Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

jullie zijn eikels :(

een paar weken geleden zat ik deze topic ff te lezen en werd dik bang man <_<

er was iets over bloody mary en nu durf ik niet meer snachts mn tanden te poetsen als ik te lang ben op gebleven :unsure:

Niemand verplicht je dit topic te lezen. ;) Als je niet van spookverhalen houdt weet je dat je dit beter niet kan lezen.

Films en boeken (en zelfs spellen als Halflife; Geweldig als je door zo'n creepy gang loopt, en zo'n beest hoort gniffelen, terwijl je hem niet ziet) over dit onderwerp moet je juist lekker laat in het donker kijken en lezen. Geeft een geweldige sfeer, daar kan weinig tegenop!

Anyway; Het is nu 02;15u, ik ga zo mijn tanden poetsen. Mocht dit de laatste post van mij blijken te zijn, poets dan vooral niet je tanden in het midden van de nacht. Dat is dan zeker weten niet veilig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

jullie zijn eikels :(

een paar weken geleden zat ik deze topic ff te lezen en werd dik bang man <_<

er was iets over bloody mary en nu durf ik niet meer snachts mn tanden te poetsen als ik te lang ben op gebleven :unsure:

Hahaha, dat heb je onder andere dan aan mij te danken. Maar dat je mij dan ook een eikel noemt vind ik wat minder. ;)

Maar goed, heb je ook verder gelezen? want Robienske heeft het uitgeprobeert en er is niks gebeurt. Je kan gewoon straks lekker naar je bedje. :lol:

ow gelukkig :o :)

Niemand verplicht je dit topic te lezen.  Als je niet van spookverhalen houdt weet je dat je dit beter niet kan lezen.

ik hou wel van spookverhalen maar het moet niet al te eng worden... :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat ik zo laat kom... maar tis egt een fantastishe topic

jammergenoeg heb ik zelf nooit wat meegemaakt, maar mijn moeder wel met glaasje draaaien, gin ze met een paar vrindinnen glaasje draaien, opeens alles bewegen enzovoor, lijkt me toch wel leuk/eng/gevaarlijk/spannend om te doen dan weet je in iedergeval zeker dat "we" niet aleen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn 2 collega's van mijn vader overleden door een auto ongeluk, 1 van die collega's was gek op ijsklondjes. Dus mijn vader ging op visite naar de ouders van die collega en toen zagen ze dat er plotseling uit de die ijsklondjesautomaat ijsklondjes kwamen vallen toen ze over die collega praten.. :ph34r:

En hij was niet kapot en er stond niemand en toen die ouders er heen liepen hield het op. :ph34r:

Toeval..??

Bewerkt: door Sultan
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn 2 collega's van mijn vader overleden door een auto ongeluk, 1 van die collega's was gek op ijsklondjes. Dus mijn vader ging op visite naar de ouders van die collega en toen zagen ze dat er plotseling uit de die ijsklondjesautomaat ijsklondjes kwamen vallen toen ze over die collega praten.. :ph34r:

En hij was niet kapot en er stond niemand en toen die ouders er heen liepen hield het op. :ph34r:

Toeval..??

Zulke dingen hoor je wel vaker he?

Ook vaak dat de klokken stil staan op de tijd dat iemand is overleden. Had ik de vorige keer. We zaten thuis te eten en ik kijk op de klok, toen stond ie plots stil. Ik wou hem opwinden, dus kijk ik op een andere klok. Die stond ook stil. En nog een, alleen de tijd van de tv en videorecorder deden het nog. Dus wij keken elkaar aan, en zeiden allemaal tegelijkertijd. 'Nou, wie is er dood?'

Maar gelukkig was er niemand dood (zover ik weet). Maar evengoed best raar.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook wel eens iets engs meegemaakt ik hoorde weken lang geluiden op de trap net alsof er een in breker was de eerste keer ben ik gaan kijken maar ik zag nix en de volgende keer ging ik weer kijken maar ik zag weer nix maar ik hoorde het wel ik ben er later agter gekomen dat het de kat was die de nagels aan het krabben was op de trap best wel grappig als ik er aan terug denk :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

als ge s'avonds ligt te slapen, en je weet dat er niemand thuis is! en je toch gekraak op de gang hoort! dat vind ik pas griezelig, of wind die je naam roept dat heb ik ook wel eens dan denk ik dat iemand me roept, maar dat toch niet zo blijkt te zijn :(

Link to comment
Delen op andere websites

als ge s'avonds ligt te slapen, en je weet dat er niemand thuis is! en je toch gekraak op de gang hoort! dat vind ik pas griezelig, of wind die je naam roept dat heb ik ook wel eens dan denk ik dat iemand me roept, maar dat toch niet zo blijkt te zijn :(

Of wel Romero.

Dit heb ik ook erg vaak en vaak van een meisje.

Link to comment
Delen op andere websites

als ge s'avonds ligt te slapen, en je weet dat er niemand thuis is! en je toch gekraak op de gang hoort! dat vind ik pas  griezelig, of wind die je naam roept dat heb ik ook wel eens dan denk ik dat iemand me roept, maar dat toch niet zo blijkt te zijn :(

Of wel Romero.

Dit heb ik ook erg vaak en vaak van een meisje.

Ja, heb jij dat ook? net alsof een klein meisje van een jaar of 10 (echt met zo'n kinderstem) een kamer verder staat. En dan loopt ze je naam zachtjes te roepen, alsof ze de rest niet wil wakker maken. Echt word er soms echt knettergek van. Een keer hoorde ik het weer, maar werd er zo gek van en dacht dat daar dus werkelijk iemand stond. ik ben erop af gelopen en heb een bus deo in de kamer gesmeten. Alleen stond me broer daar, dus die kreeg de bus deo tegen zijn hoofd. Toen heb ik een paar klappen van hem gehad... dat was minder fijn. Maar volgens mij heeft ieder van ons dit wel meegemaakt. Want bij mij ook op school, in de klas. Iedereen heeft het er soms over.

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...