Jump to content

Wie ben jij ?


PowerPats

Recommended Posts

Ik speel dat ik Cj ben, en dat ik missies moet doen voor big smoke en ryder enzo. Totdat "hetene"en moet ik naar San Fierro etc.

Neej :puh:

Ik speelde net nog dikke agent die wat pech heeft.

Hier wat ik speelde:

Ik had honger en sloeg mensen neer (ik zei dat ze schuldig waren) Toen ging ik veel eten en daarna zit ik vol.

Toen ging ik in mijn LSPD wagen zitten maar de stoel zakte door door mijn gewicht. ^_^

Dus zei mijn agentje tegen een andere die ook in een auto zat dat zijn vrouw was vermoord. Toen jatte ik zijn police car, en ging ik touren. Later kwam hij bij wat grove streeters die gezocht werden. Toen ik ze sloeg rende ze weg. Toen moest hij achter ze aan! OEF! dat vond hij niet leuk. toen kwam ik onder de trein en kwam ik opeens zonder dat er een ambulance kwam, in het ziekenhuis terecht! :puh:

Toen had ik geen zin meer en Toen zette ik de Playstation uit.

Tel even alle "Toen's" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    7

  • GTA_XP

    2

  • Dastard

    2

  • Dark_Zemy

    2

Ik doe altijd alsof ik een zielig iemand ben met niks te doen. Dan kom ik opeens op het idee om wat rond te gaan rijden. Vervolgens wordt ik steeds agressiever en begin ik te moorden. Vervolgens zit de politie achter me aan. Dan ga ik naar een safe house en daar trek ik andere kleren aan en dan pleeg ik zelfmoord door bommen in de badkamer te stoppen en dan te laten ontploffen terwijl in ik de badkamer ben.

Nogal een rustige dag! :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe altijd de hockeymask aan met witte kleren. en dan ga ik in ''the panopticion'' met een kettingzaag leatherface nadoen.

OF

ik pak een limo, en ik pak een fototoestel, en een net pak en dan ga ik doen alsof ik een fotograaf ben.

OF

ik neem een kale kop en biker kleren en dan neem ik een freeway en ga ik de hele tijd zitten scheuren door de desert.

OF

ik zet radio los santos op en haal ik 3 homies met tec-9 en dan ga ik drive-by's doen op triads.(moet alleen wel héél ver rijden.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wel eens:

Beetje de sluipmoordenaar uithangen. Lekker mensen van achteren met een mes vermoorden of vanaf een dak lekker op onschuldige mensen knallen met een sniper. Of een auto midden op de weg zetten en als er auto´s achter staan te toeteren knal ik op de benzinetank.

Of ik neem een snelle auto, ga naar de modshop, en gooi er de beste nitro in en een dikke uitlaat. En ga bij een hele lange weg zo lang mogelijk op topsnelheid spookrijden. (is voral leuk op snelwegen)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik alle vagos had afgeknalt reed ik in mijn gepimpte tornado door alle oude vagos gebiede :)

en toen ik weer naar de grove St. wilde moest ik door ballez gebied > gangwar en gebruikte ik me tornado als blokade op de weg en gooide ik molotovkoktails naar hun toen en sgoot ik se neer met me sniper rifle

Dan heb ik weer east los santos ingenome ofsow rij ik weer in me tornado die een beetje besgadigt is naar huis zet hem in de garage en heel is ie weer ^_^:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe meestal een huurmoordenaar xd

Dan ga ik altijd gewoon voor iemand en dan doe ik alsof ze praten, dan pak ik altijd auto en rij ik naar vliegveld, en daar pak ik altijd een vliegtuig en ga ik ergens naar een afgelegen dorpje en dan doe ik alsof daar het doelwit zit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook iets leuks.je doet de cheat dat iedereen je aanvalt en dan doe je ook de riot cheat.

dan pak je een kettingzaag en dan wordt het een zombie survival game iedereen valt je aan en jij bent de enige die nog niet 'gemuteert' is en je vecht je een weg naar area 51 waar je het leger vraagt voor hulp en de hele reis daarnaartoe verzin je zelf maar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...