Jump to content

NL taal


qbdown

Recommended Posts

Dat had je zoals VWO-er al zij ook in dit topic kunnen plaatsen, hij is nog niet gesloten, dus posten is nooit een probleem in zo'n geval. Ik heb met iemand met dezelfde vraag gezocht naar de Nederlandstalige mod voor Vice City, maar geen van alle doet hət nog. Waarschijnlijk is de server hiervan afgebroken, of is de mod door de maker verandert met een fout in de mod als gevolg. In ieder geval zou ik hət zoeken ernaar achterwege laten, of iemand moet hieronder nog een werkende edititie vinden, maar dit lijkt me sterk.

Succes dan maar met de engelse versie :bier:

Mvg,

PTC

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de NL-mod toevallig nog op mijn PC staan, ik heb hem in de bijlagen gestopt.

Hoe te installeren?

In het .rar pakketje zul je het bestand spanish.gtx aantreffen. Deze vervang je met het originele. Deze zul je vinden in .../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Text.

Hoe te gebruiken?

Start GTA Vice City op en ga naar de opties. Kies nu Language. Nu selecteer je Spanish en zie het resultaat! Het zal nu NL ondertitelt zijn.

P.S.: Ik heb ook nog een andere NL mod, deze vervangt ook de .txd's zodat je bijvoorbeeld een C&A winkel krijgt, wil je deze, dan kun je me altijd PB'en! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...