Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Dit is niet echt griezelig maar wel ff schrikken!

Vorig jaar bij het zwembad (Bij ons in het dorp) was de fiets van mijn klasgenootje gestolen. Wij dus zoeken, en toen keken we bij de bossen en daar loopt precies een tunneltje door! Toen we de 1ste keer daar keken was er niks maar de tweede keer stond er ineens een man met die fiets in. Wij schrokken ons dood! En laten zag ik nog diezelfde man uit de bossen komen op die fiets en een andere fiets in de hand!

lol .. Lijkt me niets spook achtigs.

Alleen even een vraagje.

Als je daar opeens iemand met DIE fiets zag staan. WAAROM REN JE ER NIET OP AF OM DIE FIETS die jullie zochten. Terug te halen :unsure: :rolleyes:

Doesn't make sense!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

bij mij in de woonwijk staat een bunker uit de 2e wereldoorlog

ik heb een keer wat gezien, en een vriend van mij een paar maanden daarvoor, maar beide praatte er niet over, tot we een keer aangeschoten waren en 't onderwerp erop kwam.

wat we beide, apart van elkaar op die bunker hebben gezien

een groepje gedaantes/mensen die langzaam naar je wuiven en met hun arm een beweging maken alsof ze zeggen "kom hierheen"

het was donker, rond een uurtje of 2/3 snachts en normaal gesproken zie je dan niks bij die bunker, gewoon pikkedonker, tussen de bomen geen lantaarns etc. maar deze gedaantes zag je gewoon afsteken tegen 't donker. Ik weet niet of het nou wit was of in kleur of iets, maar gewoon heel scary.

Die maat van me heeft hetzelfde gezien, dat ze daar met zo'n 4/5 man stonden boven op 't dak van die bunker en naar je kijken en wuiven naar je toe alsof ze zeggen dat je naar ze toe moet komen

maar niet gedaan!

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de woonwijk staat een bunker uit de 2e wereldoorlog

ik heb een keer wat gezien, en een vriend van mij een paar maanden daarvoor, maar beide praatte er niet over, tot we een keer aangeschoten waren en 't onderwerp erop kwam.

wat we beide, apart van elkaar op die bunker hebben gezien

een groepje gedaantes/mensen die langzaam naar je wuiven en met hun arm een beweging maken alsof ze zeggen "kom hierheen"

het was donker, rond een uurtje of 2/3 snachts en normaal gesproken zie je dan niks bij die bunker, gewoon pikkedonker, tussen de bomen geen lantaarns etc. maar deze gedaantes zag je gewoon afsteken tegen 't donker. Ik weet niet of het nou wit was of in kleur of iets, maar gewoon heel scary.

Die maat van me heeft hetzelfde gezien, dat ze daar met zo'n 4/5 man stonden boven op 't dak van die bunker en naar je kijken en wuiven naar je toe alsof ze zeggen dat je naar ze toe moet komen

maar niet gedaan!

:huh:

God, dat klint freaky!!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r:

T schijnt dat soms gesneuvelde soldaten terug keren op de plek waar ze gestorven zijn...

Je kan zeggen onzin, maar als je diegene vraagt of ie het misschien wil gaan bevestigen durft ie vast geen ja te zeggen. ;)

Jij zou echt eens The Bunker moeten zien, gaat over soldaten die hetzelfde meemaken...

Anyway, wat voor een bunker was het, woon je aan het strand, of is het gewoon zo'n bunkertje in het weiland? (Hollandse waterlinie, van voor WOI)

Ik was gister op excursie naar Belgie, het ging over WOI, we hebben onder andere de graven bezocht, echt kil...

Naast de Duitse begraafplaats stond pal naast de scheidingsmuur een boerderij en er staken gewoon twee kinderen uit die boerderij de begraafplaats over, om ff verderop in het weiland te spelen. :ph34r:

Ik zou daar s' nacht toch niet lekker kunnen slapen... :ph34r:

Binnen een radius van 50 meter een massagraf van 25 000 doden en nog talloze andere graven...

Dat lijkt me echt heel eng.

Link to comment
Delen op andere websites

Binnen een radius van 50 meter een massagraf van 25 000 doden en nog talloze andere graven...echt freaky man, stel dat die kinderen besluiten om een kasteeltje te gaan bouwen met een rivier eromheen(stel) dan krijgen die hun schrik van hun leven als daar nog menselijke overblijfselen liggen

Link to comment
Delen op andere websites

Nog voor de duidelijkheid, het was een scheidingsmuurtje van amper 40 cm hoog! :o

Bovendien, het oppervlak van dat massagraf is zo klein dat je je nauwelijks voor kan stellen dat er 25 000 mensen in liggen...

Je kon gewoon in die omheinde grond gaan graven, niks geen afdekplaat, er stonden alleen wat Rodondendrons op! :o

Link to comment
Delen op andere websites

bunker van de hollandsche waterlinie, maar ook gebruikt in WOII

Die zijn in de oorlog nooit gebruikt door de Duitsers, hoogstens voor opslag.

De Nederlandse militairen hadden maar 5 dagen strijd geleverd voordat ze zwichten voor de druk van de Duitse Wehrmacht, maar dat ze de bunkers gebruikten is zeer onwaarschijnlijk, die bunkers waren namelijk van voor de tijd dat er vliegtuigen bestonden en met de komst van het vliegtuig waren ze dus volkomen nutteloos...

En al helemaal tegenover de Duitse Luftwaffe, die zelfs Rotterdam bijna geheel van de kaart veegde.

In WOI waren we neutraal.

Rondom de waterlinie is voor zover ik weet niet/nauwelijks gevochten in WOII...

Maar misschien zijn daar toch slachtoffers gevallen. :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

hier is nog wel redelijk gevochten in de meidagen ja.

en zelfs met vliegtuigen zijn ze bruikbaar. er zitten haken op waar camouflage achter werd gehaakt zodat ze minder goed zichtbaar werden tussen de bomen.

maar 't klopt ze zijn oorspronkelijk voor de hollandsche waterlinie

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de woonwijk staat een bunker uit de 2e wereldoorlog

ik heb een keer wat gezien, en een vriend van mij een paar maanden daarvoor, maar beide praatte er niet over, tot we een keer aangeschoten waren en 't onderwerp erop kwam.

wat we beide, apart van elkaar op die bunker hebben gezien

een groepje gedaantes/mensen die langzaam naar je wuiven en met hun arm een beweging maken alsof ze zeggen "kom hierheen"

het was donker, rond een uurtje of 2/3 snachts en normaal gesproken zie je dan niks bij die bunker, gewoon pikkedonker, tussen de bomen geen lantaarns etc. maar deze gedaantes zag je gewoon afsteken tegen 't donker. Ik weet niet of het nou wit was of in kleur of iets, maar gewoon heel scary.

Die maat van me heeft hetzelfde gezien, dat ze daar met zo'n 4/5 man stonden boven op 't dak van die bunker en naar je kijken en wuiven naar je toe alsof ze zeggen dat je naar ze toe moet komen

maar niet gedaan!

Waar woon jij dan want ik ken geen enkele woonwijk met een bunker :S

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de woonwijk staat een bunker uit de 2e wereldoorlog

ik heb een keer wat gezien, en een vriend van mij een paar maanden daarvoor, maar beide praatte er niet over, tot we een keer aangeschoten waren en 't onderwerp erop kwam.

wat we beide, apart van elkaar op die bunker hebben gezien

een groepje gedaantes/mensen die langzaam naar je wuiven en met hun arm een beweging maken alsof ze zeggen "kom hierheen"

het was donker, rond een uurtje of 2/3 snachts en normaal gesproken zie je dan niks bij die bunker, gewoon pikkedonker, tussen de bomen geen lantaarns etc. maar deze gedaantes zag je gewoon afsteken tegen 't donker. Ik weet niet of het nou wit was of in kleur of iets, maar gewoon heel scary.

Die maat van me heeft hetzelfde gezien, dat ze daar met zo'n 4/5 man stonden boven op 't dak van die bunker en naar je kijken en wuiven naar je toe alsof ze zeggen dat je naar ze toe moet komen

maar niet gedaan!

Waar woon jij dan want ik ken geen enkele woonwijk met een bunker :S

rondom utrecht heb je de hollandsche waterlinie. Die bunkers staan verspreidt over een groot stuk. Bij mij in de wijk zit in 't midden een parkje, de huizen zijn daaromheen gebouwd en in dat park staat nog een bunker (die krengen krijgen ze bijna niet opgeblazen en staan volgens mij ook op zo'n lijst dat ze ze niet willen vernietigen) vanaf de straat kan je 't park in kijken waar deze in staat. Er zit wel een sloot tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de woonwijk staat een bunker uit de 2e wereldoorlog

ik heb een keer wat gezien, en een vriend van mij een paar maanden daarvoor, maar beide praatte er niet over, tot we een keer aangeschoten waren en 't onderwerp erop kwam.

wat we beide, apart van elkaar op die bunker hebben gezien

een groepje gedaantes/mensen die langzaam naar je wuiven en met hun arm een beweging maken alsof ze zeggen "kom hierheen"

het was donker, rond een uurtje of 2/3 snachts en normaal gesproken zie je dan niks bij die bunker, gewoon pikkedonker, tussen de bomen geen lantaarns etc. maar deze gedaantes zag je gewoon afsteken tegen 't donker. Ik weet niet of het nou wit was of in kleur of iets, maar gewoon heel scary.

Die maat van me heeft hetzelfde gezien, dat ze daar met zo'n 4/5 man stonden boven op 't dak van die bunker en naar je kijken en wuiven naar je toe alsof ze zeggen dat je naar ze toe moet komen

maar niet gedaan!

Waar woon jij dan want ik ken geen enkele woonwijk met een bunker :S

rondom utrecht heb je de hollandsche waterlinie. Die bunkers staan verspreidt over een groot stuk. Bij mij in de wijk zit in 't midden een parkje, de huizen zijn daaromheen gebouwd en in dat park staat nog een bunker (die krengen krijgen ze bijna niet opgeblazen en staan volgens mij ook op zo'n lijst dat ze ze niet willen vernietigen) vanaf de straat kan je 't park in kijken waar deze in staat. Er zit wel een sloot tussen.

Dan klopt het wel dat er gevochten kan zijn in WOII...

Rond de Grebbeberg en in Gelderland is veel gevochten, vrij dicht in de buurt bij Utrecht.

Die gedaantes die jij zag, hadden die trouwens militaire kleding aan?

Link to comment
Delen op andere websites

dat kon ik niet zien, ik kon niet zien hoe het eruit zag, ze waren niet wit, niet rood, maar een vage lichte kleur die je heel goed zag in 't donker, dus wel wat lichter ja, maar verder, ja 't is een afstand van 100m ben snel weggegaan

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat wel uitgelezen hoor, maar als ik snachts langs de spiegels liep dat ik dan de nieging heb om t te zeggen maar doe ik toch maar niet :puh:

Haha, lol, heb ik ook weleens gehad, om 12 snel nog ff je tanden poetsen, het zeggen en dan heel snel naar je bed sprinten! :lol:

Toch doe ik zoiets maar niet! :lol:

Nou ik heb het gister met alle macht geprobeerd, maar toen ik het ongeveer 6 keer gezegt heb ik een verschrikkelijke grote sprong na mijn bed gemaakt omdat ik bang was dat er iets zou gebeuren.

Echt moedig als je het 12 keer durft te zeggen ;)

Heeft een van jullie ook The sixth sense gezien?

Ik had hem gezien toen ik 11 was en ik durfde een tijd lang niet langs mijn bed te lopen omdat ik dacht dat daar iemand onder zat :(

Link to comment
Delen op andere websites

2: Ik zat in de Huiskamer en hoorde iemand m'n naam roepen, terwijl er niemand was.

Scary .. :blink:

Ik heb zelf nog nooit iets raars meegemaakt. Tenminste, niet dat ik weet. :rolleyes:

ja, ik had dat ook al vaak meegemaaakt

mijn naam is Alex enjah soms hoor ik steeds "Alex Alleeexxxxx" zoo bangelijke stem alhoewel er niemand zyn te zien ik was alleen op min kamer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...