Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn oom heeft is verteld dat het waar hij vroeger woonde het daar in een huis spookte.

Nu moet ik in eens aan een verhaal van mijn moeder denken.

Mijn moeder heeft mij verteld dat ik in een soort spookhuis ben gemaakt. :bonk:

Er gebeurde allemaal rare dingen in dat huis. Dingen verdwenen en toen lagen ze erineens weer.

Er was ook iemand van de trap geduwt. Alleen was er verder niemand in huis behalve hij zelf.

De honden en katten van mijn moeder deden heel raar in dat huis.

Het werd er ook heel vaak heel koud. Dat wil dus zeggen dat er een geest aanwezig is.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn broer ging vorig jaar op vakantie glaasje draaien.

met een paar vrienden van hem.

hij vroeg zo van hoe heet de beste vriendin van mijn oma, hij dacht tja dat weten ze toch niet.

toen kwam de naam katrien eruit.

na de vakantie belde hij oma om het te vragen en het klopte nog ook

:t ik geloof wel in die geesten

Link to comment
Delen op andere websites

De honden en katten van mijn moeder deden heel raar in dat huis.

Honden en katten kunnen de aanwezigheid van geesten zien/voelen.

Een oma van een goede vriend van van mij, woont in zo'n bejaardewoning. Zij heeft 2 katten en een hond. En ik was daar weleens over de vloer, en heb het zelf ook gezien. Als je bijvoorbeeld tv aan het kijken was, keken de beesten in 1 keer allemaal tegelijkertijd naar het zelfde punt. En ze bleven dan een kwartier of 10 minuten echt naar hetzelfde punt staren. Hij (mijn vriend) en zijn oma vertelde mij toen dat ze zelf ook weleens een koude sfeer daar voelde hangen.

Ik heb toen gevraagt aan die oma of de vorige bewoner niet hier in huis was overleden. Die oma ging dat een keertje navragen en het bleek idd zo te zijn dat de vorige bewoner een hartaanval heeft gehad, in de woonkamer.

Dat vind ik dan tog best appart, en vooral omdat die beesten ook allemaal tegelijkertijd die kant uit staren.

Nu kom ik daar haast niet meer, ik heb ook minder contact met die vriend. Maar als ik hem soms spreek, dan vraag ik nog weleens naar het huis van zijn oma. En de laatste keer vertelde hij, dat nog steeds die hond en kat zo vaag doen. (1 kat is nu dood)

Link to comment
Delen op andere websites

creepy stuff hiero :{

trouwes, die foto van jowx, ik zie daar wel een persoon in, vooral met die 2 lichtjes als ogn.. ook hetgene wat hij als handen aanzag, kvin het meer op een zwaard lijken ofzo, die die inzich zelf steekt

ik heb zef ook wel eens wat meegemaakt. gister, hoorde ik iemand de zoldertrap aflopen (zat zelf op de eerste verdieping) en ik ging 5 minuten later naar beneden, en vroeg waar me zus was (dacht dat zij het was aangezien ze op zolder slaapt) maar me moeder zei dat ze allang weg was.. en me ouders waren ook niet bovengeweest zeiden ze :{:{

Link to comment
Delen op andere websites

t filmpje ziet er wel vaag uit.. kweet niet wat ik ervan moet denken.. alsje em een paar keer bekijkt lijkt het net of je er schoenen onder een of ader zwart laken uit ziet komen dan

jaah inderdaad, ik denk dat t gespeeld is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...