Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

ik denk dat 75% van deze texten wel verzonnen zijn die van mij ook maar effe ontopic...

Mijn moeder was een keer alleen thuis toen een lichtbol van een lamp kapotknapte en sterker nog die lamp was net nieuw!

ik denk zelf dat het mijn opa was

Misschien was die over verhit, hiervoor kan best een logische verklaring zijn.

Verder heb ik nu geen verhaal, ik Edit mn post wel als ik er een heb. :D

hij was er net 5 minuten in zo heet kon het toch niet zijn maar bij mijn oma vloog een keer de radio aan dat was echt grappig toen hoorde je hardrock :puh: niet eng lijkt me dat maar je schrikt wel

Het kan zijn dat jullie een peertje in de lamp hebben gedaan die tegen niet tegen die stroomsterkte kan. (dus verkeerde peertje erin gedaan) En dan klapt ie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk dat 75% van deze texten wel verzonnen zijn die van mij ook maar effe ontopic...

Mijn moeder was een keer alleen thuis toen een lichtbol van een lamp kapotknapte en sterker nog die lamp was net nieuw!

ik denk zelf dat het mijn opa was

Misschien was die over verhit, hiervoor kan best een logische verklaring zijn.

Verder heb ik nu geen verhaal, ik Edit mn post wel als ik er een heb. :D

hij was er net 5 minuten in zo heet kon het toch niet zijn maar bij mijn oma vloog een keer de radio aan dat was echt grappig toen hoorde je hardrock :puh: niet eng lijkt me dat maar je schrikt wel

Het kan zijn dat jullie een peertje in de lamp hebben gedaan die tegen niet tegen die stroomsterkte kan. (dus verkeerde peertje erin gedaan) En dan klapt ie.

dat kan best wezen maar die van mijn oma was wel raar

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben redelijk paranormaal bechaaft en mijn vaders opa en tante is in ons huis gestorven.

deze nacht mij mijn broertje hij heeft de de tv voledig afgezet dus met de knop aan de tv é.

dus snacht schoot de tv plots aan echt waar geen zever.

soms zie ik in mijn bed als ik naar de deur kijk witte schimmen paseren één keer in de week.

ne maat is paranormaal en zijn moeder ook.

en ze zeggen dat mij overleden overgrootvader is en de tante van mijn pa is dat daar soms verschijnt.

Je bent niet paranormaal begaaft totdat dat bewezen is. Uri Geller :puh: Maar ff serieus, je ziet soms de lichamen van dierbare overledenen omdat je ze heel erg mist. Ik geloof je pas als je beijzen hebt.

Het valt ook op dat alle 'geesten' hier wit zijn. Wie weet zijn ze wel rood of blauw.

OnTopic: In de buurt van De Peel zit Hemelrijk. Die heeft een atractie de Himalaya genaamd. Er was toendertijd (ik was 9) een verbouwing en een deel van de berg had geen hek/beschermingsmuur. Kevin (maat van mij) gaf me een duwtje omdat er hondenschijt lag. Ik glij uit en vlieg zo van die berg af. Ik zie plots het hoofd van mijn overleden opa en voel ik handen in mijn zij die me terug de berg opduwen. Sindsdien ben ik lichtgelovig voor het paranormale.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer meegemaakt dat ik in de avond om 10 uur sinterklaas zag met een fiets op de daken.

En het enge daarvan was dat mijn vriend aan de overkant het ook zag.

en het was op een flat van 4 verdiepingen

Link to comment
Delen op andere websites

ik vannacht wat meegemaakt en gister avond: ik hoorde beneden dingen vallen terwijl m,n ouders op bed lagen!! en m,n hond piepte..

Ik zag gister avond toen het donker was een schadow voorbijvliegen terwijl ik aan de ps2 zat...Best eng eigenlijk..

mischien spookt het mischien niet raar??? :?

maar dat over sinterklaas was hij normaal ofzo..anders geloof ik het niet als hij een sinterklaas pak aan had

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

gisteren horen ik en mij vader Ak-47 schoten het was precies hetzelfde geluid uit gta 4

ik sta vanochtend op en zie dat de politie ramen schoon maakt omdat ze kapot zijn.

eigenlijk heeft dit niks te maken met spoken

Link to comment
Delen op andere websites

gisteren horen ik en mij vader Ak-47 schoten het was precies hetzelfde geluid uit gta 4

ik sta vanochtend op en zie dat de politie ramen schoon maakt omdat ze kapot zijn.

eigenlijk heeft dit niks te maken met spoken

je moet spookverhalen vertellen hier!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik steeds mijn kat zie! hij is al bijna een jaar dood en heet dipsy. het is een zwart met wite kat, ik zie hem lopen en ik kijk er naar en het is verdwenen!

edit: na de dood van mijn overbuuren droomden mijn moeder en ik over ze en de lamp boven knipperde. dan riepen we: "tjerk stoppen" en dan hield het ineens op.

en ik ben zelf nog wel heel bang

Link to comment
Delen op andere websites

ook iets raars.

ik ging met een paar vrienden kanoen door friesland s'avonds wij slapen word mijn vriend wakker en hoort drie mannenstemmen hij is fries maar hij verstond het niet. het leek wel op fries maar dan heel oud. dat spreekt bijn niemand hij maakte ons dus wakker ik hoorde het ook gingen we weer slapen en toen het ochtend was gingen even lopen en kwaqmen we langs drie grafsten van drie mannen met oude friese tekst op..

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst lag ik een keer in bed,'s avonds laat..

Maar opeens begonnen mijn gordijnen te bewegen..

Ik vond het erg vreemd,omdat mijn broertje in bed lag,en mijn vader en moeder waren beneden..

Dus ik dacht 'Ik heb waanschijnlijk het raam open gelaten',dus ik ging kijken..

Maar nee,mijn ramen waren dicht..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...