Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat mijn muis beweegt.

logisch als je achter je pc zit :) vind je ook niet;)

MIsschien bedoelt hij zon beest.

Doms doe ik helemaal niks en sta ik 2 meter van het beeld zie ik dat de muis naar boven gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mijn muis beweegt.

logisch als je achter je pc zit :) vind je ook niet;)

MIsschien bedoelt hij zon beest.

Doms doe ik helemaal niks en sta ik 2 meter van het beeld zie ik dat de muis naar boven gaat.

Daar is niks spooky achtigs aan ;). Er zit dan gewoon stof onder of het is een fout in de PC ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok Dit verhaal is eng het is me werkelijke overkomen, Niet aanbevolen voor mensen die snel bang worden.

Op een nacht was ik alleen thuis, ik had wat flims gehuurd en wou die gaan kijken. Maar ik kon niet kiezen, Uiteindelijk had ik er 1 uitgepakt. Beetje Horror/Drugs achtig. Het was al best laat toen ie klaar was. Het was rond 4:30. Ik deed de tv uit. en deed de dvd weer in ze hoestje. De volgende dag werd ik wakker. en wat bleek. De flims waren verwisseld :l ( de hoestjes met verschillende cds )

En die hele week was er niemand thuis behalve ik... Vreemd he.

Bewerkt: door Patos
Link to comment
Delen op andere websites

Ok Dit verhaal is eng het is me werkelijke overkomen, Niet aanbevolen voor mensen die snel bang worden.

Op een nacht was ik alleen thuis, ik had wat flims gehuurd en wou die gaan kijken. Maar ik kon niet kiezen, Uiteindelijk had ik er 1 uitgepakt. Beetje Horror/Drugs achtig. Het was al best laat toen ie klaar was. Het was rond 4:30. Ik deed de tv uit. en deed de dvd weer in ze hoestje. De volgende dag werd ik wakker. en wat bleek. De flims waren verwisseld :l ( de hoestjes met verschillende cds )

En die hele week was er niemand thuis behalve ik... Vreemd he.

In het donker zie je ook niet goed.

Ik heb zelf wel eens een droom dat ik ergens in 1700 ben maar niet in mijn eigen lichaam.

terwjil ik meestal alleen dromen krijg van dingen waar ik over gelezen heb ofzo.

Ik vind dat echt eng en dan rijd ik op een paard *nog nooit gedaan*

en dan kom ik een vent tegen die mijn naam roept en een zwaard heeft en me dan slaat. vlak voordat ik dat zwaard tegen mij aan krijg wordt ik wakker...

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Laatst lag ik een keer in bed,'s avonds laat..

Maar opeens begonnen mijn gordijnen te bewegen..

Ik vond het erg vreemd,omdat mijn broertje in bed lag,en mijn vader en moeder waren beneden..

Dus ik dacht 'Ik heb waanschijnlijk het raam open gelaten',dus ik ging kijken..

Maar nee,mijn ramen waren dicht..

Dat gebeurt door opstijgende warme lucht. Wellicht heb je een kachel onder je gordijnen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik was met wat neven op een bruiloft en we waren ff naar buiten gegaan.

Tot...

We waren ergens bij een pakhuis dichtbij een kade.

En toen zagen we de schaduw van een man, met een mes in zijn handen.

Maar we hoorden een hoop geschreeuw...

Link to comment
Delen op andere websites

Een keertje hoorde ik opeens vreemde geluiden in ons huis toen was ik alleen thuis en kwamen er vreemde geluiden.

En ik ging een keertje slapen en me ouders en me broer waren ook aan het slapen.

En ik hoorde opeens voetstappen in onze woonkamer. Terwel me boven aan het slapen waren en me broer ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hier nogal veel verhalen over dus zal ook wel poosje aan het typen zijn.

Zelf heb ik veel ''intresse'' getoond in dit onderwerp een poos geleden. hierbij zat ik ook op een forum,Maar kan hem nu niet meer vinden. Het Nederlandse Geesten Of Mysteries Forum ofzo.

Een kameraad van mij. vertelde (die nogal sceptisch is) dat hun met een stuk of vijf jongens in een gebouw waren. Ook wel het spookhuis van Delfzijl genoemd. Ze zijn in dat huis een beetje rond gaan dollen etc. tot op een zeker moment een hele grote gozer in de deur opening stond en riep ''wat doen jullie hier'' ze moesten van de man weg gaan. ze zijn achter de man aangelopen. toen ze bij de deur kwamen. was hij weg :bonk::?

Ik was er niet bij. Ik ken hem al 12 jaar hij is een soort van ''broer'' voor mij en ik weet hoe sceptisch hij is. dus vind het wel heel erg raar.

(de rest typ ik later wel eens)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...