Gino99 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Heey.Ik ben nu aant oefenen op de missie Crims on Wings.Alleen een kaartje hoe je moet vliegen is genoeg.Tips zijn ook welkom. Mvg:Gino EDIT:Ok bedankt: Bewerkt: 16 mei 2007 door gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2007 Hey Gino, ik heb geen kaartje, maar wel een paar tips waardoor deze missie ook haalbaar moet kunnen zijn. De Biplane stuurt best moeilijk als je er nog niet mee gevlogen hebt, maar als je dit onder de knie hebt is de missie simpel. Zorg ten eerste direct na het opstijgen dat je een goede balans hebt, zodat je niet steeds zigzagt. Daardoor raak je de controle kwijt en het kost bovendien veel tijd. Als je de juiste balans hebt moet je je goed op de ring voor je concentreren, zodat je hier makkelijk doorvliegt en zodat je niet steeds hoeft bij te sturen. Als je een beetje in de stad komt moet je proberen niet te laag te vliegen, want hierdoor crash je natuurlijk erg snel. Voor de rest moet je de bochten goed proberen te nemen, door je analog stick een beetje schuin naar achteren te houden. Let er op dat je niet te scherpe bochten maakt, want hierdoor verlies je je balans. Na veel oefenen leer je de route een beetje kennen, en dan is de tijd zeker geen probleem. Veel succes, en als het niet lukt dan kan je altijd een savegame aanvraag doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blink Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Hey Gino, ik heb geen kaartje, maar wel een paar tips waardoor deze missie ook haalbaar moet kunnen zijn. De Biplane stuurt best moeilijk als je er nog niet mee gevlogen hebt, maar als je dit onder de knie hebt is de missie simpel. Zorg ten eerste direct na hət opstijgen dat je een goede balans hebt, zodat je niet steeds zigzagt. Daardoor raak je de controle kwijt en hət kost bovendien veel tijd. Als je de juiste balans hebt moet je je goed op de ring voor je concentreren, zodat je hier makkelijk doorvliegt en zodat je niet steeds hoeft bij te sturen. Als je een beetje in de stad komt moet je proberen niet te laag te vliegen, want hierdoor crash je natuurlijk erg snel. Voor de rest moet je de bochten goed proberen te nemen, door je analog stick een beetje schuin naar achteren te houden. Let er op dat je niet te scherpe bochten maakt, want hierdoor verlies je je balans. Na veel oefenen leer je de route een beetje kennen, en dan is de tijd zeker geen probleem. Veel succes, en als hət niet lukt dan kan je altijd een savegame aanvraag doen! Gister was ik toevallig op hət vliegveld van Vice City aan hət rondkijken. Ik zocht een wapen wat daar zou moeten liggen. hət wapen was gevonden en ik wou weg van hət vliegveld. Zag ik daar niet hət Biplane staan.. ik twijfelde geen moment. Zonder dat ik wist dat er een heel checkpoint race aanvast zat sprong ik in hət Biplane en tot mijn verbazing begon de checkpoint race . Wie niet waagt wie niet wint, luid hət welbekende spreekwoord. Omdat ik toch niets anders te doen had besloot ik om gewoon een poging te wagen. Niet geschoten is altijd mis hè? Zonder enige vliegervaring met hət Biplane vloog ik over Vice City en nam ik checkpoint voor checkpoint. Er was zelfs even een moment dat ik er eèn miste, ik keerde terug en deed hem alsnog. Uit eindelijk heb ik de checkpoint race voltooid zonder dus te hebben geoefend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.