Jump to content

MOHPA


TubS

Recommended Posts

Ik speel sinds kort de demo van MOHPA, wat is dat een gaaf spel zeg online. Je kunt OF gaan campen met de jappen, om de basis te beschermen zeg maar. Of met de amerikanen de jappen uitroeien en zo de basis te veroveren,

wie wil een keer meegamen online? gtagames team :)

Bewerkt: door tubs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel sinds kort de demo van MOHPA, wat is dat een gaaf spel zeg online. Je kunt OF gaan campen met de jappen, om de basis te beschermen zeg maar. Of met de amerikanen de jappen uitroeien en zo de basis te veroveren,

wie wil een keer meegamen online? gtagames team :)

Nee online vind ik niet zo leuk.

Maar Medal of Honor is zeker wel een goede game, ik heb aleen nog maar frontline en rising sun maar ik ga binnekort er ook voor de pc kopen want ik vind het een heel goed spel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb Medal of Honor Allied Assault en de 2 uitbreidingssetten Spearhead en Breaktrough, vond ik echt heel cool, dus ik denk dat ik Pacific Assault ook nog wel krijg, maar toen ik de demo gedownload had deed het spel het niet omdat ik zogenaamd niet de goede DirectX had. Hij moest 8.1 hebben en ik had 9.0c, snapte ik echt niet. Maar in PA kan je toch ook met een vliegtuig vliegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Van allebei, ik heb van MOHAA de eerste en de 2 uitbreidingssetten Spearhead en Breaktrough. PA heb ik nog niet en de demo daar had ik een te lage DirectX voor terwijl ik een hogere had dan nodig was. Van CoD heb ik de eerste en United Offensive, maar in dít bericht

Ja, die heb ik ook, eerste en United Offensive, ik heb ook ergens gelezen dat er nóg een uitbreidingsset zal komen/is uitgekomen weet iemand daar meer van of is dat helemaal niet waar? 

Bedoelde ik Call of Duty

Link to comment
Delen op andere websites

Van allebei, ik heb van MOHAA de eerste en de 2 uitbreidingssetten Spearhead en Breaktrough. PA heb ik nog niet en de demo daar had ik een te lage DirectX voor terwijl ik een hogere had dan nodig was. Van CoD heb ik de eerste en United Offensive, maar in dít bericht

Ja, die heb ik ook, eerste en United Offensive, ik heb ook ergens gelezen dat er nóg een uitbreidingsset zal komen/is uitgekomen weet iemand daar meer van of is dat helemaal niet waar? 

Bedoelde ik Call of Duty

nee er komen geen uitbreidingen meer.

Spoiler

wel komt er (weet niet wanneer) CoD 2/Vietnam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...