Jump to content

Beste liedje aller tijden!


Politiehelikopter

Recommended Posts

wat is het allerbeste liedje aller tijden? jullie mogen een liedje die jij de beste aller tijden vind! het mogen er overigens ook 2 zijn! ik vind fancy fair '05 van randy katana heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!! op nummer 2 komt felix met don't you want me!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    2

  • Gangsta-CJ

    2

  • Jay;

    2

  • Politiehelikopter

    1

Ik heb 4 beste nummers !

Hate it or love it - The Game Feat. 50cent !

This is how we do - The Game Feat. 50cent !

Ridin - Chamillionaire Feat. Krayzie Bone !

Summer Jam - The Underdog Project !

:bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb er ik weet niet hoeveel, maar op dit moment Tough Luv van Young Gunz. Maar het beste (hiphop)nummer ooitgemaakt is en blijft It was a good day van Ice Cube..

Link to comment
Delen op andere websites

D12 :: How Come

Ja Rule & Ashanti :: Mesmerize

Zijn beide machtige tracks.

Maar er zijn er natuurlijk veel meer, deze kwamen het snelst in me op. En om echt het beste liedje aller tijden te kiezen is niet makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad weinig klassiekers, ik hoorde U2, Bob Dylan, Guns n'Roses... wat overigens allemaal erg mooie nummers zijn.

Mijn eigen lijstje zal hiermee heel erg lang worden, omdat ik absoluut geen idee heb welk nummer ik nou bovenaan moet posten. Ik zal er vast en zeker wel eentje gaan vergeten, maar hier zijn mijn "Beste nummers allertijden!"

Staan 'niet' op volgorde

The Who - Overture (Tommy)

Guns n'Roses - Knocking on heavons door

Paul Simon - Graceland

Depeche Mode - Personal Jesus

Clousseau - Daar gaat ze

Dire Straits - What it is

Boston - Smoking

Er zijn er natuurlijk nog veel meer, maar dit zijn degene die op het moment in me opkomen,

gr, Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het onmogenlijk is om je favoriete lied allertijden op te noemmen. Er zijn namenlijk zo ongelovenlijk veel erg goede lieden uitgebracht die allemaal super zijn. Maar een paar bands die goed zijn kan ik wel opnoemmen:

  • Queen
  • U2
  • Metallica
  • Guns'n'roses
  • en nog zo veel andere waar ik nu niet op kan komen...

En over die lieden zelf moet je niet gaan beginnen met lijsten, want dat zijn er zo ongelofenlijk veel...

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand fan van The Rolling Stones? Hebben toch ook een aantal zeer te pruimen liederen op hun naam staan.

- Paint It Black, Ruby Tuesday, Jumpin' Jack Flash, Wild Horses, Sympathy for the Devil, etc etc

8 juni ga ik ze zien in de Goffert, kan ik die kop van Keith Richards eens in het echt bewonderen.

1839591522_1999998474_keith337.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...