Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de bloody mary uitgetest met heel veel moed. 12 om 11 u 30. En wat gebeurt er ? NIETS Ik dacht al dat het fake was.

Ik heb ook nog meer bewijs dat 'Bloody marry' FAKE is.

2 vrienden hebben het gedaan (op een vrijdag) om 12 uur bij elke klokslag Bloody-Mary zeggen.

en maandag waren ze er nog er was niks gebeurt(of teminste niet dat ze zijde).

PS: allebij hebben ze B-M bij een ander huis opgeroepe ;)

Bewerkt: door wcplee
Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden toevallig nog, ik word wakker, en ik ga wat te drinken halen (DUS IK DROOMDE NIET, IK HEB WATER GEDRONKEN), ik kom weer boven (ik had het vaag koud), ik ga naar m'n kamer en zie mezelf in m'n bed liggen. Uittreding heet zoiets geloof ik, ik shrok me kapot, en toen ben ik gaan liggen... Volgende ochtend wakker geworden en ik zie m'n halfvolle glas water op m'n bureau staan. Dus ik zweer het, dit is echt gebeurd en ik heb niet gedroomd.

Je bent dus weer in je bed gaan liggen, waar je al in lag?

Dus naast jezelf? Dat zou ik dus nooit doen..

Ik was hartstikke bang natuurlijk, maar ik had ineens zo'n drang om weer te gaan liggen, dus ik ga liggen en val meteen in slaap... of terug in m'n leven? :huh: :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zow vaak enge dingen meegemaakt op deze zolder waar ik nu zit en mijn broers ook:

- Mijn broer liep een X door de kamer en er liep iets op het dak precies met hem mee en toen hij stopte stopte het geluid op het dak ook :S :blink:

- Me andere broer hoort altijd 's nachts iemand op de zolder duer kloppen <_<

- Toen ik op me kamer in bed lag hoorde ik iets boven kloppen terwijl niemand boven was :(

majah allemaal vreemde dingen zou niet weten hoe het komt :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

geesten geloof ik hoor want min ma hoort soms ook heel raar dingen in badkamer 's avonds was deur open maar als die dicht is maakt die heel erg luide piep, in de nacht was deur zomaar opeens dichtgeslaan en min ma was erg hard gescjhrokken en hoordde stemmen in badkamer en rare dingen zoals kraan draaien maar er liep geen water uit te horen en deur had geen slot en toch konden ik en min ma deur niet openenen de lamp flikkerde heel de nacht amai abnormaal zeg zou dat van de geesten gedaan hebben??? :s

Link to comment
Delen op andere websites

ik ken een paar vette filmpjes gaat ook over allemaal die paranormale dingen zoals geesten, aliens, en wezens (bigfoot, loch ness, chupacabra)

die site heet

jkcinema urban legends

ga er maar eens heen en kijk alle filmpjes kijk vooral ook serie : evidence best wel eng dat erste liedje

ik zou zeggen veel kijkplezier

Death333

Die filmpjes werke niet bij mij hoor <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Geboorte van je broertje? :lol:  ;)

Nee, dan nog eerder me zusje :lol: :)

Heb iets:

(Niet lezen als je niet van 'geesten' houd)

't Was op school, een paar meiden die zaten geesten 'op te roepen'. Voor hun stond een grote prullenbak, die meiden vroegen aan de geesten of die inhoud van de prullenbak in de brand wou steken. What happened? De prullenbak vloog echt in brand. Niet zo lang, maar het brandde echt.

Daarna 'vroegen' ze of de geest de fietsen in het fietsenrek om wou gooien. En wat gebeurde er, 1 fiets viel om en die tikte alle fietsen aan, net zoals een domino-spel. :blink:

toen ik in de eersteklas zat gingen we so op brugklas kamp en toen gingen we glaasje draaien dat was egt so f*cking eng man ik was daarna egt so bang niet normaal

Link to comment
Delen op andere websites

Noem me bang, maar vind deze verhalen niet zo leuk om te lezen ( heb wat met levende doden ).^_^

Je bent er zelf 1? :lol:

Maar uhm die filmpjes die er zijn lijken mij ook niet echt de waarheid te vertellen.

Tot geluidsopname's daarintegen wel.

Binnenkort komt er een film uit:White Noise.

Die gaat over geluidsfragmenten van geesten.

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...