PrI3sT Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 heel erg leuk uitgelegt jammer dat ik het zelf niet kan proberen ik heb die programma's niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 leuke tut... my outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lilboy Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Blijlage: Bijlagen - 3 standaard plaatjes.rar hoe doe je die px Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Als ik jou was zou ik als je alles wilt duplicaten steeds, eerst waar Forever -> Once zetten, en dan alles steeds met pijltje omhoog je plaatsjes omhoog tezetten, en dan wel op het laatst Once -> Forever zetten. Outcome: http://www.imgdumper.nl/uploads/499bb6d764...venzio!.gif Ik moet nog een leuk Font downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Ik krijg steeds dat die achtergrond zwart is -.- En laat maar ik kan dit gewoon niet Toch een leuke tutorial het lukt me alleen niet echt. Maar já wie ben ik. Bewerkt: 2 augustus 2011 door Deltab Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.