Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Altijd als ik alleen thuis was, dacht ik dat er iets beneden rondliep. ('S avonds)

Achteraf is dat niet zo.

Maar hoor ik het weer, dan denk ik gewoon dat het de buren zijn!

Edit: Niet weer, weer een dubbelpost! :-(

Sorry, ik zal echt beter moeten gaan opletten!

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bijna elke avond hoor ik als ik ga slapen een harde bonk als of iemand loopt te stampen. Maar als me moeder gaat kijken is er niks. Maar als ze weg is hoor ik weer die bonken en als ik weer naar beneden gaat zeg me moeder, 'Hendry nu naar boven of anders mag je geen films meer kijken s'vond' (kijk graag moord/horor/actie films) en dat gebeurt elke week wel vooral op zondag. En vooral toen ik de film IT hat gekeken.

En ik heb nog was dit vind ik wel heel eng.

Ik hoorde ineens een ruit kapot slaan. Ik dacht het zijn inbrekers dus ik maakte me ouders wakker, maar die waren wakker en me vader was weg. 'Mama waar is papa' zei ik en me moeder zei; 'Nou ik hoorde wat en je vader is gaan kijken' even later kwam me vader aan met een snee en in zijn hand en ik moest gaan slapen.

Het bleek die volgende ochtent de kast waar de glazen in staan zomaar open is gegaan en de planktjes los gevallen waren gevallen en me vader een beetje hat opgeruimt en daarmee gesneden. Maar hoe kwam de plankjes los? En de deur open.

En als laaste dit is niet met geesten maar toch vreemd.

Honden zijn slimmen dieren. Wand ik heb het gevoel dat mijn hond tv kijk wand als de tv BV op een serrie staat en me vader zapt hem gaat hij huilen en bijten tot blafven.

En dit schiet me net te binnen.

Mijn eerste hond is Rakker is over leden en 4 maanden later kregen we een nieuwe kennie genaamt. En toen hij voor het eerst alleen was heeft hij heel hard gejankt wand de buren klaagde (zijkers hun honden blaven altijd) en hij hat op de bank geplast en rilde erg. Volgens mij moeder zach hij mij op school via onze vooruit (woon tegen over de basis school). Zou het kunnen dat de geest van Rakker jarloes was wand mijn familie is gek op honden.

Bewerkt: door hendrik
Link to comment
Delen op andere websites

wow, al die verhalen... egt F*ckin eng, ik sgijt heel me broek vol hiero :puh: maareh, ik maar soms ook van dat soort dingen mee, kaarsen die ineens uit het niets beginnen te wakkeren, en dat soort kleine dingetjes. Tis net alsof mijn vader soms contact met me probeert te maken, dat is echt heel raar :?

Maarja, iemand anders nog met creepy/herkenbare/enge stuff ? *steekt ff een peuk op en deelt uit aan de gangstah rokers onder ons* :puh: ik zit nou trouwens al een half uur op een schroevendraaiertje van een ferrari bouw kit te sabbele LOL

Bewerkt: door Tijnussy
Link to comment
Delen op andere websites

Foto die ik een keer gemaakt heb:

Hm, :?

Kan ook mist zijn, denk het niet anders zag je het zelf ookwel. Maar op discovery komt 's morgen wel eens ''mysterie hunters'', gaan ze geesten opzoeken, van bijv. een vrouw die vermoord is ofzo.

Maar toen hadden ze ook een keer hoe je gekke dingen op je camera krijgt ofzo, dat je de foto tegen het ligt in doet en dan de foto ergens anders op richt en een foto maakt, word hij heel ''eng'' ofzo, maar wel een gekke foto.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bedoelde exabyte met die foto dat je die lichtjes links ziet, terwijl hij dacht ik had gezegd dat hij alleen de auto die hij fotografeerde en de auto rechts erop zag.

Die lichtjes zijn auto's, daar vind ik niks spooky aan. Het zal ook niet die ufo zijn die boven de auto hangt, het zal die rook wel zijn.

Stond er geen lamp ofzo? of een achterlicht van een auto? Je ziet weleens dat je bij zo'n licht van de rook ervoor ziet hangen. Dan nog is dit best vrij veel rook/mist... Of een uitlaat?

Vreemde foto.

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

Dit had exabyte een paar pagina's geleden gepost.
Kijk deze foto is . Wou een foto van de limo maken maar maakten een foto van iets anders.

P.s Er reed geen auto langs en der stonden maar 2 autos gepakeerd de limo en die rechtse

Oke, dat wist ik niet. Vreemd dan...

jowx jou tekening _O_:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...