Jump to content

[PS] Bewegende Bordjes


Bassiej

Recommended Posts

Dat komt omdat Imageshack alleen stilstaande beelden kan uploaden, waardoor je een ongeanimeerd bordje tezien krijgt. Welke site je wel kan gebruiken weet ik niet, dat is ook mijn vraag eigenlijk.

[...]

Okee, maar dan snap ik nog iets niet. Ik had een bordje aangevraagd aan Rivel en hij kon hem op Imageshack uploaden met de animatie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donald F. Duck

    9

  • Jorair

    8

  • BaasB

    3

  • Bassiej

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt, maar nog een probleempje: Ik druk op Safe for Web, druk op Save, dan save ik hem. Dan upload ik het bordje op Imageshack, zet de link in mijn sig, en wat zie ik: Een bordje zonder animatie.
Dat komt omdat Imageshack alleen stilstaande beelden kan uploaden, waardoor je een ongeanimeerd bordje tezien krijgt.

Nee, dat klopt zeer zeker niet. :) Ik upload altijd mijn animaties met ImageShack, werkt prima. Save for Web doe ik nooit, ik doe altijd: File --> Save Optimized As. Dan heb je gewoon een prima werkende animatie die je zeker weten wel kunt uploaden met ImageShack. :)

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn outcome: untitled1uw0.gif.

Bedankt voor ieders hulp.

Mooi voor je eerste. :)

Als ik je nog een tip mag geven: Zorg ervoor dat de achtergrond van je plaatje de kleur van GTAForum is, zodat het bordje er mooi ingewerkt is. Zoals Donald F. Duck heeft gedaan:

donaldffl8.gif

Verder zou ik je lettertype nét ietsje minder hoog doen, want nu zie ik letters op het zwarte randje van je bordje zitten, en de f van Spitfire staat zelfs voor een deel buiten het bordje.

Maarja, met photoshop is het gewoon veel uitproberen. :) Blijf altijd dingen proberen, en kijk wat dan uiteindelijk het mooiste resultaat oplevert.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi voor je eerste. :)

Als ik je nog een tip mag geven: Zorg ervoor dat de achtergrond van je plaatje de kleur van GTAForum is, zodat het bordje er mooi ingewerkt is. Zoals Donald F. Duck heeft gedaan:

Plaatje

[...]

Ik heb nog een veel betere tip: Ik heb toen ik een nieuw vlak ging maken een transparante achtergrond gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt voor de tip. Dat het uitproberen was had ik ook al door :D.

Maar nu zit ik nog altijd met deze vraag (ik weet het ik doe vervelend):

Is er een andere manier dan die van Bassiej™ om je bordje op normale grootte in MSN te krijgen? Want mijn plaatje verkeint altijd zo hard dat je niet eens de tekst meer kan lezen.
Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet zijn standaard emoticons in MSN 16x16, dus je zou hem in moeten delen in plaatjes van 16x16. Maar dan krijg je weer problemen met de animatie... Maar ik kan nu niks anders bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben weer ff opnieuw begonnen maar ben de klust kwijt bij het eerste gedeelte. Hoe krijg je die plaatje in die witte vak waar je meewerkt..( die eenne vak als je 'New' doet en de grootte bepaald(heb laats hersenschudding gehad dus weet het niet meer goed))

Ik heb het al... binnenkort heb ik het resultaat

Edit: hij is eigelijk klaar maar hoe doe je die achtergrond want bij mij is ie helemaal wit!

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Edit: hij is eigelijk klaar maar hoe doe je die achtergrond want bij mij is ie helemaal wit!

Je moet de achtergrond transparant maken. (Dit kan als je File > New doet).

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: hij is eigelijk klaar maar hoe doe je die achtergrond want bij mij is ie helemaal wit!

Als je een nieuwe document opent dan staat de background meestal nog op slot. Deze kun je verwijderen door hem te duplicaten ('CTRL + J'). Je geduplicate layer kun je weer transparant met maken met bijvoorbeeld de 'Magic Eraser Tool'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...