Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

toevallig vanochtend kwam ik iets raar tegen ik fietste door het bos heen en ik zag een auto staan met een man erin de man keek alleen naar voren en deed helemaal niks en het was donker dus ik vond het wel creepy

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik had laatst toch iets engs:

Ik was op school, maakte een foto (als grap) zie ik allemaal lichtbollen (die verschijnen op een foto als er op die plek een geest staat.

het is een soort wazige bol) Ik zie het wel vaker op foto's die ik maak, maar toch... (het hangt niet van de camera af).

Link to comment
Delen op andere websites

Had vandaag weer iets engs megemaakt!!!:N

Ik fietste vandaag terug naar huis toen ik opeens door een man werd geroepen. Die man vroeg of ik hem kon helpen. Ik vroeg hoe hij heette want ik vertrouwde het niet helemaal...

Nadat ik hem had geholpen, fietste ik naar huis. Ik ging rond een uur met mijn moeder naar het kerkhof waar mijn overleden oma ligt omdat het vandaag haar negentigste verjaardag was. Ik zag daar toen opeens een grafsteen met de naam van die man erop!!:N

En plotseling gingen er koude rillingen door me heen!

Ik wil zoiets niet nog een keer meemaken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak dit soort dingen best vaak mee eigenlijk maar het engste was wel dat ik laatst m'n overleden oma heb gezien.

Ik vond het op een of andere manier echt eng maar ook mooi eigenlijk dat ik haar nog kon zien.

Is trouwens niet de eerste keer dat ik overleden mensen zie maar daar vertel ik liever verder niet veel meer over.

Ik heb ook vaak dat ik dingen kan zien aankomen bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, voordat eigenlijk de helft van de wedstrijd pas is gespeeld weet ik al de eindstand en dat zeg ik dan ook.

is wel grappig want laatst bij ajax - heerenveen 5-1 zei ik dat het 5-1 ging worden, niemand geloofde me en in de allerlaatste minuut, van der wiel 5-1 :schater:

Hetzelfde had ik bij finland-nederland 0-2 92e minuut :puh:

maar dit heb ik niet alleen met wedstrijden maar eigenlijk met bijna alles, ik vind het wel vet maar ik moet er echt mee leren omgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak dit soort dingen best vaak mee eigenlijk maar het engste was wel dat ik laatst m'n overleden oma heb gezien.

Ik vond het op een of andere manier echt eng maar ook mooi eigenlijk dat ik haar nog kon zien.

Is trouwens niet de eerste keer dat ik overleden mensen zie maar daar vertel ik liever verder niet veel meer over.

Ik heb ook vaak dat ik dingen kan zien aankomen bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, voordat eigenlijk de helft van de wedstrijd pas is gespeeld weet ik al de eindstand en dat zeg ik dan ook.

is wel grappig want laatst bij ajax - heerenveen 5-1 zei ik dat het 5-1 ging worden, niemand geloofde me en in de allerlaatste minuut, van der wiel 5-1 :schater:

Hetzelfde had ik bij finland-nederland 0-2 92e minuut :puh:

maar dit heb ik niet alleen met wedstrijden maar eigenlijk met bijna alles, ik vind het wel vet maar ik moet er echt mee leren omgaan.

MAN!!!! Wint Twente dit weekeinde?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik pas als de wedstrijd bezig is :puh:

Als ik nu zou voorspellen dan zou ik zeggen 1-1 of 2-2, maar dat is gewoon wild gokken :puh:

Ik kan mischien wel als die wedstrijd bezig is posten wat ik denk dat het gaat worden, dan heb ik meer kans :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Had vandaag weer iets engs megemaakt!!!:N

Ik fietste vandaag terug naar huis toen ik opeens door een man werd geroepen. Die man vroeg of ik hem kon helpen. Ik vroeg hoe hij heette want ik vertrouwde het niet helemaal...

Nadat ik hem had geholpen, fietste ik naar huis. Ik ging rond een uur met mijn moeder naar het kerkhof waar mijn overleden oma ligt omdat het vandaag haar negentigste verjaardag was. Ik zag daar toen opeens een grafsteen met de naam van die man erop!!:N

En plotseling gingen er koude rillingen door me heen!

Ik wil zoiets niet nog een keer meemaken!

met wat moest je hem mee helpen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Had vandaag weer iets engs megemaakt!!!:N

Ik fietste vandaag terug naar huis toen ik opeens door een man werd geroepen. Die man vroeg of ik hem kon helpen. Ik vroeg hoe hij heette want ik vertrouwde het niet helemaal...

Nadat ik hem had geholpen, fietste ik naar huis. Ik ging rond een uur met mijn moeder naar het kerkhof waar mijn overleden oma ligt omdat het vandaag haar negentigste verjaardag was. Ik zag daar toen opeens een grafsteen met de naam van die man erop!!:N

En plotseling gingen er koude rillingen door me heen!

Ik wil zoiets niet nog een keer meemaken!

met wat moest je hem mee helpen dan?

Hij moest wat meubels in een verhuiswagen doen. Er zaten ook grote spullen bij die je eigenlijk met zijn tween zou moeten doen.En hij moest het helemaal alleen doen zonder hulp. Hijzelf was vrij klein voor zijn leeftijd (kleiner dan mij).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb zelf ook wel eens iets meegemaakt:

Een paar weken geleden, had ik een droom, gewoon een simpel, niet-enge droom. Ik ging die dag daarna naar school, ik had het 1ste uur Nederlands, die leraar waar ik het vak van heb begon opeens allemaal dingen te vertellen die ik in mijn droom heb gehoord, ook op dezelfde toon en hij stond op dezelfde plaats. :S

Op de 1ste dag op mijn bassisshool in groep 3 hoorde ik de hele tijd mijn naam, ik reageer maar niemand had het tegen mij? Maar toen kwam ik er achter dat er nog een jongen in mijn klas Martijn heette :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vandaag bij het sportcomplex mijn camera mee omdat ik weet dat het er niet pluis is, hoor ik geklop en gebonk van binnen uit (was niemand behalve ik een iemand van school) dus wij filmen het en ik kijk het terug idd bonken en stemmen. ook dat ik voetstappeen hoorde en gister dat de douche ging druppen en ik een oude man hoorde niesen (kwam binnen weg mijn ouders sliepen btw)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een tijdje geleden gedroomd dat ik de trap af wou lopen om wat drinken te pakken, dat er onderaan een meisje stond te kijken o.O (zal wel gewoon onzin zijn xD)

En met de oude lamp ging die soms ineens 's avonds ineens aan en weer uit. Tegenwoordig een andere lamp met afstandsbediening hangen, nergens meer last van xD

Ik geloof er wel in eigenlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net de video van deze post:

Heb er 2 video's van hier is 1 je hoord stemmen van kinderen die er nooit waren... http://www.youtube.com/watch?v=HSzAYvG18uQ die andere was met een maat je hoorde gebonk (in deze video was het te winderig om het te kunnen horen.

te kijken en wil mijn licht uitdoen, kan ik me afstandsbediening nergens vinden! Ligt ie op m'n schapje, achter mijn wekker. Terwijl die op mijn bureau hoorde te liggen... O.o

Echt raar man

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...