Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik kies voor Paradise City van Guns 'n Roses Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik vind 2Pac - Ghetto Gospel nog steeds het beste nummer. Reageren
laverd3 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik vind The Eagles ~ Hotel California Reageren
philip14 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik ga voor 2pac-Changes Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) iK had het topic wat mis begrepen beste songs: young buck: shorty wanna ride 50 cent : slow dough Usher, Lil' john, Ludacris: Yeah G unit : G'd up G unit: i smell pussy Lloyd baks: I'm so fly Gayme , kanye west: wouldn't get far Trick daddy, chamillionaire: bet that beste diss: 50 cent: back down tupac, twista: fuck dre oudste goeie song(waar ik eerst d8 dat dit topic om ging ): gangsta's paradise Bewerkt: 27 januari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
Daan007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Poeh, dat zijn er best veel bij mij. Eerst een lijstje met genomineerden -The Doors - Roadhouse blues. -Led Zeppelin - Stairway to Heaven. -The Animals - House of the Rising Sun. -John Lennon - Imagine. -Bob Marley - Redemption song. Als ik er nu toch een moet kiezen word het Led Zeppelin. Echt een geweldig nummer Led Zeppelin - Staiway to Heaven Bewerkt: 27 januari 2008 door Daan007 Reageren
Capodaano Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Kan niet kiezen dus ik doe er drie. 2pac - Blasphemy. Z'n laatste 'echte' album met een ontzettend donkere sfeer. Geweldig diep nummer is dit. 2pac ft. Ice Cube & Ice-T - Last Wordz. Z'n vroegere werk met een echte vette beat 2pac - I Don't Give A Fuck. Z'n eerste eerste album, rauwe diamant Reageren
Turkse-Maffie Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) wat is het allerbeste liedje aller tijden? jullie mogen een liedje die jij de beste aller tijden vind! het mogen er overigens ook 2 zijn! ik vind fancy fair '05 van randy katana heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!! op nummer 2 komt felix met don't you want me!! Ik vind alle regeaton soorten liedjes wel leuk.En Waarom zag ik niet vind ik ook eenhele leuke nummer,maar die van fouradi is ook wel leuk weet alleen niet meer hoe die heet:P Van ik zie je staan deze zwoele nacht je kijkt me aan met je mooie lach is het een droom of wat ik zie nee dit kan niet na al die verdriet................... En Shit is gruwelijk van Ye-r en ze mattie's is ook wel vet En dubbel-o van yes-r en sjaak is ook gruwelijk;) En Smoke Some Weed van Ice cube is ook wel vet Ik vind 2Pac - Ghetto Gospel nog steeds het beste nummer. Maarjah genoeg informatie over mij? Als je meer vragen hebt stel je ze maar. .mvg. , Bender Bewerkt: 28 januari 2008 door Turkse-maffia-Gta Reageren
1974 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) i will say this is the best an it will beat the rest geintje http://nl.youtube.com/watch?v=WHzgsqKyUCI en verder -heatwave-boogie night -jimi hendrix-house burning down -david bowie_let,s dance -oliver cheetham-get down saturday night Bewerkt: 31 januari 2008 door 1973 Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Oke dan mijn lijstje: Red Hot Chili Peppers: By The Way Red Hot Chili Peppers: Can 't stop Red Hot Chili Peppers: The Zephyr song Red Hot Chili Peppers: Snow ((Hey Oh)) Red Hot Chilli Peppers: Calfornication Red Hot Chili Peppers: Throw away your television Red Hot Chili Peppers: Hard to concentrate Red Hot Chili Peppers: Cabron Red Hot Chili Peppers Universally speaking Red Hot Chili Peppers: Dosed Red Hot Chili Peppers: Under the bridge Red Hot Chili Peppers: Otherside Red Hot Chili Peppers: NOU EIGELIJK ALLES Reageren
Dinkydau Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Haha, loljurk.^^ Ik vind het altijd moeilijk te bepalen wat het mooiste nummer is. Er zijn zo ontzettend veel goede nummers. Elk mooi nummer is apart van andere mooie nummers. Ik vind het dan ook apart dat zoveel mensen zomaar weten te zeggen wat ze het mooiste nummer vinden. Ik vind in ieder geval deze nummers mooi: Stairway to heaven; Mijn Vlakke Land gezongen door Jaques Brel; Ave Maria; Voor ik vergeet van Spinvis; What You Waiting For van Gwen Stefani; Veel muziek die te maken heeft met Alfred J. Kwak; Het dorp van Wim Sonneveld Uitzicht op zee van Herman van Veen; Zuinig met haar zinnen van Herman van Veen; Ik zou wel eens willen weten van Jules de Korte; Ik drink van Ramses Shaffy; Heeft een kind een toekomst van Robert Long; Vanmorgen vloog ze nog van Robert Long; Ne Me Quitte Pas van Jaques Brel; Amsterdam van Jaques Brel; Amapola gezongen door Helmut Lotti; Nog veel meer waar ik nu niet aan denk. Reageren
tjoef Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Thunderstruck van AC/DC Back in Black van AC/DC The Razor's Edge van AC/DC Eigenlijk alle liedjes vanaf Brian Johnson's tijd in AC/DC (no offence to Bon Scott hoor ) En verder: Harder Better Faster Stronger en Aerodynamic van Daft Punk Dick en Break the Line van Guano Apes en tenslotte heel Demon Days van Gorillaz Ik kan niet kiezen, het zijn er teveel goede... Reageren
Hepburn High Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 @Dinkydau: Ken je ook die uitvoering van Acda en de Munnik van Jaques Brel - Amsterdam. Die is ook errug goed Reageren
rubensanti Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Mijn lijstje: Brad paisley - whiskey lullaby Daphne Loves Derby - Cue The Sun Red hot chili pepers - snow Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dit liedje misschien? OTTO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.