Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik soms alleen thuis ben. En ik zit nog op men pc. Hoor ik soms beneden de stoelen verschuiven.

En nog een verhaal: Twee jaar geleden.

Ik was aan het leren in de living. Ik hoorde iemand zingen op men ouders hun kamer.

Men zus had dit ook gehoord. Ik ging rustig de trap op. Ik hoorde nog zingen. Toen deed ik de deur open en het was gedaan. Niks meer. Toen ik het vertelde aan men ouders werd ik zot verklaart. Ik heb er zo nog 2. Maar het is te moeilijk om hier uitteleggen/typen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk bijna niks mee gemaakt. Behalve dit verhaal:

Ik heb 2 poezen, Skippy & Donder. Donder is pik zwart en skippy lijkt op felix van die kattenbrokken reclame. Donder is meegenomen, verdwaald, in een pizza auto gesprongen en is weg. Dus op een dag in de week dat het gebeurde, toen ik in bed lag ging ik opeens recht op zitten en keek ik naar de grond. Daar zag ik donder heel snel onder men bed lopen. Toen riep ik ma maar het was geen donder, ik had het me helaas verbeeld :-(

Nog iets:

Ik loop dan soms naar boven of naar beneden etc. door het huis, maar als je dan snel loopt dan lijkt het net of je soms iets in je ooghoeken ziet bewegen, of nog enger iets ziet staan. Dat had ik dus, ik zag iets zwarts in men ooghoeken wat op een mensenlijf leek, maar het was gewoon een schilderijlijst die in de gang stond :bonk:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Tijd om deze theorie ff in het topic te gooien...

Huisdieren (meestal honden, katten) zien geesten

Ik heb hier ooit wat over gelezen en aangezien ik nu al een aantal jaar een kat heb is het me opgevallen dat ze af en toe op dingen afrent die er niet zijn, of wegrent van iets dat er niet is...

Hebben jullie ook soortgelijke ervaringen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik s'avonds de badkamer inloop, zie ik in het spiegelbeeld van het raam een soort mens staan, erg eng ziet t eruit.

En ook ALTIJD als ik de badkamer inloop, zie ik t weer, ik kan t niet goed zien, maar het lijkt op een vrouw met warrige grijze haren.

De volgende keer blijf ik gewoon staan, als t dan weg is, weet ik zeker dat t een soort geest is ofzo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

eum wat ik allemaal doe zijn mij zaken het enigste wat ik maar zeg moest je zoals mij doen vraag nooit wanneer je dood gaat meer zeg ik niet

En zou je ook kunnen uitleggen waarom je het niet mag vragen?

Nou geef je informatie wat neit van waarde is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...