Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

zeer enge verhalen hiero

100% egt gebeurd

ik lieg niet want ik zou niet durfen

hier gaan we dan

1. het was 2001 toen ik van de trap afviel ik kwam zo op de grond terecht en zag allemaal mensen om me heen staan. ik denk IS DIT WAAR OF EEN HALUCINATIE VAN DE KLAP?

2. paar maanden geleden ik ging bij mijn tante slapen en ging dus slapen het is ongeveer 6 uur ofzo in de ochtend ik effe naar de plee en wie zi eik naast me tante liggen

een man (ZEER WIT en ogen zijn omgedraaid) wat is dit voor iemand?

3. toen ik op vakantie was ging ik dus slapen en ik kon niet slapen en hoorde egt de hele tijd voetstappen en ze waren heel hard en werden alleen maar harder en toen keek ik een heel erg veel wind in mijn hoofd (zeer spooky)

Link to comment
Delen op andere websites

2. paar maanden geleden ik ging bij mijn tante slapen en ging dus slapen het is ongeveer 6 uur ofzo in de ochtend ik effe naar de plee en wie zi eik naast me tante liggen

een man (ZEER WIT en ogen zijn omgedraaid) wat is dit voor iemand?

Een zelfde soort ervaring als jou heb ik ook meegemaakt..

Het was ongeveer een week geleden dat het gebeurde.

Ik lag gewoons 's avonds chill op de bak jensen te kijken toen ik plotseling in slaap viel. :gaap:

Me moeder maakte me wakker,die ging naar bed en ik moest ook.

Ik doe dus mijn ogen open en zie ik in een klap het gezicht van mijn oma voor me!

Na 1 seconde was ze weer verdwenen en ik was me kapot geschrokken..

De volgende dag heb ik tegen niemand wat verteld omdat ze je toch niet geloven :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik ben redelijk paranormaal bechaaft en mijn vaders opa en tante is in ons huis gestorven.

deze nacht mij mijn broertje hij heeft de de tv voledig afgezet dus met de knop aan de tv é.

dus snacht schoot de tv plots aan echt waar geen zever.

soms zie ik in mijn bed als ik naar de deur kijk witte schimmen paseren één keer in de week.

ne maat is paranormaal en zijn moeder ook.

en ze zeggen dat mij overleden overgrootvader is en de tante van mijn pa is dat daar soms verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

3. toen ik op vakantie was ging ik dus slapen en ik kon niet slapen en hoorde egt de hele tijd voetstappen en ze waren heel hard en werden alleen maar harder en toen keek ik een heel erg veel wind in mijn hoofd (zeer spooky)

Mischien had iemand dan op je hoofd gepuft.

Link to comment
Delen op andere websites

3. toen ik op vakantie was ging ik dus slapen en ik kon niet slapen en hoorde egt de hele tijd voetstappen en ze waren heel hard en werden alleen maar harder en toen keek ik een heel erg veel wind in mijn hoofd (zeer spooky)

Mischien had iemand dan op je hoofd gepuft.

misschien moeten we dat eens bij jou doen =@ laten mensen in hun fcking waarde -_-

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

1.Ik zat in de Klas met mijn vrienden en de ramen en alles was dicht het waaide er niet en de deur stond open ik zat te schrijven de deur ging langzaam dicht en iedereen zag het dat de deur zichzelf dicht deed SPOOKY :?

2.Het was 10 uur s'ochtends ik keek in de spiegels ik had net mijn tanden gepoetst en ik pakte mijn gel ik ging voor de spiegel staan ik pakte een beetje gel in mijn hand ik keek in de spiegel en ik zag iemand in het wit achter me staan ik draaide me eigen om en het was verdwenen raar?

Bewerkt: door gta player10
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enge gebeurtenis meegemaakt.

Toen ik 5 jaar oud zat ik bij mijn oma en opa. Ik knustelde met schaar en lijm. Ik moest naar de wc te gaan. Het is de badkamer naast de kamer waar ik knustelde via de deur van badkamer. Ik heb het gedaan en zat opnieuw op een stoel en ging verder met te knustelen. Ik keek rond en plots bewoog de klink van de deur van de badkamer en ik zag het en liep weg naar beneden. Mijn oma en opa geloofden mij niet. Er was niemand in de badkamer. Het blijft een mysterie. :?

Link to comment
Delen op andere websites

vroeger ging ik eens in bad (niks specials)

maar toen ik ui het ban ging zach ik een hand zwemmen ( toen ik weer keek was de hand weg )

in het bad niet normaal ik kon toen niet meer slapen

ik was eensaan het lopen in de hal van mijn huis en opeens zie ik daar een bewegend ding ( monster ) die vlucht in een kamer naast mijn kamer , het kan geen huisdier zijn mijn kat was toen net dood gegaan :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb twee keer gehad dat als ik in de badkamer was, dat ik voelde dat iemand op mijn rug tikte en ik achterom keek en ik een zwarte schim snel weg zag gaan. In minder dan een seconde. En bij alle twee de keren was het dat mijn moeder toevallig de badkamer binnenkwam, nadat het gebeurd was. Het lijkt of iemand me aantikt om te zeggen dat mijn moeder komt. :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb van een vriend van me gehoord dat hij s,nachts naar de slaapkamer van zijn moeder een man naast zijn moeder op het bed lag,

die niet leek op zijn vader hij liep dus weer terug naar zijn kamer toen hij zig realiseerde Huuuuhh dat was niet mijn vader. hij ging weer terug en de man was weg???

P.S. dikke bump van een maand lol

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...