Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

ik had wel eens iets geks.mijn oma is bijna een jaar dood en ik zie nog steeds bij snelwegen in de stad als ik een bord passeer dan zie ik haar geboorte jaar er gewoon op staan.af en toe als ik een oude dame zie dan lijkt die persoon weleens op haar.

best vaag maar toch waar :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb eigenlijk nog nooit echt iets engs meegemaakt, maar dat komt omdat ik er best nuchter in ben. Ik geloof niet zo gauw in spookachtige dingen. Ik denk dat, als je het gelooft, je het ook sneller ziet. Wel zie ik af en toe iemand die zeer veel lijkt op een dood familielid, maar dan denk ik gewoon: "zo die lijkt ook erg op....", i.p.v. "Wow, dit is eng!" Dat betekend echter niet dat ik niet houdt van spook achtige dingen. In ons dorp is een heel ouderwets kerkhof, met een grote ijzeren poort ervoor, met daarop een skelettenkop en een hakbijl erdoor. Echt zo'n freacky kerkhof. Vroeger, toen ik een jaar of tien was, ging ik daar altijd heen met mijn vriend, als het schemerig was, en dan gingen we kijken hoe ver we het kerkhof op durfden. Één keer was wel freacky, we liepen toen halverwege het kerkhof, in het donker, hoorden we de poort achter ons dichtvallen. Wij gelijk gillend wegrennen, het kerkhof af :bonk: En dan had je er ook nog zo'n reusachtige kale boom, die er in het schemer helemaal creepy uitzag. We deden altijd alsof die boom leefde. Best eng als dan ineens de wind opstak en de takken heen en weer zwiepten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat  het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:

edit: met me hoofd

Ja, zoiets had ik dus ook meegemaakt, ik heb volgens mij nog nooit zoiets engs thuis meegemaakt! :lol:

Ze zeggen ook wel dat honden geesten kunnen zien...

We waren een keer aan het eten, onzen hond lag in de eetkamer en ging naar de andere kant in het niets kwispelen en in de lucht staren. :huh: :blink:

Een paar keer ging hij ook gewoon in de gang blaffen terwijl er niemand was en buiten ook niet...

mijn hond blaft ook alsie niemand ziet we kijken dan naar buiten en zien niemand maar dieren zijn heel gevoelig

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden toevallig nog, ik word wakker, en ik ga wat te drinken halen (DUS IK DROOMDE NIET, IK HEB WATER GEDRONKEN), ik kom weer boven (ik had het vaag koud), ik ga naar m'n kamer en zie mezelf in m'n bed liggen. Uittreding heet zoiets geloof ik, ik shrok me kapot, en toen ben ik gaan liggen... Volgende ochtend wakker geworden en ik zie m'n halfvolle glas water op m'n bureau staan. Dus ik zweer het, dit is echt gebeurd en ik heb niet gedroomd.

Je bent dus weer in je bed gaan liggen, waar je al in lag?

Dus naast jezelf? Dat zou ik dus nooit doen..

@ BeefCief. Dat heb ik ook heeeel vaak. Maar ik en mijn vader hadden het een keer tegelijkertijd. We waren bij mijn oma en opa op de koffie, en ik kreeg ineens een gevoel van: Dit heb ik al een keer mee gemaakt.

En ik wist zelfs wat mijn oma en opa gingen zeggen. Maar nu het vreemde, mijn vader had precies het zelfde.

Mijn oma zei zo van : 'Ja, en ik ga vanmiddag even naar mijn broers graf.'

En ik zei de hele tijd: 'Ja, dat weten we..'

Maar mijn opa en oma begonnen het een beetje eng te vinden, toen ik begon te vertellen wat ze nog meer gingen zeggen. Dus toen zijn we (ik en mijn vader) er maar over op gehouden. Maar dachten wel elke keer van 'Jaha, dat weet ik al.'

Dat was wel vaag.

niks ergs ofzo dit zijn visioenen ....wil iemand mijn 3 berichten samenvoegen

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden toevallig nog, ik word wakker, en ik ga wat te drinken halen (DUS IK DROOMDE NIET, IK HEB WATER GEDRONKEN), ik kom weer boven (ik had het vaag koud), ik ga naar m'n kamer en zie mezelf in m'n bed liggen. Uittreding heet zoiets geloof ik, ik shrok me kapot, en toen ben ik gaan liggen... Volgende ochtend wakker geworden en ik zie m'n halfvolle glas water op m'n bureau staan. Dus ik zweer het, dit is echt gebeurd en ik heb niet gedroomd.

Je bent dus weer in je bed gaan liggen, waar je al in lag?

Dus naast jezelf? Dat zou ik dus nooit doen..

@ BeefCief. Dat heb ik ook heeeel vaak. Maar ik en mijn vader hadden het een keer tegelijkertijd. We waren bij mijn oma en opa op de koffie, en ik kreeg ineens een gevoel van: Dit heb ik al een keer mee gemaakt.

En ik wist zelfs wat mijn oma en opa gingen zeggen. Maar nu het vreemde, mijn vader had precies het zelfde.

Mijn oma zei zo van : 'Ja, en ik ga vanmiddag even naar mijn broers graf.'

En ik zei de hele tijd: 'Ja, dat weten we..'

Maar mijn opa en oma begonnen het een beetje eng te vinden, toen ik begon te vertellen wat ze nog meer gingen zeggen. Dus toen zijn we (ik en mijn vader) er maar over op gehouden. Maar dachten wel elke keer van 'Jaha, dat weet ik al.'

Dat was wel vaag.

niks ergs ofzo dit zijn visioenen ....wil iemand mijn 3 berichten samenvoegen

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden toevallig nog, ik word wakker, en ik ga wat te drinken halen (DUS IK DROOMDE NIET, IK HEB WATER GEDRONKEN), ik kom weer boven (ik had het vaag koud), ik ga naar m'n kamer en zie mezelf in m'n bed liggen. Uittreding heet zoiets geloof ik, ik shrok me kapot, en toen ben ik gaan liggen... Volgende ochtend wakker geworden en ik zie m'n halfvolle glas water op m'n bureau staan. Dus ik zweer het, dit is echt gebeurd en ik heb niet gedroomd.

Je bent dus weer in je bed gaan liggen, waar je al in lag?

Dus naast jezelf? Dat zou ik dus nooit doen..

@ BeefCief. Dat heb ik ook heeeel vaak. Maar ik en mijn vader hadden het een keer tegelijkertijd. We waren bij mijn oma en opa op de koffie, en ik kreeg ineens een gevoel van: Dit heb ik al een keer mee gemaakt.

En ik wist zelfs wat mijn oma en opa gingen zeggen. Maar nu het vreemde, mijn vader had precies het zelfde.

Mijn oma zei zo van : 'Ja, en ik ga vanmiddag even naar mijn broers graf.'

En ik zei de hele tijd: 'Ja, dat weten we..'

Maar mijn opa en oma begonnen het een beetje eng te vinden, toen ik begon te vertellen wat ze nog meer gingen zeggen. Dus toen zijn we (ik en mijn vader) er maar over op gehouden. Maar dachten wel elke keer van 'Jaha, dat weet ik al.'

Dat was wel vaag.

niks ergs ofzo dit zijn visioenen ....wil iemand mijn 3 berichten samenvoegen

Link to comment
Delen op andere websites

Als het al wat donker was en als die gast wat donker gekleed en stil was kan het misschien wel. Of wat denk je van een muurtje ofzo.

Het was 2 uur 's middags, hartstikke licht. Ik zat naar de prullenbak te kijken terwijl die spontaan in de brand vloog.

Ach, je kunt je ook nog wel wat verbeelden he ?

Ontopic:

Wat ik heb meegemaakt ?

Ik weet niet of dit iets met geesten ofzo te maken hebt maar het was wel raar.

Ik was alleen thuis met mijn oma, ik ging een glas cola pakken. Goed, ik zette het glas op het aanrecht. Ik ging naar de koelkast om de cola te pakken. Ik kwam weer en het glas lag in stukken...... ?? :duh:

Kan dit gebeuren om de eventuele droogheid in ons huis ? Of is hier een 'Geest' bezig ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heb meegemaakt ?

Ik weet niet of dit iets met geesten ofzo te maken hebt maar het was wel raar.

Ik was alleen thuis met mijn oma, ik ging een glas cola pakken. Goed, ik zette het glas op het aanrecht. Ik ging naar de koelkast om de cola te pakken. Ik kwam weer en het glas lag in stukken...... ?? :duh:

Kan dit gebeuren om de eventuele droogheid in ons huis ? Of is hier een 'Geest' bezig ? :duh:

Lag het glas op de grond of stond(lag, ondertussen) het nog steeds op het aanrecht??

Wel een vreemd voorval :?

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik 4 was was mijn vader's broer overleden. En toen die nacht werd ik wakker en zag bij het raam een man staan.Die man was waarschijnlijk mijn vader's broer want hij had de kleren aan waarmee hij was overleden.En toen ik dat zag zag mijn moeder 10 min later hem van de trap af lopen.

Ik ben nog nooit zo bang geweest!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik denk dat 75% van deze texten wel verzonnen zijn die van mij ook maar effe ontopic...

Mijn moeder was een keer alleen thuis toen een lichtbol van een lamp kapotknapte en sterker nog die lamp was net nieuw!

ik denk zelf dat het mijn opa was

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat 75% van deze texten wel verzonnen zijn die van mij ook maar effe ontopic...

Mijn moeder was een keer alleen thuis toen een lichtbol van een lamp kapotknapte en sterker nog die lamp was net nieuw!

ik denk zelf dat het mijn opa was

Misschien was die over verhit, hiervoor kan best een logische verklaring zijn.

Verder heb ik nu geen verhaal, ik Edit mn post wel als ik er een heb. :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat 75% van deze texten wel verzonnen zijn die van mij ook maar effe ontopic...

Mijn moeder was een keer alleen thuis toen een lichtbol van een lamp kapotknapte en sterker nog die lamp was net nieuw!

ik denk zelf dat het mijn opa was

Misschien was die over verhit, hiervoor kan best een logische verklaring zijn.

Verder heb ik nu geen verhaal, ik Edit mn post wel als ik er een heb. :D

hij was er net 5 minuten in zo heet kon het toch niet zijn maar bij mijn oma vloog een keer de radio aan dat was echt grappig toen hoorde je hardrock :puh: niet eng lijkt me dat maar je schrikt wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...