Jump to content

cheat device


jens06

Recommended Posts

Waarschijnlijk heb je dan een gepatchete versie van lcs, dit kan je zien door bij systeen update bij de umd te kijken. Bij de niet gepatchete versie staat er 2.00, bij de gepatchete versie staat er een hoger getal.

Voor alle duidelijkheid, hier kan je het zien.

screen1qj1.png

Als je de gepatchete versie hebt is er niets aan te doen buiten ergens een niet gepatchete versie te zoeken die niet meer in de winkel te koop is.

Als er wel 2.00 staat zal je waarschijnlijk een te hoge firmware hebben, de cheatdevice voor lcs wekt tot en met firmware 2.60. Daarboven niet meer.

Als je nog vragen hebt over de cheatdevice kan je deze best in dit topic stellen.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
ik heb cheat device geinstalleerd op mijn psp (ik heb liberty city ) maar als ik het spel opstart komt er altijd op save failed

wie kan mij helpen??

joh je moet een nieuw save game aan maken dan is het goed

:eten::eten::dans::dans::duh::duh::schater::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb cheat device geinstalleerd op mijn psp (ik heb liberty city ) maar als ik het spel opstart komt er altijd op save failed

wie kan mij helpen??

joh je moet een nieuw save game aan maken dan is het goed

:eten::eten::dans::dans::duh::duh::schater::klap:

Ik heb geen verstand van het cheatdevice, maar als je een nieuw savegame wil starten moet je eerst een nieuw game beginnen en dat gaat niet als hij het spel niet laad(want via het menu tijdens het spelen moet je dat doen)

Link to comment
Delen op andere websites

Topicstarter stelde zijn vraag een maand geleden en is sindsdien niet meer op de vraag teruggekomen. We kunnen er veilig van uit gaan dat zijn/haar vraag beantwoord is. Topic gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...