Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Hier, precies. Meer mensen hebben het, ik het ook een keer op tv gezien zo iets...... Die gene wist ook niet wat het was, ..... <_<

Ik heb het ook vaak <_< maar goed ik vergeet gelijk alles en weet niet eens of het wel gebeurt is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb soms wel eens een heeeeeeeeeeeeeel vage droom. Ik droom over iets maar ik weet niet wat, ik krijg een heel eng gevoel en ga huilen. Plots loop ik naar de badkamer en ga daar zitten op de vloer tot mijn vader iets hoort en mij wakker maakt. Dit gebeurt enkele keren in een jaar. En telkens dezelfde droom terwijl ik hem toch niet kan herinneren. Heel vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat wel uitgelezen hoor, maar als ik snachts langs de spiegels liep dat ik dan de nieging heb om t te zeggen maar doe ik toch maar niet :puh:

Haha, lol, heb ik ook weleens gehad, om 12 snel nog ff je tanden poetsen, het zeggen en dan heel snel naar je bed sprinten! :lol:

Toch doe ik zoiets maar niet! :lol:

Nou ik heb het gister met alle macht geprobeerd, maar toen ik het ongeveer 6 keer gezegt heb ik een verschrikkelijke grote sprong na mijn bed gemaakt omdat ik bang was dat er iets zou gebeuren.

Echt moedig als je het 12 keer durft te zeggen ;)

Heeft een van jullie ook The sixth sense gezien?

Ik had hem gezien toen ik 11 was en ik durfde een tijd lang niet langs mijn bed te lopen omdat ik dacht dat daar iemand onder zat :(

ik durf het wel 20 keer te zeggen geen punt ik geloof niet in geesten en zal dat nooit doen

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb dan niet een spookverhaal, maar wel iets zo vaags. Volgens mij hebben meer mensen dat..... ;)

Het is een soort flits in je hoofd. Van een beeld dat je later terug ziet, in het echt. Direct na die flits weet je echt niet meer wat het is geweest, je weet wel dat een een beeld was. <_< Het is zo vaag, echt waar. En later zie je dan dat beeld weer terug. Dat kan een week zijn, maar ook een half jaar later....... En dat beeld is iets heel normaals meestal, niks ergs of engs.

Bijv.: In de zomervakantie had ik ook zo'n beeld, ik wist wel dat het over school ging, iets in mijn nieuwe klas (3e klas). Nou goed, een half jaar later ong. kereeg ik het beeld terug, zomaar in de klas. En dan denk, he, dit heb ik toch al een keer eerder gezien? Dan herinner je je dat beeld terug, en dan zie je precies al die kinderen zitten als ze toen zaten. Nou ja, denk je dan, weer zo iets vaags. en dat heb ik al een paar jaar zo, ik vind het niet echt raar, maar wel vaag... :puh: ...... Als je zo'n flits ziet, hoe kan dat later dan precies hetzelfde zijn?

die dromen heb ik ook ja :o

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden toevallig nog, ik word wakker, en ik ga wat te drinken halen (DUS IK DROOMDE NIET, IK HEB WATER GEDRONKEN), ik kom weer boven (ik had het vaag koud), ik ga naar m'n kamer en zie mezelf in m'n bed liggen. Uittreding heet zoiets geloof ik, ik shrok me kapot, en toen ben ik gaan liggen... Volgende ochtend wakker geworden en ik zie m'n halfvolle glas water op m'n bureau staan. Dus ik zweer het, dit is echt gebeurd en ik heb niet gedroomd.

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden toevallig nog, ik word wakker, en ik ga wat te drinken halen (DUS IK DROOMDE NIET, IK HEB WATER GEDRONKEN), ik kom weer boven (ik had het vaag koud), ik ga naar m'n kamer en zie mezelf in m'n bed liggen. Uittreding heet zoiets geloof ik, ik shrok me kapot, en toen ben ik gaan liggen... Volgende ochtend wakker geworden en ik zie m'n halfvolle glas water op m'n bureau staan. Dus ik zweer het, dit is echt gebeurd en ik heb niet gedroomd.

Je bent dus weer in je bed gaan liggen, waar je al in lag?

Dus naast jezelf? Dat zou ik dus nooit doen..

@ BeefCief. Dat heb ik ook heeeel vaak. Maar ik en mijn vader hadden het een keer tegelijkertijd. We waren bij mijn oma en opa op de koffie, en ik kreeg ineens een gevoel van: Dit heb ik al een keer mee gemaakt.

En ik wist zelfs wat mijn oma en opa gingen zeggen. Maar nu het vreemde, mijn vader had precies het zelfde.

Mijn oma zei zo van : 'Ja, en ik ga vanmiddag even naar mijn broers graf.'

En ik zei de hele tijd: 'Ja, dat weten we..'

Maar mijn opa en oma begonnen het een beetje eng te vinden, toen ik begon te vertellen wat ze nog meer gingen zeggen. Dus toen zijn we (ik en mijn vader) er maar over op gehouden. Maar dachten wel elke keer van 'Jaha, dat weet ik al.'

Dat was wel vaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat soort dingen erg vaak op discovery channel dat mensen dood ging en later weel levend en dan is mij vraag Wat maak je in die tussen tijd door als je hart stil staat ben je toch dood al zeggen ze dat een deel van je lichaam nog functioneert.

Ik bedoel niet dood ik bedoel dat je hart stil staat.

Als je bijvoorbeeld een hartstilstand krijgt op de operatietafel(ik zeg maar ff een voorbeeld) ben je in feitelijk dood,ook al kunnen ze je reanimeren,je bent toch voor een paar seconde dood.

En als er nog dingen in je lichaam leve,waarom zou jijzelf dan niet leven? ;)

bij hartstilstand ben je toch niet hersendood, want dan pas kan je zeggen (als je dan weer levend word gemaakt) wat er hierna komt. bij hartstilstand dan komt er toch gewoon geen bloed meer naar je .... lichaamsdelen :huh: :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Is te verklaren. Je droomt dat je jezelf in je bed ziet liggen. Je glas water kan ik verklaren als volgt:

Eerst een voorbeeld, ik droomde eens dat ik naar school moest, ik slaapwandelde naar beneden en deed mijn moeders sokken aan :lol: (ik dacht dat het de mijne waren :puh: ).

In jou geval droom je dat je dorst hebt en slaapwandel je naar je bureau en drink je wat water. Dan ga je terug naar je bed, je droomt nog steeds dus droom je dat je je zelf in bed ziet liggen.

Nog iemand verklaring nodig ?

Link to comment
Delen op andere websites

dat hebben sommige kinderen ook als ze in bed plassen, ik had dat vroeger ook en dan droomde ik dat ik naar de wc moest, kan je niks aan doen maar toen ik ouder werd, werd ik wakken enzo gewoon in 1 keer was t over

Dat heeft denk ik niet onverklaarbare redenen, dat dromen kinderen gewoon! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zo kan je ook gewoon in de gangkast staan te zeiken :lol:

Maarja, had ik ook vroeger. Dan droomde ik dat ik op een hemels toilet zat.

Ik heb de bloody mary uitgetest met heel veel moed. 12 om 11 u 30. En wat gebeurt er ? NIETS Ik dacht al dat het fake was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bloody mary uitgetest met heel veel moed. 12 om 11 u 30. En wat gebeurt er ? NIETS Ik dacht al dat het fake was.

Hahaha :lol: , jij durft!

Volgens mij dacht iedereen dat het wel fake zou zijn. Als er wel iets was gebeurt had ik raarder gereageerd.

Maar toch knap van je!, ik zou het niet gedaan hebben. En je hebt nu ook niet een raar gevoel als je voor de spiegel gaat staan? Alsof iemand je aankijkt? .... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bloody mary uitgetest met heel veel moed. 12 om 11 u 30. En wat gebeurt er ? NIETS Ik dacht al dat het fake was.

Hahaha :lol: , jij durft!

Volgens mij dacht iedereen dat het wel fake zou zijn. Als er wel iets was gebeurt had ik raarder gereageerd.

Maar toch knap van je!, ik zou het niet gedaan hebben. En je hebt nu ook niet een raar gevoel als je voor de spiegel gaat staan? Alsof iemand je aankijkt? .... :puh:

Ja hoor, zie ik zo een heel knap hoofd voor me :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bloody mary uitgetest met heel veel moed. 12 om 11 u 30. En wat gebeurt er ? NIETS Ik dacht al dat het fake was.

Hahaha :lol: , jij durft!

Volgens mij dacht iedereen dat het wel fake zou zijn. Als er wel iets was gebeurt had ik raarder gereageerd.

Maar toch knap van je!, ik zou het niet gedaan hebben. En je hebt nu ook niet een raar gevoel als je voor de spiegel gaat staan? Alsof iemand je aankijkt? .... :puh:

Ja hoor, zie ik zo een heel knap hoofd voor me :lol:

Hahaha, ja oke... hier weet ik dus geen antwoord op... :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...