M4X Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Onderwerp: Sonic the Hedgehog Design: Signature Size: Max. 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Ongeveer over een weekje Mijn inzending komt na die van jouw. Wie wilt er? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Ik zal eens kijken of ik hem voor die tijd af heb, heb het druk deze week, Is er iemand eerder mag die voor @Hieronder: Oke Ik edit mijn sig waneer hij af is Bewerkt: 17 mei 2007 door Agent Kellerman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Ik zal eens kijken of ik hem voor die tijd af heb, heb het druk deze week, Is er iemand eerder mag die voor Geen probleem hoor, ik heb alle tijd, zelf heb ik het namelijk ook druk. PB maar als je signature af is, het mag gerust iets langer duren dan een week *ik edit deze post zodra mijn sig af is* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 Ik denk dat het vrij moeilijk zal zijn om een battle te doen tegen een lid dat gebanned is, dus als jij het goed vind, wil ik wel tegen je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Ik denk dat het vrij moeilijk zal zijn om een battle te doen tegen een lid dat gebanned is, dus als jij het goed vind, wil ik wel tegen je? De regel is dat een battle moet worden afgemaakt indien een lid gebanned is, en Agent Kellerman heeft zijn signature al naar mij opgestuurd. Deze battle ging toen ook door. Maar ik denk dat de moderators het beste kunnen beslissen, want ik wil ook wel tegen jouw battelen Edit: Pb verstuurd Bewerkt: 18 mei 2007 door M4X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 Oke, stuur jij dan een PM, want mijn signature is zo goed als klaar, en ik kan gerust deze battle overnemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 Stemmen gaat gewoon door, ook al is iemand gebanned. Wint degene die is gebanned dan krijgt hij/zij geen punt en de verliezer geen puntaftrek. Het is dus niet zo dat als iemand is gebanned de ander automatisch heeft gewonnen, dit is alleen zo als de tegenstander fraude heeft gepleegd in de battle zelf. M4X Vs Agent Kellerman Helaas Eros, je zult een andere tegenstander moeten zoeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Agent Kellerman: M4X: Veel succes Agent Kellerman, ookal ben je verbannen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Dit is een moeilijke battle, maar mijn stem gaat naar M4X waarom: HIj heeft een leuk effect, en erg orgineel! Jammer van de kleur van je BG, die is lelijk! Maarja! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Mijn stem gaat naar M4X. Bij Agent Kellerman is de achtergrond erg vaag, en de tekst is ook niet goed leesbaar. De render is een beetje te veel ingeblend, en ik zie niet veel combinatie in de kleuren. Bij die van M4X is de kleurencombinatie heel mooi, de achtergrond effecten zijn mooi en de tekst is ook goed gedaan. Die van M4X is gewoon mooier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Mijn stem gaat overduidelijk naar M4X ik vind zijn signature echt buitengewoon mooi ! Zeer leuk gemaakt die effecten erin gegooid echt man ik heb niks meer te zeggen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Mijn stem gaat naar.....M4X Vind dat ie mooie effecten heeft gebruikt en dat opzich de achtergrond ook mooi er uit ziet. Die van Agent Kellerman spreekt mij opzich ook wel aan , alleen ik vind die van M4X toch mooier! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Ik stem ook voor M4X, alhoewel ik zijn font niet zo mooi vind. De effecten van hem zijn dan wel wat beter. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakooza Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 mijn stem gaat ook naar M4X, mooie effecten erin gestopt. die van Agent kellerman vind ik ook wel mooi maar hij heeft teveel over de renders heen gebrusht, dat verpest hem een beetje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Battle afgelopen winnaar M4X +1 punt, verliezer Agent Kellerman. Closed en updated. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts