MartyCeha Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Ik wil een .dff bestand in 3ds max 7 importeren, maar dat lukt niet, ondanks de hulp in het 'stel hier je 3ds max vragen' topic. Dus daarom vraag ik of iemand het .dff bestand van het Mulholland savehouse (niet madd dogg's huis, en waarschijnlijk bevindt dat bestand zich in gta3.img) wil importeren in 3ds max en opslaan als 3ds max bestand, en vervolgens hier uploaden. Wil iemand die het kan please voor me doen? Alvast bedank Bewerkt: 13 mei 2007 door MartyCeha Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Misschien dat dit topic, of dit topic je daarbij kan helpen. Voor vragen stel ze gerust Mvg, Apple-Mac Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 als iemand even zegt hoe de .dff heet kan ik je wel verder helpen... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) De rest is het probleem niet zo, maar het importeren van .dff files gaat niet, en ik heb die kam's GTA scripts geïnstalleerd. Dus wil ik het jusit iemand anders laten doen K.O. dat weet ik dus ook niet... ik zal het eens opzoeken Bewerkt: 13 mei 2007 door MartyCeha Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Laatst had iemand dit probleem ook gehad. Het probleem was simpelweg dat ie niet ingezoomd had in het Perspective scherm. Probeer dat eens. Mvg, Apple-Mac Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Wat is het perspectieve scherm? Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 dat is het scherm rechtsonder (het 3D-scherm zeg maar) Reageren
Blastov Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Als jij met de DFF IO een model importeert in Max 7 dan is de kans klein dat hij niet komt. Je moet eens even naar de object list gaan, dat is het icoontje rechts van dat muisicoontje (ergens links-midden bovenaan). Als daar de naam van de dff tussen staat, staat hij dus in je max scene, waarschijnlijk moet je dan even inzoomen op een van de vieuwports (die 4 3d schermen in max) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ok als ik op dat hamertje klik, dan op MAXscript en dan op run script klik, en daarna GTA_DFF_IO.ms open, krijg ik het volgende te zien: Wat moet ik hiermee? Wat moet ik dan doen? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Maar als iemand even zou kunnen zeggen hoe de .dff nou heet, kan ik zelf ook even kijken of het bij mij wel goed gaat... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Ok ik heb hem gevonden volgens mij.. hij heet CE_safegroundlod.dff. Ik kan hem hier niet uploaden, maar hij zit in ieder geval in GTA3.img. Bewerkt: 14 mei 2007 door MartyCeha Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ok als ik op dat hamertje klik, dan op MAXscript en dan op run script klik, en daarna GTA_DFF_IO.ms open, krijg ik het volgende te zien:*screen* Wat moet ik hiermee? Wat moet ik dan doen? Nu ligt het probleem simpelweg dat je de foute scripts hebt geinstalleerd. Uit de foutmelding is te zien dat je 3dsmax7 hebt. Je gebruikt waarschijnlijk scripts van 3dsmax8 of 3dsmax9. De scripts van 3dsmax7 kun je vinden op GOOGLE. Ik kan het nu even niet vinden. Sorry hiervoor. Succes, Apple-Mac Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) en je weet zeker dat je de LOD moet hebben en niet de gewone ce_saveground.dff? Nou ja ik zal ze even omzetten in .3ds ofzo en uploaden, misschien werkt dat... momentje geduld aub edit: nou ik heb de LOD en de gewone maar even in een zipje gezet, alsteblieft: HIER Bewerkt: 14 mei 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.