Scarface92 Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Ik ging vaandag iets opzoeken over geesten(ik zocht het op vanwege het topic) en opeens kreeg ik een koude golf door mijn lichaam elke keer toen ik op die site kwam en op andere sites over geesten kreeg ik het weer. Misschien kwam dat wel omdat je de site een beetje eng vond bijvoorbeeld. Dat je kippenvel kreeg..Heb ik soms ook wel eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Dit filmpje is raar Vooral de laatste als de spiegelbeeld niet mee draaid Bewerkt: 14 september 2007 door -eend- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) voor een paar heb ik wel een verklaring maar de meesty zijn wel spoeky ja maar sommige waren duidelijk bewerkt Bewerkt: 14 september 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Dat demonen joch en die spiegel vond ik nogal eng.. De rest meer interesant dan eng... @Hierboven: 't is niet bewerkt .. Behalve dan mss die deur die openslaat, kan ook met een touw gedaan zijn, of iemand zit er onder.. niemand te zien omdat de helft niet zichtbaar is, Bewerkt: 14 september 2007 door -eend- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 een paar leken wel heel nep dan heb ik het over die vliegende sokken snapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Bedoel je die poltergeist? Die is igg echt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Ik geloofde niks van die vliegende sokken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Ik ben niet echt zo iemand van de spoken, maar ik vond sommige beelden toch wel erg overtuigend overkomen. Éen van de beelden, daar zag ik in het 'spook' een witte kat. Waar ze het 'Video op video' filmden, als ik me niet vergis was dat in de spiegel, en opeens heel snel een zwarte flits was en een tel later de camera naar beneden, kwam erg geloofwaardig over. Misschien dat ik door deze beelden toch wel eens anders hiertegen aan ga kijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 Die camera kan ook op afstandbediening werken lijkt me.. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Ik heb net iets heel engs meegemaakt. Ik ben nu alleen thuis. Ik had 2 deuren dichtgedaan en helemaal dicht. En nu opeens kijk ik staan de deuren die ik dichtdeed (badkamerdeur en kamer deur) gewoon open! Ik vind dit eng Bewerkt: 15 september 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb net iets heel engs meegemaakt. Ik ben nu alleen thuis. Ik had 2 deuren dichtgedaan en helemaal dicht. En nu opeens kijk ik staan de deuren die ik dichtdeed (badkamerdeur en kamer deur) gewoon open! Ik vind dit eng Dat kan makkelijk wind zijn. Zelfs als er geen wind is, dan komt het toch van de wind. Lichte wind, kun je niet voelen, maar is wel goed om een deur te openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 De deur was helemaal dicht, dus ik pakte de deurklink en duwde de deur dicht, dus wind kan daar niet doorheen! Al was er wel wind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 Dat moment was vast scary Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb net iets heel engs meegemaakt. Ik ben nu alleen thuis. Ik had 2 deuren dichtgedaan en helemaal dicht. En nu opeens kijk ik staan de deuren die ik dichtdeed (badkamerdeur en kamer deur) gewoon open! Ik vind dit eng moet je voortaan de ramen digtdoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2007 De deur was helemaal dicht, dus ik pakte de deurklink en duwde de deur dicht, dus wind kan daar niet doorheen! Al was er wel wind Miss dacht je dat je ze dicht had gedaan maar was dat niet zo. Heb ik ook weleens. dan denk je dat je ze dichtgedaan hebt maar staan ze al die tijd gewoon open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.