Bassiej Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Blijlage: Bijlagen - 3 standaard plaatjes.rar Bewerkt: 24 mei 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Niels Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 Geweldige Tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D Corleone Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 Goede en duidelijke tut! Mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 Leuke tutorial, goed en duidelijk uitgelegd. Hier is mijn resultaat. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Zo, en de mensen die mij dus PB'den voor ook zo een borjde! Onze goede Sl vriend heeft er een tut. van gemaakt! Gode tut. Een resultaat heb ik niet, aangezien ik dit zelf voor deze tut. heb gedaan! Check mijn sig. Bewerkt: 16 mei 2007 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 met welk progamma moet je dit doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) met welk progamma moet je dit doen? Adobe Photoshop en Imageready. Ontopic: Tsja; Ik had zelf het eerste nep-bordje - dacht ik teminste - en kan alleen maar zeggen dat je tutorial duidelijk is, maar niet fijn leest. P.S: Ikzelf maak 3 verschillende layers in PS zelf en ga dan naar Imageready, opdat ik daar niets meer hoef te veranderen, het is maar net wat je eenvoudiger lijkt. Bewerkt: 16 mei 2007 door Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Mooie/Goede tutorial, 'BassiejTM'! Ik ben een beetje n00b met Photoshop... Bewerkt: 16 mei 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 En dan te bedenken dat ik de oorspronkelijke vier bordjes gewoon met het handje gemaakt heb. Niets Photoshop, ImageReady of fonts... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 En dan te bedenken dat ik de oorspronkelijke vier bordjes gewoon met het handje gemaakt heb. Niets Photoshop, ImageReady of fonts... Hoe heb je ze laten bewegen dan? Ik had naast paint toch echt IR nodig...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Klasse tut Bassiejj!! Ik ga zelf ook zo maar eens aan de slag, post zo mijn outcome wel eventjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2007 Mooie tut, ik ben er nog mee bezig. Maar ik heb een vraagje: hoe schuif je de bordjes 1 pixel omhoog :$? (ik weet het , ben net begonnen met PS). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Mooie tut, ik ben er nog mee bezig.Maar ik heb een vraagje: hoe schuif je de bordjes 1 pixel omhoog :$? (ik weet het , ben net begonnen met PS). Heel simpel: Je pakt de layer van je bordje. Doe nu deze toetsencombinatie: Control + T. Nu is er als het goed is een soort van selectie om je bordje heen. Druk nou één keer op pijltje naar boven van de pijltjes toetsen. En voilà, je bordje is 1 pixel omhoog geschoven. Soms moet je iets vaker dan één keer op pijltje naar boven drukken, omdat Photoshop soms niet reageert na één keer drukken. Succes. EDIT: Met de 'pijltjes toetsen' bedoel ik gewoon de 4 pijltjes toetsen die op je toetsenbord zitten. Dus voordat je in photoshop allemaal naar 'pijltje naar boven' gaat zoeken... Bewerkt: 21 mei 2007 door BaasB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blink Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2007 Zeer fijne tutorial. Ik heb net ook even een bordje gemaakt alleen deze wil ik op MSN gebruiken, hij ziet er alleen heel klein uit. Kan iemand vertellen hoe ik dit probleem oplos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Ok, zover ben ik nu, maar als ik nu op duplicates selected frames klik, en ik wil het bordje weer omhoog doen, zet hij het bordje op de vorige frame (of hoe zeg je dat) ook omhoog . Bewerkt: 21 mei 2007 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.