Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

kan iemand vertellen wat er bij mijn verhaal staat als er iets staat mijn pc loopt vast bij de vorige pag..

Bedoel je dit verhaal hieronder?

''ook iets raars.

ik ging met een paar vrienden kanoen door friesland s'avonds wij slapen word mijn vriend wakker en hoort drie mannenstemmen hij is fries maar hij verstond het niet. het leek wel op fries maar dan heel oud. dat spreekt bijn niemand hij maakte ons dus wakker ik hoorde het ook gingen we weer slapen en toen het ochtend was gingen even lopen en kwaqmen we langs drie grafsten van drie mannen met oude friese tekst op..''

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel zoveel meegemaakt

het meeste toen ik 14 was

Het was buiten donker een uur of half 12 ik lag in me bed er was niemand

ik viel in slaap werd om half 1 wakker en toen ging ik wat drinken en wat eten pakken ik was echt wakker en toen ff plassen ik ging toen in me bed LEZEN en toen schuifde ik me boekje onder mekussen en toen hoorde ik een gil toen ging ik rechtop in me bed zitten keeek naar me klerenkast en toen zag ik een schim en hoorde me naam.

ik viel toen zowat flauw belde me moeder en die kwam toen zag zij ook een schim ik heb sinsdien een andere kamer genomen.

dat was verhaal 1 van de komende 4

dit was denk ik weer zo'n illusie en een verbeelding

ik keek heel lang op mijn kamer naar mijn hooge kast

ik had het gevoel of iej viel

en toen kromp me kamer inelkaar ik huilde me dood zowat ik mijn zus roepen ik was in paniek en toen gingen we de trap af naar benee toen ik op de trap was had ik de neiging om van de trap af te springen.

3.

Dit was toen ik 16 was

ik was op de overloop en voelde me niet zo veilig ik d8 dat ik een droom had waarin mijn dronken vader speelde maar dat was niet zo .

4. sit is een nachtmerrie van mij gewwest mijn verhaal hier boven was het gevolg (na 1 jaar)

ik sliep en ging uit mijn raam kijken in de achtertuin en ik zag niks het was donker ik keen naar de buurtuin en zag mijn vader staan hij had een geweer beet (die had iej echt) en hij schoot zichzelf neer (en wat bleek de volgende dag was iej in zijn huis overleden hij had zich doodgeschoten ik vond dat zo'n enge droom ik krijg al tranen als ik dit allemaal typ.

5.

dit was toen ik een jaar of 13,5 was

ik was op de overloop en was duizelig mijn moeder deedt de was in de badkamer en ze zag me heen en weer slingeren zowat ik zag naar het plafond en zag een kruis hangen ik kreeg me een raar gevoel ik was helemaal in paniek en ik was toen ECHT WAAR flauwgevallen.

6. dit was toen ik 15 was ik was in de kamer niemand thuis en ik zat 8er de pc het was donker ik keek naar buiten en zag een schim staan ik raakte in paniek en belde me maa en het bleek een schaduw van een pop te zijn.

7.

dit is een heel schokkend verhaal je wilt diot lezen en altijd een trauma hebben of niet.

Oké dit is een eng verhaal.

Ik was alleen thuis en toen oppeens d8 ik ik verveel me en ik ging op internet kijken hoe je een geest op kan roepen dat deed ik dus.

toen ik klaar was viel de stroom uit

en toen,,,,,,,,,,,,,,,,,

zag ik een flits en toen ging de stroom weer aan het onweerde niet toen ik ging slapen zag ik 2 mensen totaal onbekend ze pleegden zelfmoord en riepen mijn naam .

8.

dit is een ding wat eng was in een plek waar veel mensen om het leven zijn gekjome

dit is in

WEsterbork daar is een aardappel bunker ik maakte ene foto van een afgerachte deur met een ruimte er acheter toen ik de foto bekeek zag ik een klein meisje bij de deur zitten mijn hele familie zag het ik ging nu nog een keer naar de deur kijken en toen maakte ik een grote schop ertegen en toen hoorde ik bof en toen keek ik weer op de foto en het meisje was weg :S

Dit zijn mijn sppookkenmerken

onze achertuin zit vol enge dingen en mijn kamer

dit is niet verzonnen echt niet :Y

ik zit nu te huilen :( want hier heb ik voor in therapie gezeten en dat mens zij dat ik geeesten kon zien dat is dus echt niet zo dat kan toch niet

:duh:

Snik

edit de printer slaat nu aan en er komt een zwart papier uit en ik durf me tekstn iet over te lezen want ik heb een gevoel dat er iemand achter mij staat

edit edit

ik heb net ff mijn psp van boven gehaald ne kreeg het gevoel....

en toen ik weer beneden kwam waren al mijn pagina verkleint raar en nu ik mijn psp start gaat hij niet verder met het spel maar start het systeem opnieuw op terwijl ik de uit knop maar 1 sec vast hield er zijn weer mensen die grappig/dood zijn

edit ik heb ook zo'n moeder die denkt dat ze in vorige levens kan zien en ze zei dat ik vroeger dood ben gegaan omdat ikdronken reed :S

en ik geloof in reïncarnatie want altijd als er iemand die ik ken dood gaat word er net weer opnieuw een geboren

ik had ook een konijn die is 12 jaar oud geworden die is nog maar net dood en de volgende week kreeg onze kat jonkies en het konijn was wit met zwarte stippen en die jonkies ook echt weird

edit als je je scherp wilt houden lkeess dit hele topic over dan hoor je van alles ik hoor nu ook ons plafond kraken en voetstappen dichtslaande deuren blaadjes geritsel en als ik met een ding of praat door het huis loop voel ik me sterker heel raar (en ja ik ben al 22 en ben heel soms wel us bang)

dan pak ik bijvoorbeeld een pistool (alarmpistool gellof je me niet ik maak wel een foto!) of ik zing dan voel ik me sterker

Bewerkt: door GTA-The-Best
Link to comment
Delen op andere websites

o man ik heb wel iets! ik zag laatst een kerel in het zwartlopen ik volgde hem, keek een andere kant op en terug en hij was weg. ik kon hem nergens meer vinden!

en ik zag eens iemand verweg lopen en die verdween in een oogwenk erg weird

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha en ik lieg het echt niet, we waren met zijn 2en een plaat aant shouwen maar ik zag m niet aankomen want me maat liet die plaat vallen en rende weg, i kdenk nog, wat doet hij nou? Toen kijk ik om en schrok me eigen helemaal lam, ik durfde daar niet meer heen de eerste weken

zat er iemand op de graafmachine:er in dus.?

Link to comment
Delen op andere websites

eeeeeuhh nee anders had ie het wel verteld :duh: ..

ik weet nog iets..net soortgelijks als Bloody Mary..

Black aggie was een vrouw die met 3 kinderen woonde..toen de kinderen buiten waren.Werden de kinderen gegrepen door twee mannen..Voordat (black Aggie) de kinderen kon helpen.Hadden de maanen de kinderen de keel doorgesneden..Als een man 3 keer Black Aggie voor de spiegel zegt...Komt de geest van Black Aggie en snijdt je keel door.

IK GELOOF ER NIKS VAN!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

eeeeeuhh nee anders had ie het wel verteld :duh: ..

ik weet nog iets..net soortgelijks als Bloody Mary..

Black aggie was een vrouw die met 3 kinderen woonde..toen de kinderen buiten waren.Werden de kinderen gegrepen door twee mannen..Voordat (black Aggie) de kinderen kon helpen.Hadden de maanen de kinderen de keel doorgesneden..Als een man 3 keer Black Aggie voor de spiegel zegt...Komt de geest van Black Aggie en snijdt je keel door.

IK GELOOF ER NIKS VAN!!!!!!!!!!!

Terecht, want ik heb het net geprobeerd en er gebeurde niks.

Link to comment
Delen op andere websites

eeeeeuhh nee anders had ie het wel verteld :duh: ..

ik weet nog iets..net soortgelijks als Bloody Mary..

Black aggie was een vrouw die met 3 kinderen woonde..toen de kinderen buiten waren.Werden de kinderen gegrepen door twee mannen..Voordat (black Aggie) de kinderen kon helpen.Hadden de maanen de kinderen de keel doorgesneden..Als een man 3 keer Black Aggie voor de spiegel zegt...Komt de geest van Black Aggie en snijdt je keel door.

IK GELOOF ER NIKS VAN!!!!!!!!!!!

Terecht, want ik heb het net geprobeerd en er gebeurde niks.

Moet je blij zijn..Stel je voor dattie wel kwam.

Was je meteen dood.:puh:

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel zoveel meegemaakt

het meeste toen ik 14 was

Het was buiten donker een uur of half 12 ik lag in me bed er was niemand

ik viel in slaap werd om half 1 wakker en toen ging ik wat drinken en wat eten pakken ik was echt wakker en toen ff plassen ik ging toen in me bed LEZEN en toen schuifde ik me boekje onder mekussen en toen hoorde ik een gil toen ging ik rechtop in me bed zitten keeek naar me klerenkast en toen zag ik een schim en hoorde me naam.

ik viel toen zowat flauw belde me moeder en die kwam toen zag zij ook een schim ik heb sinsdien een andere kamer genomen.

dat was verhaal 1 van de komende 4

dit was denk ik weer zo'n illusie en een verbeelding

ik keek heel lang op mijn kamer naar mijn hooge kast

ik had het gevoel of iej viel

en toen kromp me kamer inelkaar ik huilde me dood zowat ik mijn zus roepen ik was in paniek en toen gingen we de trap af naar benee toen ik op de trap was had ik de neiging om van de trap af te springen.

3.

Dit was toen ik 16 was

ik was op de overloop en voelde me niet zo veilig ik d8 dat ik een droom had waarin mijn dronken vader speelde maar dat was niet zo .

4. sit is een nachtmerrie van mij gewwest mijn verhaal hier boven was het gevolg (na 1 jaar)

ik sliep en ging uit mijn raam kijken in de achtertuin en ik zag niks het was donker ik keen naar de buurtuin en zag mijn vader staan hij had een geweer beet (die had iej echt) en hij schoot zichzelf neer (en wat bleek de volgende dag was iej in zijn huis overleden hij had zich doodgeschoten ik vond dat zo'n enge droom ik krijg al tranen als ik dit allemaal typ.

5.

dit was toen ik een jaar of 13,5 was

ik was op de overloop en was duizelig mijn moeder deedt de was in de badkamer en ze zag me heen en weer slingeren zowat ik zag naar het plafond en zag een kruis hangen ik kreeg me een raar gevoel ik was helemaal in paniek en ik was toen ECHT WAAR flauwgevallen.

6. dit was toen ik 15 was ik was in de kamer niemand thuis en ik zat 8er de pc het was donker ik keek naar buiten en zag een schim staan ik raakte in paniek en belde me maa en het bleek een schaduw van een pop te zijn.

7.

dit is een heel schokkend verhaal je wilt diot lezen en altijd een trauma hebben of niet.

Oké dit is een eng verhaal.

Ik was alleen thuis en toen oppeens d8 ik ik verveel me en ik ging op internet kijken hoe je een geest op kan roepen dat deed ik dus.

toen ik klaar was viel de stroom uit

en toen,,,,,,,,,,,,,,,,,

zag ik een flits en toen ging de stroom weer aan het onweerde niet toen ik ging slapen zag ik 2 mensen totaal onbekend ze pleegden zelfmoord en riepen mijn naam .

8.

dit is een ding wat eng was in een plek waar veel mensen om het leven zijn gekjome

dit is in

WEsterbork daar is een aardappel bunker ik maakte ene foto van een afgerachte deur met een ruimte er acheter toen ik de foto bekeek zag ik een klein meisje bij de deur zitten mijn hele familie zag het ik ging nu nog een keer naar de deur kijken en toen maakte ik een grote schop ertegen en toen hoorde ik bof en toen keek ik weer op de foto en het meisje was weg :S

Dit zijn mijn sppookkenmerken

onze achertuin zit vol enge dingen en mijn kamer

dit is niet verzonnen echt niet :Y

ik zit nu te huilen :( want hier heb ik voor in therapie gezeten en dat mens zij dat ik geeesten kon zien dat is dus echt niet zo dat kan toch niet

:duh:

Snik

edit de printer slaat nu aan en er komt een zwart papier uit en ik durf me tekstn iet over te lezen want ik heb een gevoel dat er iemand achter mij staat

edit edit

ik heb net ff mijn psp van boven gehaald ne kreeg het gevoel....

en toen ik weer beneden kwam waren al mijn pagina verkleint raar en nu ik mijn psp start gaat hij niet verder met het spel maar start het systeem opnieuw op terwijl ik de uit knop maar 1 sec vast hield er zijn weer mensen die grappig/dood zijn

edit ik heb ook zo'n moeder die denkt dat ze in vorige levens kan zien en ze zei dat ik vroeger dood ben gegaan omdat ikdronken reed :S

en ik geloof in reïncarnatie want altijd als er iemand die ik ken dood gaat word er net weer opnieuw een geboren

ik had ook een konijn die is 12 jaar oud geworden die is nog maar net dood en de volgende week kreeg onze kat jonkies en het konijn was wit met zwarte stippen en die jonkies ook echt weird

edit als je je scherp wilt houden lkeess dit hele topic over dan hoor je van alles ik hoor nu ook ons plafond kraken en voetstappen dichtslaande deuren blaadjes geritsel en als ik met een ding of praat door het huis loop voel ik me sterker heel raar (en ja ik ben al 22 en ben heel soms wel us bang)

dan pak ik bijvoorbeeld een pistool (alarmpistool gellof je me niet ik maak wel een foto!) of ik zing dan voel ik me sterker

Begin is heel eng.Dat zeggen paranormale mensen maar je went er aan...Je hoeft heus niet bang te zijn dat je wat met spoken hebt...Ze zijn juist grappig .Dan laten ze je schrikken..maar kwaadaardig nee..alleen demonen enzo..Waar jij mee te maken hebt.Dat zijn 'gewone' geesten..Als je naar Derek kijkt dan weet je dat..Hij is getest..De Amerikaanse wetenschappers die zeggen dat er echt wat mis met hem is..Ik geloof Derek wel...

Als je engels goed ken..ken je hem mischien vragen(kans is klein,maar proberen) Dan gaat hij je helpen...Was ook bij een andere aflevering.Ik heb ook afentoe een naar gevoel s'nachts..Dan zie ik iemand staan.Eerst schrok ik..maar ben het nu gewent...Veel succes jongen wen er maar aan..en je kan kwade geesten wegjagen .Als je geesten kan zien..

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...