Jump to content

Spiderman 3


Nemean^inf

Recommended Posts

De tekst is inderdaad niet zo geslaagd. Maar de rest ziet er degelijk uit. De effecten zijn mooi, maar ik vind dat het contrast links net iets te hoog staat. En daarom is de overgang van licht naar donker niet zo goed gelukt. De render is goed ingblend en past bij de rest van het plaatje. De rand heb je goed gedaan, het is eens wat anders. Ik vind deze signature zeker niet slecht, maar ik zou gewoon dat contrast wat aanpassen, ik denk dat hij er dan beter zou uitzien. En bij de tekst kun je misschien gewoon de opactiy wat lager zetten, dat kan ik al veel helpen. Maar op hoe de signature er nu uitziet geef ik je een 7.8/10. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig maar de tekst is inderdaad niet echt geslaagd...

Je hebt mooie brushes gebruikt em ook mooie effecten links onder.

De render heb je mooi erin geplaatst.

Voor de rest is het gewoon een mooie signature!

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je niet ergens van beschuldigen alleen volgens mij heb je deze signature van een andere forum en dan je naam zo erdoor heen gezet maarja ik kan het ook mis hebben.

Maar die gene van dat forum kan hem ook gewoon van internet af hebben !

Maarja je signature je text is slecht ja en de linker kant te veel licht in terwijl venom iets slechts is dus donker kon beter iets op verzinnen.

Je border vind ik wel goed erbij passen voor rest is die netjes.

Cijfer 9,5/10

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je niet ergens van beschuldigen alleen volgens mij heb je deze signature van een andere forum en dan je naam zo erdoor heen gezet maarja ik kan het ook mis hebben.

Maar die gene van dat forum kan hem ook gewoon van internet af hebben !

Maarja je signature je text is slecht ja en de linker kant te veel licht in terwijl venom iets slechts is dus donker kon beter iets op verzinnen.

Je border vind ik wel goed erbij passen voor rest is die netjes.

Cijfer 9,5/10

Dan wil ik het bewijs wel eens zien, deze beschuldiging van rippen vind ik niet echt eerlijk, ik ken meerdere designers en die kennen mij en ze weten dat ik nog nooit heb geript dus wil ik graag het bewijs in mijn inbox (PM) krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je tekst Suxzord helemaal niet,ik ben er zelfs dol op,origineel :D

Andere rates:

Kleur:Simpel maar mooi zeker met die vlekjes :8/10 en rechtsboven vind ik m ietsiepietsie te licht ...

Render of afbeelding: Deze vind ik minder geslaagd,zit hij tegen een raam? wat is de achtergrond btw? een; 7/10

@Muay Thai

Eerst zien dan geloven 0_0

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Je tekst Suxzord helemaal niet,ik ben er zelfs dol op,origineel :D

Andere rates:

Kleur:Simpel maar mooi zeker met die vlekjes :8/10 en rechtsboven vind ik m ietsiepietsie te licht ...

Render of afbeelding: Deze vind ik minder geslaagd,zit hij tegen een raam? wat is de achtergrond btw? een; 7/10

@Muay Thai

Eerst zien dan geloven 0_0

IB

De achtergrond is een stad. :clown:

Bedankt voor de rates. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je niet ergens van beschuldigen alleen volgens mij heb je deze signature van een andere forum en dan je naam zo erdoor heen gezet maarja ik kan het ook mis hebben.

Maar die gene van dat forum kan hem ook gewoon van internet af hebben !

Maarja je signature je text is slecht ja en de linker kant te veel licht in terwijl venom iets slechts is dus donker kon beter iets op verzinnen.

Je border vind ik wel goed erbij passen voor rest is die netjes.

Cijfer 9,5/10

Dan wil ik het bewijs wel eens zien, deze beschuldiging van rippen vind ik niet echt eerlijk, ik ken meerdere designers en die kennen mij en ze weten dat ik nog nooit heb geript dus wil ik graag het bewijs in mijn inbox (PM) krijgen.

Het is ook geen beschuldiging hoor ik zei dat het ergens op die van iemand leek.

Die heeft het ook alleen dan net niet die effect en zo alleen een stock volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel mooi gedaan.

Comment :

Je vector is heel mooi gedaan spijtig dat je de andere kant onzichtbaar hebt verklaard .

De font vind ik heel mooi.

De kleuren passen er heel goed bij .

Rate :

8/10

Greetings .Syfes

Link to comment
Delen op andere websites

Erg coole sig. maar de tekst is idd. niet zo geslaagd! Wel leuke effectjes eringezet. En je render(of is dit een stock) is er goed ingeweekrt, hət is ook een erg knappe render! Ik geef je ene 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...