Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat  het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:

edit: met me hoofd

WAAHAHAhAHAHAHA ik lach me een deuk. Denk eens na: wat gebeurt er als je iets op een kussen legt. Het deukt natuurlijk door het gewicht van je hoofd :lol:

Bewerkt: door Robienske
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat  het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:

edit: met me hoofd

WAAHAHAhAHAHAHA ik lach me een deuk. Denk eens na: wat gebeurt er als je iets op een kussen legt. Het deukt natuurlijk door het gewicht van je hoofd :lol:

ik lag al met me hoofd op de kussen toen ie nog een keer indeukte en een stuk verder dan dat ik er met me hoofd op lag

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat  het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:

edit: met me hoofd

WAAHAHAhAHAHAHA ik lach me een deuk. Denk eens na: wat gebeurt er als je iets op een kussen legt. Het deukt natuurlijk door het gewicht van je hoofd :lol:

Ik denk dat ie bedoeld, dat ie er stil op lag, en dat het nog verder indeukte...

Link to comment
Delen op andere websites

gistere merkte ik iets heel vreemds

ik moest eerder naar bed (proefwerkweek he) en mijn zus ging ook naar bed

toen ze bijna klaar was ging ze naar de wc

na 5 min (ze zat er nog steeds op) hoorde ik geluiden op de trap naar boven komen dus ik denk dat is me moeder

die schuiffelde rond in de kamers

maar nog gekker werd het nadat me zus klaar was op de wc en samen met me moeder naar boven kwam

ik begrijp het nog steeds niet :huh: :o :o :o :huh: :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Ja, mensen gaan zich dingen verbeelden als zer er voor 200% in geloven en nergens anders voor open staan.

Maar als je je nou eens in een ander standpunt verplaatst, dan kan het goed mogelijk zijn dat je ergens in gaat geloven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat wel uitgelezen hoor, maar als ik snachts langs de spiegels liep dat ik dan de nieging heb om t te zeggen maar doe ik toch maar niet :puh:

Haha, lol, heb ik ook weleens gehad, om 12 snel nog ff je tanden poetsen, het zeggen en dan heel snel naar je bed sprinten! :lol:

Toch doe ik zoiets maar niet! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt griezelig maar wel ff schrikken!

Vorig jaar bij het zwembad (Bij ons in het dorp) was de fiets van mijn klasgenootje gestolen. Wij dus zoeken, en toen keken we bij de bossen en daar loopt precies een tunneltje door! Toen we de 1ste keer daar keken was er niks maar de tweede keer stond er ineens een man met die fiets in. Wij schrokken ons dood! En laten zag ik nog diezelfde man uit de bossen komen op die fiets en een andere fiets in de hand!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...