Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had ook van een raar huisje, volgens mij wonen er junkies in, wanter ligt ee condoom in het huis. Heel eng en gevallen, wij slopen het, maar volgens mij word er ook gerookt en gevreeen door rare personen. Het is ook een huis wat IK open heb gemaakt. Eerst was hij open maar door enge verhalen hebben ze het dichtgetimmerd. Ik heb een plank weg kunnen halen en volgens mij zijn ze er niet blij mee. Ik ben er nooit 's nachts geweest, niet doen. Woont hier iemand in Scherpenzeel (GLD) en ga je naar Barneveld naar school, dan weet je wat ik bedoel. PM me als je het kent.,

Ik snap het niet echt kan je het wat beter uitleggen het ziet er spannend uit :D:puh:

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

eyz,

ik heb het even voor je vertaald ;)

hopelijk is het zo wat duidelijker, ik had namelijk geen problemen om het te lezen.

''vertaling'':

''Ik heb nog een spookverhaal van een raar huisje, volgens mij wonen er junkies in, want er ligt een condoom in het huis. het huisje is heel eng en gammel(kapot), dus wij slopen het huisje. maar volgens mij word er ook gerookt en gevreeën door rare personen. het is ook een huis wat IK heb opengemaakt,(binnengekomen ben en een beetje heb vernielt). eerst was het huisje open, maar ik heb wat enge verhalen gehoord, en nu is het dicht getimmerd. ik heb een plank weggehaald en volgens mij zijn de junkies er niet blij mee. ik ben er niet snachts geweest, dat zou ik ook maar niet doen.

woont hier iemand in Scherpenzeel? (in Gelderland). en ga je naar de Barneveld school dan ken je het huisje wel. PM me als je het huisje kent.''

sdit is wat ik er uit opgemaakt heb.

grtz, Cesar SA

Geplaatst:
Ik heb ooit eens een verhaal gehoord:

Er was eens een babysitster die aan het babysitten was bij een kindje, terwijl de ouders naar de film ofzo gingen.

Na een tijdje belde er iemand (telefoon), ze nam op en niemand zei iets.

Ze hoord was gekraak of gebonk, maar ging er niet op in...

Wat later belde er weer iemand (telefoon), ze nam op en niemand zei iets.

De babysitster werd bang en ging na nog 1 telefoontje de politie bellen

Natuurlijk belde er later nog iemand (telefoon), ze nam weer bang op maar nu zei iemand iets.

De persoon aan de andere kant van de lijn zei:

'Ga naar buiten, neem de baby niet mee en verwittig de politie NIET!'

Daarna zei hij ook nog:

'En de plaats van waar ik bel...is dit huis!!!

XboxGta :erm:

Is een broodje aap verhaal(niet echt dus).

Dit is een verzonnen verhaal en als iemand me niet gelooft zoek het maar op met internet.

En zoals vele van jullie zeggen is het ook veel in horrorfilms gebruikt.

Geplaatst: (bewerkt)

eyz,

het is beter dat mensen hun eigen ervaringen(verhalen) posten,

zo voorkom je dat verhalen gepost worden waar niets van waar is.

en bovendien is het ook interessanter als jij je ervaring deelt,

want dat kan je er ook nog naar door vragen etc.

dus: hebben mensen nog spook/geest verhalen?

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

je hoort het vaak, dat mensen stemmen horen. dat hoor ik ook wel eens, bv als ik s'avonds in bed lig. word ik soms wakker van geluiden waarvan deze uit mijn kamer lijken te komen. meestal stemmen, maar als je er ff over na denkt. waar kan het vandaan komen?.....

van buiten...

mensen die langs het huis lopen en aant praten zijn. meestal fluisteren ze, en doordat je moe bent lijkt het alsof de geluiden dichtbij zijn. dit komt omdat je als je moe bent beter op je hoede bent dan waneer je klaarwakker bent.

sommige mensen hebben het wanneer het donker is. je kunt in het donker niks zien. daardoor ga je je dingen verbeelden.

Geplaatst:

Ik kampeerde een keer op een veldje midden in het bos.En midden in de nacht hoorde ik allemaal vrachtwagens piepend remmen vlakbij mijn tent.Maar ik zag geen koplampen,en daarnaast,het veldje was helemaal niet met grote voertuigen te bereiken.Maar de volgende dag begonnen er midden op het veld dikke banden sporen en een paar meter veder hielden ze weer op alsof de vrachtagen uit de lucht was komen vallen.

Geplaatst:

ik was gisteravond om twaalf uur naar bovengegaan.

toen ik boven kwam stonden er 3 flessen Sisi.

vannacht hoorde ik voetstappen op de trap. ik d8 dat het mijn moeder was, maar die zou pas om 5 uur vanochtend thuiskomen. ik was bang, maar werd opeens in licht wakker. ik realiseerden mij, dat ik van angst was flauwgevallen, of weer van moeheid was gaan slapen. ik was om 7 uur wakker en liep naar beneden.

Mijn moeder sliep, ik liep naar beneden en zag dat er beneden aan de trap 3 flessen stonden. 3 lege Sisi-flessen. ik keer naar boven en zag dat er geen flessen boven aan de trap stonden. ik keek weer naar de flessen en zag een beetje viezegeit op alledrie de flessen. een soort zwarte stof. het leek wel houtskool.

ik vroeg mijn moeder om 10 uur toen ze beneden kwam of zij ze had verplaatst. maar zij andwoorden dat ze de flessen niet eens had zien staan toen ze thuiskwam. Niet beneden, Niet boven.

Geplaatst:
ik was gisteravond om twaalf uur naar bovengegaan.

toen ik boven kwam stonden er 3 flessen Sisi.

vannacht hoorde ik voetstappen op de trap. ik d8 dat het mijn moeder was, maar die zou pas om 5 uur vanochtend thuiskomen. ik was bang, maar werd opeens in licht wakker. ik realiseerden mij, dat ik van angst was flauwgevallen, of weer van moeheid was gaan slapen. ik was om 7 uur wakker en liep naar beneden.

Mijn moeder sliep, ik liep naar beneden en zag dat er beneden aan de trap 3 flessen stonden. 3 lege Sisi-flessen. ik keer naar boven en zag dat er geen flessen boven aan de trap stonden. ik keek weer naar de flessen en zag een beetje viezegeit op alledrie de flessen. een soort zwarte stof. het leek wel houtskool.

ik vroeg mijn moeder om 10 uur toen ze beneden kwam of zij ze had verplaatst. maar zij andwoorden dat ze de flessen niet eens had zien staan toen ze thuiskwam. Niet beneden, Niet boven.

Damn, dat is creepy. Heb je het niet gedroomd ofzo? Het lijkt een beetje onwerkelijk :sst:

Maar het zou toch kunnen he ;)

Geplaatst:

Ik heb zelf nooit echt iets bijzonders meegemaakt nouja er was wel iets raars in me oude huis.

Ik lag dus in bed was best wel laat en kon niet slapen dus ik de heletijd draaien en draaien dus ik draai me nog eens om en ik zie daar een raar persoon soort yoga gast :? ik schrik me dood en draai me snel weer om

dus ik heb de heletijd wakker gelegen ik weet nog steeds niet wie of wat het was.Verder maak ik zowat elke dag zo'n deja-vu mee dan denk ik WTF dit heb ik eerder gedaan of gezien :? wel vaag.

Geplaatst:

ik heb eens een verhaal gehoord:

Op een kerkhof 's avonds lag een man begraven er lagen nooit bloemen maar elke nacht lag er opeens een roosje op het graf.

Geplaatst:
ik heb eens een verhaal gehoord:

Op een kerkhof 's avonds lag een man begraven er lagen nooit bloemen maar elke nacht lag er opeens een roosje op het graf.

In een dorp bij ons in de buurt ligt een klein kerfhofje.

Er liggen een stuk of 10 graven. De bovenkant van een graf ligt er half naast.

Je ziet het begin van het gat waar de kist in hoort te liggen. Maar het graf ligt in het midden, dus je kunt het niet zo goed zien.

Ik ben nog nooit gaan kijken :roll:, maar denk dat ik binnekort maar eens ga loeren ;)

Geplaatst:

bij ons in huis springt soms de tv aan .

en ook een keer wou ik gaan zitten was de stoel in eens weg.( hij was er eerst wel)

stond hij er iets van ongeveer halfe meter naast

:-(

Geplaatst:

de tv springt aan :?

Hoe dat dan, volgensmij ben je gewoon een over entiousiaste "The Ring" Fan :puh:;)

Geplaatst:
bij ons in huis springt soms de tv aan .

en ook een keer wou ik gaan zitten was de stoel in eens weg.( hij was er eerst wel)

stond hij er iets van ongeveer halfe meter naast

:-(

Universele afstandbediening, iemand was er mee aant klooien denk ik :D

Stoel: Je broertje/zusje die je plaagt of je orienteert je niet goed :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...