Jump to content

Verdiend SanAndreas een terug keer?

Terugkeer?  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Moet SanAndreas terug?

• Zeker weten
      9
    • Ja, blijft mijn favoriet
      9
    • Nee, 1 keer gespeelt hebben is genoeg
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen van GTAForum,

Ik zit er al een tijdtje mee dat R* terug moet komen met SanAndreas na IV, want SanAndreas is er maar 1 game van gemaakt, en hət is zowat iedereens favoriete game wat een echte hit maakte toen SanAndreas uitkwam ik vind zelf dat SanAndreas terug moet komen, wat denken jullie ervan?

Ik heb even zoekfunctie gebruikt ik geen topic hierover vinden sorry als er al 1 bestaat.

Geplaatst:

Ik vind ook dat hij terug moet komen in(san andreas storys)

Dan moet hij voor de ps3 ps2 en xbox 360 uitkomen!

Geplaatst:

Als een compleet nieuwe gta (zoals gta IV) hoef ik San Andreas niet! Maar ze mogen van mij wel een San Andreas Stories maken! Dus voor een stories vind ik het goed, maar voor een nieuwe grote gta heb ik liever een nieuwe stad. ;)

Geplaatst:

Yep, sure thing~! Van mij betreft veranderen ze alleen de missies, dan koop ik hem ook! :ok:

Geplaatst: (bewerkt)

Hij moet zeker terug keren is een zeer mooi landschap en alles is er mooi gemaakt ze moeten ook zoiets maken van sa net als vcs en lcs dus dan sas. :puh:

Hij moet volgens mij dan uitkomen op de : psp , ps 3 , xbox360 en dan de pc is tog fijner.

Bewerkt: door wijst
Geplaatst:

Ik vind hem zeker prachtig SanAndreas alleen toch had ik liever IV in SanAndreas gezien LibertyCity is al 3 keer teruggekeerd, nu maar eens tijd dat SanAndreas terug komt.

Ik heb een vraagje vinden jullie SanAndreas qua grapichs :

Heel mooi gemaakt?

Of vinden jullie het lelijk?

Ik zelf vind hem echt cool en mooi dat is ook echte eerste GTA die zo groot en meer mogenlijkheden heeft.

En ik denk als IV uitkomt dat SanAndreas qua steden leuker zal zijn maar we moeten afwachten wat IV word.

Geplaatst:

Zou wel leuk zijn, maar waarom? Misschien een verbeterde versie?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind ook dat hij terug moet komen in(san andreas storys)

Dan moet hij voor de ps3 ps2 en xbox 360 uitkomen!

Als je een spel maakt voor de 360 & PS3 is het spel waarschijnlijk té zwaar voor de PS2 niet doen dus. Dat duurt namelijk veel te lang. Dus maak er maar PC van :clown:

Ik vind inderdaad dat er een "VERBETERDE" Remake moet komen! (Hiermee bedoel ik met de elementen van GTA IV ofzo erin.) Het kan misschien inderdaad weer een Hit worden, maar dan vindt ik wel dat dat Gehoodlum eruit moet. voor de 2de keer "InDaHood sjit" :N Dan vind ik er meer niks aan.

Toen die Return to Los Santos missions begonnen had ik iets van NEE HE!

Want ik was zo kwaad aan het einde van ""The Green Sabre" Ik had heel Los Santos overgenomen en ik was alles kwijt! Dus toen kwamen die RTLS missions nou je begreep vast wel wat ik ervan vond!

(Sorry voor het ietwat off-topic bericht)

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

San Andreas is mijn allerfavorietste GTA-game ooit!!

Het moet zeker terugkomen!! :klap::klap:

Geplaatst:

Ik zou het wel leuk vinden, maar dan zou die wel op de Ps3 moet uit komen. Alleen ben ik bang dat als er ooit een Gta San Andreas Stories komt dat die nooit beter zal zijn als San Andreas zelf. :bier:

Geplaatst:

Je opende ooit dit topic, die ongeveer een gelijkwaardige inhoud heeft als dit nieuwe topic van jou. Zoals je kunt zien aan deze post van mij, heb ik dat topic gesloten omdat je over de eventuele komst van een San Andreas Stories al kunt speculeren in het daarvoor bestemde topic.

Wederom gesloten dus.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...