Jump to content

Realistische auto-onderdelen


icep0wer

Recommended Posts

Ik was benieuwd, in de trailer zie je iemand zijn binnenspiegel aanpassen, en in een andere screen in de OPM zie je niko in een auto met ruitenwissers, normaal zie je die NIET in een GTA, wat denken je, zou je de ruitenwissers ook laten draaien, en wat voor andere features denken jullie dat GTA IV heeft?

Bewerkt: door icep0wer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • Mister.X

    4

  • mad_ce

    4

  • TomHagen

    4

Ja, dat zou wel leuk zijn! Ik dacht daar ook al aan toen ik die ruitenwissers zag!

Mooi, mooi, ...! Maar moet je dit niet gewoon bij Wensen en Verlangens zetten?

>>> Door Dutchy3010: Praten over een bepaald onderwerp is kan natuurlijk wel, zolang het niet uitloopt op een spamtopic uiteraard... ;) <<<

Oké, Dutchytje... :$

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ja lijkt me leuk! Als het regent ofzo. Wat me ook leuk lijkt is dat je koplampen kan aan en uitzetten!

Heb ik ook al lang gewilt. Dat je in naar een donker gebied gaat en dan je lampen uitzet om de politie kwijt te raken.

Knipperlichten lijkt me ook wel goed idee, omdat consoles niet zoveel knopjes hebben om al die dingen te bedienen kunnen ze de knipperlichten misschien ps3 exclusive maken dat je met sixaxis naar links slaat en dan gaat je knipperlicht van links aan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Klop lampen en knpperlichten lijken me leuk. Ruitenwissers hoeven niet echt, ikbedoel, je kijkt toch niet door het raampje van de auto maar van bovenaf. dat ze de knipper lichten bv met die pijltjes helemala links op de controller doen en de kloplamen boven voor vanvoor en onder voor vanachter. Lijkt me vet. Maar ze mogen niet te snel kapot, in sa reed ik zo vaka in een donkere tunnel (pikzwart) en de lampen waren kapot, je zag de muren niet eens:p

Link to comment
Delen op andere websites

Klop lampen en knpperlichten lijken me leuk. Ruitenwissers hoeven niet echt, ikbedoel, je kijkt toch niet door het raampje van de auto maar van bovenaf. dat ze de knipper lichten bv met die pijltjes helemala links op de controller doen en de kloplamen boven voor vanvoor en onder voor vanachter. Lijkt me vet. Maar ze mogen niet te snel kapot, in sa reed ik zo vaka in een donkere tunnel (pikzwart) en de lampen waren kapot, je zag de muren niet eens:p

Dat was maar een treintunnel ergens tussen LS en SF waar het zo donker is.

Maar die pijltjestoetsen worden al gebruikt om de radio, submissies en sirene te bedienen dus daarom zij ik al dat je koplampen en knipperlichten met sixaxis kan bedienen maar de 360 heeft geen sixaxis en ook geen extra toetsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn om zulke features te hebben zoals de ruitenwisser aanzetten en zo. Maar is het wel nodig omdat je toch 3 person vieuw hebt. Maar goed idee het zou wel goed zijn om zoiets te maKen.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Klop lampen en knpperlichten lijken me leuk. Ruitenwissers hoeven niet echt, ikbedoel, je kijkt toch niet door het raampje van de auto maar van bovenaf. dat ze de knipper lichten bv met die pijltjes helemala links op de controller doen en de kloplamen boven voor vanvoor en onder voor vanachter. Lijkt me vet. Maar ze mogen niet te snel kapot, in sa reed ik zo vaka in een donkere tunnel (pikzwart) en de lampen waren kapot, je zag de muren niet eens:p

Dat was maar een treintunnel ergens tussen LS en SF waar het zo donker is.

Maar die pijltjestoetsen worden al gebruikt om de radio, submissies en sirene te bedienen dus daarom zij ik al dat je koplampen en knipperlichten met sixaxis kan bedienen maar de 360 heeft geen sixaxis en ook geen extra toetsen.

Die treintunnel is niet de enige tunnel die pikzwart is, ook sommige autotunnels. Je kutn altijd de knoppen vanachter gebruiken als knipperlicht (L2 en R2) of desnoods L3 en R3.

Link to comment
Delen op andere websites

ja lijkt me wel leuk, aangezien de auto's ook realistischere schades krijgen, moeten er ook meer realistischere features opzitten zoals knipperlichten koplampen en ruitenwissers. mischien ook tuningmogelijkheden dat die beter zijn en meer keuze? :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me gewoon vet als je de normale dingen met een auto kan die je in het echt ook kan, denk aan motor uitzetten, misschien versnelling, maar dat lijkt me ook wel weer kut, knipperlicht, ruitenwissers, koplampen bedienen, lekker met de mistlampen kloten :puh:.

en hopelijk komt er nu ook een camerastand dat je van binnenin de auto het dashboard ziet, met oa de km teller, enz. en miss een benzinestand, wat aan de ene kant vet maar aan de andere kant ook wel weer klote is.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant is et wel erg vet, maar na een tijdje doe je er waarschijlijk toch niks meer mee, aangezien de politie je niet eens achterna komt als je door rood rijd. dus daar hou je je toch ook niet aan? :engel:

dus ik denk dat et een beetje een overbodige optie wordt as je et vaker speelt....

Link to comment
Delen op andere websites

ja door het rode licht rijden lijkt me opzich wel leuk als dat erin zou zitten, dat is toch juist leuk mensen, dan worden de missies ook wat moeilijker, want dat waren ze niet echt als je naar SA kijkt, van mij mogen ze wel moeilijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...