Jump to content

A drop in the ocean


profile

Recommended Posts

Hey.

De missie A drop in the ocean van Donald love lukt me maar niet :duh: .

Dus zoals jullie waarschijnlijk al hadden gedacht,kom ik hier even wat tips and tricks vragen :clown: .

Het lukt me tot ik De Zes pakketjes heb gevist uit het water van LC.

Dan moet je dus met een 5 sterren wanted level terug naar Love Media.

Dat lukt me maar niet.Ik word steeds gepakt door de F.B.I en de Enforcers :cry: .

Kan iemand me helpen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De missie A drop in the ocean van Donald love lukt me maar niet :duh: .

Dus zoals jullie waarschijnlijk al hadden gedacht,kom ik hier even wat tips and tricks vragen :clown: .

Het lukt me tot ik De Zes pakketjes heb gevist uit het water van LC.

Dan moet je dus met een 5 sterren wanted level terug naar Love Media.

Dat lukt me maar niet.Ik word steeds gepakt door de F.B.I en de Enforcers :cry: .

Kan iemand me helpen. :puh:

Ja, ik denk dat ik je daarmee wel kan helpen :)

Zodra je de 6 pakketjes uit het water hebt gevist moet je aanmeren, over de steiger lopen en de trap op richting Asuka's huis. Zorg er dus voor dat je aanlegt bij de steiger die het dichtste bij Asuka's huis is. Zodra je de vrij lange trap op bent gerend moet je in de Yakuza Stinger stappen die daar staat. Rij weg, maar ga niet naar het gebouw van Love Media. In plaats daarvan ga je het steegje in die naar de Pay 'N Spray leidt. Zet je auto in de Pay 'N Spray en je kunt zonder verdere hinder van de politie naar Love Media rijden.

Op deze manier moet het weinig problemen meer opleveren om A Drop In The Ocean te voltooien maar mocht je er nog steeds niet uitkomen, laat het dan even weten. In ieder geval veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

De missie A drop in the ocean van Donald love lukt me maar niet :duh: .

Dus zoals jullie waarschijnlijk al hadden gedacht,kom ik hier even wat tips and tricks vragen :clown: .

Het lukt me tot ik De Zes pakketjes heb gevist uit het water van LC.

Dan moet je dus met een 5 sterren wanted level terug naar Love Media.

Dat lukt me maar niet.Ik word steeds gepakt door de F.B.I en de Enforcers :cry: .

Kan iemand me helpen. :puh:

Ja, ik denk dat ik je daarmee wel kan helpen :)

Zodra je de 6 pakketjes uit het water hebt gevist moet je aanmeren, over de steiger lopen en de trap op richting Asuka's huis. Zorg er dus voor dat je aanlegt bij de steiger die het dichtste bij Asuka's huis is. Zodra je de vrij lange trap op bent gerend moet je in de Yakuza Stinger stappen die daar staat. Rij weg, maar ga niet naar het gebouw van Love Media. In plaats daarvan ga je het steegje in die naar de Pay 'N Spray leidt. Zet je auto in de Pay 'N Spray en je kunt zonder verdere hinder van de politie naar Love Media rijden.

Op deze manier moet het weinig problemen meer opleveren om A Drop In The Ocean te voltooien maar mocht je er nog steeds niet uitkomen, laat het dan even weten. In ieder geval veel succes ermee!

Erg bedankt maar...Waar is Pay'n' spray :$ ?

Link to comment
Delen op andere websites

Die kan je vinden in Newport bij 8-Balls Bomb Shop.
Voor het geval je ook niet weet waar 8-Ball's Bombshop zich bevindt, wat helemaal niet zo gek is als je de Pay 'N Spray niet weet te zitten, heb ik even een kaartje voor je gemaakt. De Pay 'N Spray van Staunton Island vind je bij de rode stip op het kaartje hieronder. Zoals je ziet is dat vlakbij de haven waar je aanmeert, dus als je een beetje snel bent heb je helemaal geen last van de politie tijdens deze missie.

post-7284-1179473901.png

~ Met dank aan WikiGTA voor de kaart van Liberty City

Link to comment
Delen op andere websites

Die kan je vinden in Newport bij 8-Balls Bomb Shop.
Voor het geval je ook niet weet waar 8-Ball's Bombshop zich bevindt, wat helemaal niet zo gek is als je de Pay 'N Spray niet weet te zitten, heb ik even een kaartje voor je gemaakt. De Pay 'N Spray van Staunton Island vind je bij de rode stip op het kaartje hieronder. Zoals je ziet is dat vlakbij de haven waar je aanmeert, dus als je een beetje snel bent heb je helemaal geen last van de politie tijdens deze missie.

post-7284-1179473901.png

~ Met dank aan WikiGTA voor de kaart van Liberty City

Erg bedankt.

Ik ga zo dadelijk eens proberen :dans:

P.S:toen ik voor het eerst op staunton island kwam stond er op mijn MAP de pay'n'spray.

Spijtig dat hij nu weg is.En ook dat er geen map staat op het startmenu :cry:

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

P.S:toen ik voor het eerst op staunton island kwam stond er op mijn MAP de pay'n'spray.

Spijtig dat hij nu weg is.En ook dat er geen map staat op het startmenu :cry:

Het klopt dat de Pay 'N Spray niet altijd staat aangegeven op de radar, maar als je in de buurt komt van de Pay 'N Spray verschijnt het logootje wel op de radar. Aangezien je nu een kaartje hebt met de exacte locatie moet het niet meer al te moeilijk zijn om in de buurt te komen en het logootje tevoorschijn te halen.

Overigens heb je bij het aanschaffen van de game ook een map gekregen waar de Pay 'N Spray op staat aangegeven, dus die kun je eventueel ook nog raadplegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...