Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...

Een tijdje geleden had ik naar The Grudge gekeken. Het was echt middernacht toen. En toen ik wou slapen, telkens als ik in een donkere ruimte was, dacht ik die ogen en gedaante van dat meisje te zien. En zo ging dat zeker nog een maand.

Ik was er echt niet goed van.

Ook dacht ik ooit, na een horrorfilm te zien als ik men gordijnen ging dichtdoen, ogen te zien buiten in de donker. Echt angstaanjagend. Loop je toch wel ff weg hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

1.toen ik naar me bed ging en toen was ik nog niet in slaap en ging ergens over denken en toen hoorde ik me vader stem en die zij hey maxi maar dan op rare toon toen werd ik wakker bibberde ik helemaal van angst

2.en toen ik wakker werd dat was een paar maanden geleden toen ging ik nog even luieren toen hoorde ik opeens iemand lachen buiten toen ging ik uit raam kijken maar toen zag ik niemand

3.en net als andere mensen hoor ik ook me naam maar ik hoor me naam atijd veel als ik het in het zwembad bent.

4.soms en als jullie erg willen griezelen moet je dit lezen dit is wel een droom en is zwart-wit ik weet niet zeker of ik het was maar ik ging ergens op en toen ging ik naar beneden kijken en toen zag ik mensen ergens in gaan en toen was het het echt zwart-wit en kon niks meer zien en hoorde ik dat iemand ging schieten en er ging vrouw schreeuwen op een super angstige toon en toen werd ik wakker en durfde niet te slapen van angst.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

toen ik naar me bed ging en toen was ik nog niet in slaap en ging ergens over denken en toen hoorde ik me vader stem en die zij hey maxi maar dan op rare toon toen werd ik wakker bibberde ik helemaal van angst en toen ik wakker werd dat was een paar maanden geleden toen ging ik nog even luieren toen hoorde ik opeens iemand lachen buiten toen ging ik uit raam kijken maar toen zag ik niemand en net als andere mensen hoor ik ook me naam soms en als jullie erg willen griezelen moet je dit lezen dit is wel een droom en is zwart-wit ik weet niet zeker of ik het was maar ik ging ergens op en toen ging ik naar beneden kijken en toen zag ik mensen ergens in gaan en toen was het het echt zwart-wit en kon niks meer zien en hoorde ik dat iemand ging schieten en er ging vrouw schreeuwen op een super angstige toon en toen werd ik wakker en durfde niet te slapen van angst.

Dit is de langste zin ooit :schater:

Ik kan er niet veel van maken hoor, van je verhaal :?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dit vond ik echt creepy

Ik liep 's avonds over straat langs zo'n klein kerkhofje

en ik keek een beetje naar het kerkhofje, alleen ik kon haast niks zien want het was pikdonker, en opeens zag ik wat uit de grond steken bij een graf en toen ik omkeek en weer naar het graf keek, was het ding weg en ik zag nog een soort schim die verdween bij het graf.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een heel scary verhaal maar niet zelf meegemaakt en het is echt gebeurt!

Er was eens een meisje. Haar ouders lagen op bed en ze kon s' nachts niet slapen en ging naar beneden. Ze keek in de spiegel en zag... een geest. Ze wist zeker dat dit niet zou kunnen. Ze knipperde met haar ogen en de geest was weg. De volgende nacht ging ze weer naar beneden want ze was verkouden en zag weer de geest. Ze knipperde weer met haar ogen maar de geest ging niet weg.. De geest gaf haar een zakdoek. De zakdoekzat helemaal onder het bloed. De geest zei: als je deze zakdoek kwijtraakt zul je het bezuren. Ze ging weer naar bed en probeerde te slapen: met altijd de zakdoek nog in haar hand, maar toen gebeurde het: De volgende ochtend werd ze wakker: en was de zakdoek kwijt. Ze ging naar haar moeder...

Wat er nu gaat gebeuren geloof je vast niet maar het is echt gebeurt!

Haar moeder lag daar, op bed.... Ze was dood.. en wat lag er op haar buik... de zakdoek met het bloed...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...