Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

2: Ik zat in de Huiskamer en hoorde iemand m'n naam roepen, terwijl er niemand was.

Scary .. :blink:

Ik heb zelf nog nooit iets raars meegemaakt. Tenminste, niet dat ik weet. :rolleyes:

ja, ik had dat ook al vaak meegemaaakt

mijn naam is Alex enjah soms hoor ik steeds "Alex Alleeexxxxx" zoo bangelijke stem alhoewel er niemand zyn te zien ik was alleen op min kamer

Heb ik ook weleens gehad, terwijl het hele huis leeg was! :blink:

Maar niet op een enge manier, maar alsof iemand me dringend nodig had of ook wleens gewoon normaal. (nee het kwam niet van buiten)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. elke nachten droom ik altyd over maffia (ik ben van Colombiaanse maffia, genaamd simoni Winczlav) colombiaanse maffia tegen sicilies maffia en Colombianen tegen Jappaners maar raar :ph34r: içs dat ik elke morgen altyd pijn gevoel ALSOF wat ik allemaal in men droom gekregen had hoor vb kogel in min rug en richting men longen als ik wakker word dan is er rode vlek en heel erg veel pijn waar de rode vlek en ook hevig pijn aan longen en op die dag was ik naar ziekenhuis maar resultaat is "helemaal piekfijn in orde met longen" :ph34r: :blink:

2. op een warme zomernacht toen ik bijna in slaap viel en twas heel erg donker in min kamer en opeens voelde ik harig op min buik (jaja was wel halfnaakt hoor twas heel erg warme nacht geweest vorig jaar) toen ik die harig gevoel voelde en dan dacht ik dat min poes was "hummmmmm er klop iets NIET want geen poespoten gevoeld" en ik deed meteen lampen aan om te kijken NIEMAND in min kamer en daarna hoor ik "help ons, simoni" (Simoni zoals van hierboven bij 1.) en daarna had ik heeeeel erg koud en voelde da er iemand me wille wurgen en daarna liep ik zooo snel mogelijk als ik kan naar beneden want men ma sliep benede enjah toen ik "maaam" riep hoorde min ma me niet :ph34r: en wilde ook niet wakker en daarna lag ik hele nacht naast haar te trillen en zy was ook niet wakker geweest hele nacht wakker gebleven tot zy wakker word, en vroeg zo kwaad aan haar of zy me gehoord en gevoeld in nacht min ma zei :ph34r: :blink: "ja ik had gedroomd dat jij om 2u in nacht zoo bang naar benede valle en riep maam en zei ook da ze wakker geweest was :blink: :ph34r:

weet er iemand wat er aan hand is van 2. .......enz over min ma

Bewerkt: door sonny yoshi
Link to comment
Delen op andere websites

1. elke nachten droom ik altyd over maffia (ik ben van Colombiaanse maffia, genaamd simoni Winczlav) colombiaanse maffia tegen sicilies maffia en Colombianen tegen Jappaners maar raar :ph34r: içs dat ik elke morgen altyd pijn gevoel ALSOF wat ik allemaal in men droom gekregen had hoor vb kogel in min rug en richting men longen als ik wakker word dan is er rode vlek en heel erg veel pijn waar de rode vlek en ook hevig pijn aan longen en op die dag was ik naar ziekenhuis maar resultaat is "helemaal piekfijn in orde met longen" :ph34r: :blink:

2. op een warme zomernacht toen ik bijna in slaap viel en twas heel erg donker in min kamer en opeens voelde ik harig op min buik (jaja was wel halfnaakt hoor twas heel erg warme nacht geweest vorig jaar) toen ik die harig gevoel voelde en dan dacht ik dat min poes was "hummmmmm er klop iets NIET want geen poespoten gevoeld" en ik deed meteen lampen aan om te kijken NIEMAND in min kamer en daarna hoor ik "help ons, simoni" (Simoni zoals van hierboven bij 1.) en daarna had ik heeeeel erg koud en voelde da er iemand me wille wurgen en daarna liep ik zooo snel mogelijk als ik kan naar beneden want men ma sliep benede enjah toen ik "maaam" riep hoorde min ma me niet :ph34r: en wilde ook niet wakker en daarna lag ik hele nacht naast haar te trillen en zy was ook niet wakker geweest hele nacht wakker gebleven tot zy wakker word, en vroeg zo kwaad aan haar of zy me gehoord en gevoeld in nacht min ma zei :ph34r: :blink: "ja ik had gedroomd dat jij om 2u in nacht zoo bang naar benede valle en riep maam en zei ook da ze wakker geweest was :blink: :ph34r:

weet er iemand wat er aan hand is van 2. .......enz over min ma

Dt bovenste is niet erg moeilijk te verklaren het is namelijk bewezen dat wat je overdag bezighoudt je hersens s' nachts aan het denken zet, ze proberen een oplossing op die problemen te vinden en dan kunnen ze vastdraaien wat een nachtmerrie wordt genoemd...

Omdat je hersens alles van overdag verwerken, kunnen de dromen erg raar lijken...

Maar alsnog het is erg raar, dat van je rug valt niet te verklaren...

Punt 2 zou ik het bovennatuurlijke bijna durven toeschrijven, ik heb het ook een paar keer gehad, zelfs met open ogen toen ik naar de plek lag te staren...

Dat is erg eng ja! :ph34r:

BTW; typ voortaan wat netter Yoshi, leest wat makkelijker. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1. elke nachten droom ik altyd over maffia (ik ben van Colombiaanse maffia, genaamd simoni Winczlav)  colombiaanse maffia tegen sicilies maffia en Colombianen tegen Jappaners    maar raar :ph34r: içs dat ik elke morgen altyd pijn gevoel ALSOF wat ik allemaal in men droom gekregen had hoor  vb kogel in min rug en richting men longen    als ik wakker word dan is er rode vlek en heel erg veel pijn waar de rode vlek en ook hevig pijn aan longen  en op die dag was ik naar ziekenhuis  maar resultaat is  "helemaal piekfijn in orde met longen" :ph34r:  :blink:

2. op een warme zomernacht toen ik bijna in slaap viel en twas heel erg donker in min kamer en opeens voelde ik harig op min buik  (jaja was wel halfnaakt hoor  twas heel erg warme nacht geweest vorig jaar)  toen ik die harig gevoel voelde en dan dacht ik dat min poes was      "hummmmmm er klop iets NIET    want geen poespoten gevoeld"  en ik deed meteen lampen aan om te kijken    NIEMAND in min kamer en daarna hoor ik "help ons, simoni" (Simoni zoals van hierboven bij  1.)    en daarna had ik heeeeel erg koud en voelde da er iemand me wille wurgen en daarna liep ik zooo snel mogelijk als ik kan naar beneden want men ma sliep benede  enjah toen ik "maaam"  riep  hoorde min ma me niet :ph34r: en wilde ook niet wakker  en daarna lag ik hele nacht naast haar te trillen  en zy was ook niet wakker geweest  hele nacht wakker gebleven  tot zy wakker word, en vroeg zo kwaad aan haar of zy me gehoord en gevoeld in nacht  min ma zei  :ph34r:  :blink: "ja ik had gedroomd dat jij om 2u in nacht zoo bang naar benede valle en riep maam en zei ook da ze wakker geweest was :blink:  :ph34r:

weet er iemand wat er aan hand is  van 2.  .......enz over min ma

Dt bovenste is niet erg moeilijk te verklaren het is namelijk bewezen dat wat je overdag bezighoudt je hersens s' nachts aan het denken zet, ze proberen een oplossing op die problemen te vinden en dan kunnen ze vastdraaien wat een nachtmerrie wordt genoemd...

Omdat je hersens alles van overdag verwerken, kunnen de dromen erg raar lijken...

Maar alsnog het is erg raar, dat van je rug valt niet te verklaren...

Punt 2 zou ik het bovennatuurlijke bijna durven toeschrijven, ik heb het ook een paar keer gehad, zelfs met open ogen toen ik naar de plek lag te staren...

Dat is erg eng ja! :ph34r:

Simoni Winclav klinkt trouwens eerder Pools in mijn oren...

BTW; typ voortaan wat netter Simoni, leest wat makkelijker. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar over die dromen over maffia raarder is dat een keigoeie vriendin Inse van me zei dat zij Samantha winczlav was en zei ook dat zij ook zoiets gedroomd had dat zij mijn zus was enjah toen zij me voor het eerst keer zag ,noemde zij me al Simoni Winczlav :blink: en een keigoeie maat erik zei dat hij Tommy Winczlav was en mijn broer was en noemde mij ook Simoni en ik noem ze ook Inse Samantha en Erik Tommy :blink: :huh:

dus zou dat kunnen dat mijn vorig leven in collombiaanse maffia en mijn naam, Simoni winczlav was of niet?

in jaren 60 zeggen ze altijd maar volgens me ook in jaren 60 raar :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Simoni Winclav klinkt trouwens eerder Pools in mijn oren...

ik denk van Rusland want waar was het in mijn droom? in moskou en later in Bogota, in Colombiaanse maffia

en het lijkt wel alsof ik echt meegemaakt had hoor want deze avond reed ik voor het eerst met een grote lijnbus en opeens voelde ik me echte goei bestuurder enjah ik heb nog nooit gereden geen problemen met rijden vond ik :ph34r:

maar vreemd is wel dat ik bijna 16jaar oud zijt hoor en die lijnbuschauffeur was echt gescrokken dat ik heel erg goed ben in rijden op platteland waar hij niet goed kon rijden :huh: :ph34r: :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, je mag ervan denken wat je wil, maar ''Simoni'', begin eerst een met niet dubbelposten en punten zetten in je berichten... ;)

De volgende keer dat je dubbelpost krijg je een warn.

Btw; Winclav leek me eerder Pools of Russisch dan Colombiaans.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt griezelig maar wel ff schrikken!

Vorig jaar bij het zwembad (Bij ons in het dorp) was de fiets van mijn klasgenootje gestolen. Wij dus zoeken, en toen keken we bij de bossen en daar loopt precies een tunneltje door! Toen we de 1ste keer daar keken was er niks maar de tweede keer stond er ineens een man met die fiets in. Wij schrokken ons dood! En laten zag ik nog diezelfde man uit de bossen komen op die fiets en een andere fiets in de hand!

lol .. Lijkt me niets spook achtigs.

Alleen even een vraagje.

Als je daar opeens iemand met DIE fiets zag staan. WAAROM REN JE ER NIET OP AF OM DIE FIETS die jullie zochten. Terug te halen :unsure: :rolleyes:

Doesn't make sense!

Dat was wel een kerel van ong. 1.90 hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, je mag ervan denken wat je wil, maar ''Simoni'', begin eerst een met niet dubbelposten en punten zetten in je berichten... ;)

De volgende keer dat je dubbelpost krijg je een warn.

Btw; Winclav leek me eerder Pools of Russisch dan Colombiaans.

ok ik hoop dat ik volgend keer niet dubbelposten ;) :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb dan niet een spookverhaal, maar wel iets zo vaags. Volgens mij hebben meer mensen dat..... ;)

Het is een soort flits in je hoofd. Van een beeld dat je later terug ziet, in het echt. Direct na die flits weet je echt niet meer wat het is geweest, je weet wel dat een een beeld was. <_< Het is zo vaag, echt waar. En later zie je dan dat beeld weer terug. Dat kan een week zijn, maar ook een half jaar later....... En dat beeld is iets heel normaals meestal, niks ergs of engs.

Bijv.: In de zomervakantie had ik ook zo'n beeld, ik wist wel dat het over school ging, iets in mijn nieuwe klas (3e klas). Nou goed, een half jaar later ong. kereeg ik het beeld terug, zomaar in de klas. En dan denk, he, dit heb ik toch al een keer eerder gezien? Dan herinner je je dat beeld terug, en dan zie je precies al die kinderen zitten als ze toen zaten. Nou ja, denk je dan, weer zo iets vaags. en dat heb ik al een paar jaar zo, ik vind het niet echt raar, maar wel vaag... :puh: ...... Als je zo'n flits ziet, hoe kan dat later dan precies hetzelfde zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb dan niet een spookverhaal, maar wel iets zo vaags. Volgens mij hebben meer mensen dat..... ;)

Het is een soort flits in je hoofd. Van een beeld dat je later terug ziet, in het echt. Direct na die flits weet je echt niet meer wat het is geweest, je weet wel dat een een beeld was. <_< Het is zo vaag, echt waar. En later zie je dan dat beeld weer terug. Dat kan een week zijn, maar ook een half jaar later....... En dat beeld is iets heel normaals meestal, niks ergs of engs.

Bijv.: In de zomervakantie had ik ook zo'n beeld, ik wist wel dat het over school ging, iets in mijn nieuwe klas (3e klas). Nou goed, een half jaar later ong. kereeg ik het beeld terug, zomaar in de klas. En dan denk, he, dit heb ik toch al een keer eerder gezien? Dan herinner je je dat beeld terug, en dan zie je precies al die kinderen zitten als ze toen zaten. Nou ja, denk je dan, weer zo iets vaags. en dat heb ik al een paar jaar zo, ik vind het niet echt raar, maar wel vaag... :puh: ...... Als je zo'n flits ziet, hoe kan dat later dan precies hetzelfde zijn?

ja, dat had ik ook heel vaak gehad

soms zie ik iets en volgend maand perfect zelfde " :blink: huh had ik dat al gezien?" raar maarja

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb dan niet een spookverhaal, maar wel iets zo vaags. Volgens mij hebben meer mensen dat..... ;)

Het is een soort flits in je hoofd. Van een beeld dat je later terug ziet, in het echt. Direct na die flits weet je echt niet meer wat het is geweest, je weet wel dat een een beeld was.     <_<  Het is zo vaag, echt waar. En later zie je dan dat beeld weer terug. Dat kan een week zijn, maar ook een half jaar later....... En dat beeld is iets heel normaals meestal, niks ergs of engs.

Bijv.: In de zomervakantie had ik ook zo'n behghhhhhhhheld, ik wist wel dat het over school ging, iets in mijn nieuwe klas (3e klas). Nou goed, een half jaar later ong. kereeg ik het beeld terug, zomaar in de klas. En dan denk, he, dit heb ik toch al een keer eerder gezien? Dan herinner je je dat beeld terug, en dan zie je precies al die kinderen zitten als ze toen zaten. Nou ja, denk je dan, weer zo iets vaags. en dat heb ik al een paar jaar zo, ik vind het niet echt raar, maar wel vaag... :puh: ...... Als je zo'n flits ziet, hoe kan dat later dan precies hetzelfde zijn?

ja, dat had ik ook heel vaak gehad

soms zie ik iets en volgend maand perfect zelfde " :blink: huh had ik dat al gezien?" raar maarja

Zoiets iets heb ik ook al eens gehad.n

Ik zat op een andere school en in de 2de en toen zag ik ook een beeld van mijn nieuwe school.

En toen ik op mijn nieuwe school zat zag ik dat beeld weer want onze leraar had een zuiger in de grond gedaan omdat er een gat in de grond zat(voertuigenpraktijklokaal)

Maar ik wist echt zeker dat ik het wel vaker had gezien precies de zelfde plek waar die zuiger zat in de grond.

Maar onze leraar zei dat hij het die ochtend er in had gestopt.

Heel vaag ja :blink:

Blijkbaar heb ik het voorspeld zonder dat ik het wist.

Ik wist het pas weer toen ik het in het echt zag.

Bewerkt: door mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Jup heb ik ook welles, paar keer in de week ofzo, maar dan zie je iets terug en dan weet je dat je het al eens eerder hebt gezien, maar je kan niet voorspellen wat er nog gaat gebeuren, probeer dat maar eens uit als je weer zoiets hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...