Jump to content

Aparte voertuigen


Blink

Welk van de onderstaande voertuigen heeft jouw hart gestolen?  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. Speciale - Voertuigen Poll

    • Little Willie
      14
    • Jet Ski
      33
    • Splitz-6 ATV
      9
    • Quad
      4
    • Anders.. vertel welke en waarom
      11
    • 0


Recommended Posts

Speciale Voertuigen

Sinds ik Grand Theft Auto Vice City Stories speel op mijn gloednieuwe Playstation Portable ben ik al de nodige voertuigen tegengekomen. Ik heb het dan niet over de standaard voertuigen als de Sabre en Infernus etc. , nee ik heb het over de "aparte" voertuigen die ik in deze prachtige game allemaal ben tegengekomen.

Zoals jullie misschien zelf ook allemaal al eens hebben gezien zitten er een aantal aparte voertuigen in GTA Vice City Stories. Hieronder zal ik even degene neerzetten die ik zelf beschouw tot de groep apart. De naam apart heb ik gewoon gekozen omdat ik even niets anders kon verzinnen.

Hieronder even kort mijn mening over de voertuigen in deze poll.

Little Willie

Deze kleine helicopter die je kan aanschaffen na de missieFrom Zero To Hero voor een kleine 5000 dollar brengt jouw overal naar toe in Vice City. Hij is overgens te vinden in The Clymenus Suite . De kleine helicopter heeft een machinegun aanboord en vliegt met een redelijke tempo over Vice City heen. Dit "aparte" voertuig heeft wel mijn hart gestolen :dans:

Jet Ski

Nog nooit eerder was er een Jetski te vinden in een Grand Theft Auto game, deze is dus erg apart. Het is wel een hele vernieuwing want op het water vond ik GTA nooit zo boeiend. Met de komst van de Jet Ski ben ik vaker het water te vinden dan ooit. Voordeel is ook nog eens dat hij niets kost, je steelt hem namelijk heel snel op deze plek.

Splitz-6 ATV

Amfibievoertuigen hebben ook nooit eerder een rol gehad in GTA. Ik was zeer blij toen ik eergister op Wikigta las dat je na de missie From Zero To Hero dit Amfibievoertuig kon aanschaffen inruil voor wat muntstukken. Op het wegdek is dit voertuig wel redelijk snel, op het water daarintegen is het net een slak zo langzaam. Toch is dit wel een aanwinst voor GTA.

Quad

De Quad is niet helemaal nieuw. We zagen hem al in San Andreas. Hoewel deze GTA zich een jaar of 6 vroeger dan San Andreas afspeelt vindt ik de quad er in deze game zoveel beter uitzien dan in San Andreas. Volgens mij hoort dit juist andersom te zijn. Anyway, dit aparte voertuig is ook zeker in mijn garage te vinden.

Mijn stem is na lang wikken en wegen toch uitgegaan naar Little Willie. Het is een aparte helicopter die ook nog grappige maten heeft. Hij is klein en fijn!

Jullie mening graag!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Blink

    2

  • The GamerII

    1

  • Hanneswasco

    1

  • Scarface92

    1

Leuk dat je dit topic maakt, maar dit zijn niet echt 'aparte' voertuigen, deze horen namelijk gewoon recreatie

De JetSki raakte mijn hart, omdat ik die toch wel erg gaaf vind :)

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Jet Ski! Volgens mij kun je daarmee sneller over ""het"" water dan met elk ander voertuig op ""het"" land! Echt zooo snel :) WTF is dit??? ik krijg de hele tijd aanhalings tekens vanzelf om "het" woordje "het". ik hetb t al 5× veanderd maar t komt steeds trug WTF

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ze vallen inderdaad niet in de groep apart maar, op Wikigta staan in de groep recreatie ook voertuigen als Stretch en een RC Robot en die vond ik er niet zo goed bijpassen. Daarom koos ik voor "Aparte" :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Het appartste voertuig vind ik de Splitz, Omdat deze op land EN water kan.

Maar ik heb toch op de Quad gestemd omdat ik daar het meest van hou en ik vind het ook een erg fijn

vervoermiddel :Y

De Jetski vind ik ook zee appart omdat hij zo snel is. Eindelijk iets wat snel over het water kan.

Little Willie vind ik ook wel leuk, maar ik heb er pas 2 keer in gevlogen. Heb nooit zo'n zin om in een helikopter te zitten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Jetski, ik had hem eerst gekocht diezelfde dag heb ik hem dan weer terug verkocht omdat ik nog veel missies moest doen voor bij de Jetski te komen. Na een paar dagen ben ik heb weer terug gaan kopen en heb ik de gehele storyline in 1 week uitgespeeld ! En met de Jetski uitgeprobeerd natuurlijk, maar nu vind ik hem saai!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...