TubS Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) Ik speel sinds kort de demo van MOHPA, wat is dat een gaaf spel zeg online. Je kunt OF gaan campen met de jappen, om de basis te beschermen zeg maar. Of met de amerikanen de jappen uitroeien en zo de basis te veroveren, wie wil een keer meegamen online? gtagames team Bewerkt: 6 december 2004 door tubs Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik speel sinds kort de demo van MOHPA, wat is dat een gaaf spel zeg online. Je kunt OF gaan campen met de jappen, om de basis te beschermen zeg maar. Of met de amerikanen de jappen uitroeien en zo de basis te veroveren,wie wil een keer meegamen online? gtagames team Nee online vind ik niet zo leuk. Maar Medal of Honor is zeker wel een goede game, ik heb aleen nog maar frontline en rising sun maar ik ga binnekort er ook voor de pc kopen want ik vind het een heel goed spel Reageren
8-Ball Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb nu Medal of Honor Allied Assault, maar MOHPA lijkt me echt cool! Ik heb eens geprobeerd de demo te downloaden alleen dat duurt 4 uur! Reageren
TubS Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 4 uur? wat voor verbinding heb dan? iig niet zon snelle Reageren
Baffie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ik heb Medal of Honor Allied Assault en de 2 uitbreidingssetten Spearhead en Breaktrough, vond ik echt heel cool, dus ik denk dat ik Pacific Assault ook nog wel krijg, maar toen ik de demo gedownload had deed het spel het niet omdat ik zogenaamd niet de goede DirectX had. Hij moest 8.1 hebben en ik had 9.0c, snapte ik echt niet. Maar in PA kan je toch ook met een vliegtuig vliegen? Reageren
Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Zelf ben ik geen MoH fan, maar heb de SP demo gedaan en dat beviel me wel, ook de 2 demo's gespeelt maar die zijn wat zwak -_-. Geef mij maar CallofDuty :rolleyes: ! Reageren
Baffie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ja, die heb ik ook, eerste en United Offensive, ik heb ook ergens gelezen dat er nóg een uitbreidingsset zal komen/is uitgekomen weet iemand daar meer van of is dat helemaal niet waar? Reageren
Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ja, die heb ik ook, eerste en United Offensive, ik heb ook ergens gelezen dat er nóg een uitbreidingsset zal komen/is uitgekomen weet iemand daar meer van of is dat helemaal niet waar? Van MoH of CoD ? Reageren
Baffie Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Van allebei, ik heb van MOHAA de eerste en de 2 uitbreidingssetten Spearhead en Breaktrough. PA heb ik nog niet en de demo daar had ik een te lage DirectX voor terwijl ik een hogere had dan nodig was. Van CoD heb ik de eerste en United Offensive, maar in dít bericht Ja, die heb ik ook, eerste en United Offensive, ik heb ook ergens gelezen dat er nóg een uitbreidingsset zal komen/is uitgekomen weet iemand daar meer van of is dat helemaal niet waar? Bedoelde ik Call of Duty Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Ik heb MOH:PA en hij is echt vet:) Echt reallistisch. Een aanrader. Postaldude Reageren
zupadomien Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 on-line vind ik hem geweldig!!! :lol: ja een aanrader :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Zelf ben ik geen MoH fan, maar heb de SP demo gedaan en dat beviel me wel, ook de 2 demo's gespeelt maar die zijn wat zwak -_-.Geef mij maar CallofDuty :rolleyes: ! Demo's zijn ook minder dan de echte game Reageren
zupadomien Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 vind ik ook en telkens als ge een boekske vind dan zit daar ook ne demo bij eh (die ik nie moet hebbe) en dan staat daar toch bij gratis demo ma toch betaalt ge daar veel voor !!!! :angry: Reageren
henk_jan Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Van allebei, ik heb van MOHAA de eerste en de 2 uitbreidingssetten Spearhead en Breaktrough. PA heb ik nog niet en de demo daar had ik een te lage DirectX voor terwijl ik een hogere had dan nodig was. Van CoD heb ik de eerste en United Offensive, maar in dít bericht Ja, die heb ik ook, eerste en United Offensive, ik heb ook ergens gelezen dat er nóg een uitbreidingsset zal komen/is uitgekomen weet iemand daar meer van of is dat helemaal niet waar? Bedoelde ik Call of Duty nee er komen geen uitbreidingen meer. Spoiler wel komt er (weet niet wanneer) CoD 2/Vietnam Reageren
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Sorry, ik snap niet echt waar je het over hebt, komen er van C°D geen uitbreidingen meer na CoD Vietnam of komen er geen uitbreidingen meer van Medal of Honor Allied Assault? Ze worden hier ook zó door elkaar gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.