk)

-------Ontopic-------

Ben je al is wezen kijken Blaster.. ?

Link to comment
Delen op andere websites

verhaal: van mij

Naast onze Gymzaal Staan 2 huizen Daar in die huizen Zitten Geesten Beweren ze.. en in dat 2de huis zit een man .. Dat denken wij.. Ze beweren dat die man Zijn ouders heeft vermoord.. en Wij gingen op onderzoek uit we gingen eerst in dat eerste huis . Pik en Pik donker Je zag geen ene flikker en Stonk daar Naar drank/drugs bij dat 2de huis gooiden we eens teen tegen het raam om te kijken als er iemand was we hoorden voetstappen en een deur kraken..

wij zijn fucking snel weggerend :/

Huis staat bijna op instorten volgende dag gingen we het dak op

Vandaag zijn we er weer binnen geweest ik en louisa alleen was heel eng.. we hebben verpakking van een pistool gevonden en we zagen in de woonkamer een bult vuilnis liggen had het gevoel dat daar iets was.. toen gingen we naar boven en hoorden we allemaal kraakgeluiden.. toen liepen we over het dak terras heen.. die bijne instorte.. maargoed toen waren we in de garage en .. hoorden we voetstappen op de trap wij Zijn toen gillend weggerend....

Toen na school zijn we er nog een keer in geweest

Wij hebben de voordeur ingetrapt,

en toen hebben we school boeken gevonden....

Toen we naar boven gingen zat er een gat in de muur die er eerst niet was.. naar een of andere ruimte waar het pikke donker is .. alsof er iemand daar was... wij zijn toen later naar beneden gegaan we hadden allemaal kaarsjes gevonden in een kring,, Vermoeden was meteen dat hier een tijdje trug mensen zijn Geweest.

Die hebben Waarschijnlijk Geesten Zitten oproepen .. Vandaar dat het daar zo spookt

Daar in dat huis was een rommel godver.. zoveel En olie en al dat soort shit ...

Best wel eng btw...

Er stond laatst in de krant .. dat er eenjongen savonds laat 12 uur ofzo alleen dat huis is ingegaan ... die jongen is Vanaf toen vermist

Bewerkt: door Zillah
Link to comment
Delen op andere websites

hehe, ik heb hetzelfde meegemaakt :puh:

Ook met een verlaten huisje, ze zeiden dat daar een heks woonde, dus ik ging kijken in dat krot. Allemaal gaten in de vloer etc. etc. Voor de rest niks gebeurd, maar toen kwam de bazin aanrijden, ik weg rennen. Kwam er een auto aan, en ja hoor BOEM :duh:

Die bestuurder liep aardig en vriendelijk met me mee naar huis, hij vroeg nog: Moet ik je met men auto brengen. Jajá ik ken er meerdere :D

Ik was zo klein toen, maar nog verstandig om niet in te stappen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

verhaal: van mij

Naast onze Gymzaal Staan 2 huizen Daar in die huizen Zitten Geesten Beweren ze.. en in dat 2de huis zit een man .. Dat denken wij.. Ze beweren dat die man Zijn ouders heeft vermoord.. en Wij gingen op onderzoek uit we gingen eerst in dat eerste huis . Pik en Pik donker Je zag geen ene flikker en Stonk daar Naar drank/drugs bij dat 2de huis gooiden we eens teen tegen het raam om te kijken als er iemand was we hoorden voetstappen en een deur kraken..

wij zijn fucking snel weggerend :/

Huis staat bijna op instorten volgende dag gingen we het dak op

Vandaag zijn we er weer binnen geweest ik en louisa alleen was heel eng.. we hebben verpakking van een pistool gevonden en we zagen in de woonkamer een bult vuilnis liggen had het gevoel dat daar iets was.. toen gingen we naar boven en hoorden we allemaal kraakgeluiden.. toen liepen we over het dak terras heen.. die bijne instorte.. maargoed toen waren we in de garage en .. hoorden we voetstappen op de trap wij Zijn toen gillend weggerend....

Toen na school zijn we er nog een keer in geweest

Wij hebben de voordeur ingetrapt,

en toen hebben we school boeken gevonden....

Toen we naar boven gingen zat er een gat in de muur die er eerst niet was.. naar een of andere ruimte waar het pikke donker is .. alsof er iemand daar was... wij zijn toen later naar beneden gegaan we hadden allemaal kaarsjes gevonden in een kring,, Vermoeden was meteen dat hier een tijdje trug mensen zijn Geweest.

Die hebben Waarschijnlijk Geesten Zitten oproepen .. Vandaar dat het daar zo spookt

Daar in dat huis was een rommel godver.. zoveel En olie en al dat soort shit ...

Best wel eng btw...

Er stond laatst in de krant .. dat er eenjongen savonds laat 12 uur ofzo alleen dat huis is ingegaan ... die jongen is Vanaf toen vermist

Hm, als ik even logisch nadenk gym je in Uithuizen, en staan die 2 huizen tegenover de bibliotheek?

Heb altijd al een voorgevoel gehad dat het daar niet pluisde, overigens stond er nog zo'n 'spookhuis' verder op in de straat, die is gelukkig met de grond gemaakt en er is een nieuw appartement opgebouwd.

Ik verlang er wel naar dat deze troep ook word gesloopt, Brr...

PS: Ik hoop dat jij bedoelt, waar ik denk dat het is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wel,

Soms als ik 's avonds alleen thuis ben (en dan heb ik het niet over 8 uur maar 11 uur) hoor ik opeens deuren open en dicht gaan die uit mijn huis zijn, want het geluid is best helder en zal wel niet van de bueren zijn.

Ook als ik muziek luister hoor ik soms opeeens mijn naam roepen door mijn ouders, terwijl dat helemaal niet zo is.

Daar heb ik ook wel eens last van of dan hoor ik een onbekende stem me naam roepen als ik muziek luister. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

verhaal: van mij

Naast onze Gymzaal Staan 2 huizen Daar in die huizen Zitten Geesten Beweren ze.. en in dat 2de huis zit een man .. Dat denken wij.. Ze beweren dat die man Zijn ouders heeft vermoord.. en Wij gingen op onderzoek uit we gingen eerst in dat eerste huis . Pik en Pik donker Je zag geen ene flikker en Stonk daar Naar drank/drugs bij dat 2de huis gooiden we eens teen tegen het raam om te kijken als er iemand was we hoorden voetstappen en een deur kraken..

wij zijn fucking snel weggerend :/

Huis staat bijna op instorten volgende dag gingen we het dak op

Vandaag zijn we er weer binnen geweest ik en louisa alleen was heel eng.. we hebben verpakking van een pistool gevonden en we zagen in de woonkamer een bult vuilnis liggen had het gevoel dat daar iets was.. toen gingen we naar boven en hoorden we allemaal kraakgeluiden.. toen liepen we over het dak terras heen.. die bijne instorte.. maargoed toen waren we in de garage en .. hoorden we voetstappen op de trap wij Zijn toen gillend weggerend....

Toen na school zijn we er nog een keer in geweest

Wij hebben de voordeur ingetrapt,

en toen hebben we school boeken gevonden....

Toen we naar boven gingen zat er een gat in de muur die er eerst niet was.. naar een of andere ruimte waar het pikke donker is .. alsof er iemand daar was... wij zijn toen later naar beneden gegaan we hadden allemaal kaarsjes gevonden in een kring,, Vermoeden was meteen dat hier een tijdje trug mensen zijn Geweest.

Die hebben Waarschijnlijk Geesten Zitten oproepen .. Vandaar dat het daar zo spookt

Daar in dat huis was een rommel godver.. zoveel En olie en al dat soort shit ...

Best wel eng btw...

Er stond laatst in de krant .. dat er eenjongen savonds laat 12 uur ofzo alleen dat huis is ingegaan ... die jongen is Vanaf toen vermist

Hm, als ik even logisch nadenk gym je in Uithuizen, en staan die 2 huizen tegenover de bibliotheek?

Heb altijd al een voorgevoel gehad dat het daar niet pluisde, overigens stond er nog zo'n 'spookhuis' verder op in de straat, die is gelukkig met de grond gemaakt en er is een nieuw appartement opgebouwd.

Ik verlang er wel naar dat deze troep ook word gesloopt, Brr...

PS: Ik hoop dat jij bedoelt, waar ik denk dat het is. :puh:

o my god:p hoe weet jij dat :|

mja :/ alleen Schuurdeur daarzo ligt er nu ook half uit :x

:o jij woont ckr in de buurt ofzo :O

Link to comment
Delen op andere websites

En Matthijs

Ik ken die huizen ook, en ik ga volgende week daar een kijkje nemen.

Want ik wil weleens weten wat daar gaande is voor spookachtig iets.

Ik woon dan wel niet daar in de buurt, ik woon namelijk in Zwijndrecht :D

Maar als ik naar Zillah ga volgende week ga ik dar ff een kijkje nemen.

Ik heb die huizen al eens gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

En Matthijs

Ik ken die huizen ook, en ik ga volgende week daar een kijkje nemen.

Want ik wil weleens weten wat daar gaande is voor spookachtig iets.

Ik woon dan wel niet daar in de buurt, ik woon namelijk in Zwijndrecht :D

Maar als ik naar Zillah ga volgende week ga ik dar ff een kijkje nemen.

Ik heb die huizen al eens gezien.

oke.. :{ jij je zin, wel zaklamp mee nemen :o

Want int eerste huis zie je niks :{

Weet iemand btw als het gevaarlijk is Als je In een kring staat met kaarsjes Waar ooit mensen geesten hebbe opgeroepen , Dat die Kring nog niet verbroken is .. Is dat gevaarlijk..?

Link to comment
Delen op andere websites

nou... ik en mn moe fietste op de weg en toen kwam er een terreinwagen aan rijden en die schepte ons bijna (want hij nam de bocht te wijd) ik mn middelvinger opsteken en die gek stopt , zet m in zn achteruit en komt knoerthard (IN ZIJN ACHTERUIT!) op ons afrijden we waren maar net ontkomen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...