Jump to content

MOHPA


TubS

Recommended Posts

Hier op dit topic gaat het over Pacific Assault, nou, ik heb er ook een probleem mee. Als ik het geïnstalleerd heb is alles in orde en vervolgens wil ik het spel op gaan starten en krijg ik het volgende te zien terwijl ik DirectX 9 heb. Weet iemand wat ik dan moet doen?

post-90-1106136256.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel, de voorgaande Medal of Honor's en Call of Duty's konden er ook op gespeeld worden. Maar waar kan ik dat eigenlijk zien op de PC. Ik ben zelf namelijk niet zo'n hele expert op dat gebied.

  • Start
  • Uitvoeren
  • typ : dxdiagram
  • beelscherm

Dan zie je je video-kaart en andere specs. van de PC die je gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dit doe

Start
Uitvoeren
typ : dxdiagram
beelscherm

Dan krijg ik de melding dat Windows dat bestand niet kan openen omdat het niet bestaat/naam is niet goed opgegeven. Moet ik dan wat anders intypen of kan het helemaal niet via uitvoeren...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probleem al gevonden. M'n broer had Mx 4, en je moest 4f hebben volgensmij. Wel jammer. Eens proberen of die het nu op m'n laptop doet. Op mijn laptop heb ik hetzelfde probleem, ik baal er echt van. Echt een mooi spel. Ik had het van iemand uit m'n klas, die zat te vertellen hoe mooi het was, echt ongeloofelijk. Nu kan ik het misschien gaan spelen als ik óóóóít nog eens een keer een nieuwe Videokaart heb. Echt balen.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...