Jump to content

99%


MrKooKie

Recommended Posts

Ik heb GTA: Vice City al op 5 Save Games 100% uitgespeeld en nu zit ik op 99% terwijl ik ALLES heb gedaan... Ook stond er in mijn stats toen ik het spel begon dat ik LV. 12 Vigelante al had gedaan en dat ik al 100 Packages had terwijl ik gen 150 armor had en geen Packages... :S Help??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    14

  • Lantyz

    9

  • Baffie

    9

  • --GTA--LOZER--

    1

Ik heb GTA: Vice City al op 5 Save Games 100% uitgespeeld en nu zit ik op 99% terwijl ik ALLES heb gedaan... Ook stond er in mijn stats toen ik het spel begon dat ik LV. 12 Vigelante al had gedaan en dat ik al 100 Packages had terwijl ik gen 150 armor had en geen Packages... :S Help??

Heb je et wel gesaved na de 12 vigilante missies? Dat probleem kan je ook hebben. Maar anders probeer je het toch gewoon nog een keer overnieuw? Als je em toch al 5 keer uitgespeeld hebt zal die zesde keer ook geen probleem zijn. En natuurlijk alle andere dingen (die wel ergens op dit forum staan) volbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan je ook gewoon één van je andere 100% savegames nemen en over je 99% savegames saven :puh: .

Maar als je het spel al 5 keer hebt uitgespeeld... Dan weet je wat je moet doen voor de 100%... Dus dan kunnen wij je niets nieuws vertellen, vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

In dat geval lest alleen nog de standaard vragen...

-Mods geïnstaleerd?

-Zelf iets veranderd aan de data-bestanden?

-Legale versie?

[EDIT: je hebt het shirt al?! :blink: En de andere 100% rewards? Heb je die ook allemaal al?]

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik heb ALLES al gedaan hij wil wil gewoon niet op 100% staan ik heb ook al Bodyguards en dat shirt...

Nou, wat kan jou het dan schelen of je nu op 99% of 100% bent. Je hebt de bodyguards en het shirt toch, misschien is het gewoon een foutje van het spel datie iets vergeten is omdat in alle spellen wel eens een heel klein foutje zit. Of je ga na wat je allemaal bij de andere keren hebt gedaan en nu niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik heb ALLES al gedaan hij wil wil gewoon niet op 100% staan ik heb ook al Bodyguards en dat shirt...

Nou, wat kan jou het dan schelen of je nu op 99% of 100% bent. Je hebt de bodyguards en het shirt toch, misschien is het gewoon een foutje van het spel datie iets vergeten is omdat in alle spellen wel eens een heel klein foutje zit. Of je ga na wat je allemaal bij de andere keren hebt gedaan en nu niet.

Lees... Ik ben Fanboy :D

En ik speel PS2 legale versie (geen mods dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik cheat niet... Maar is iemand dit eerder overkomen???

Kijk eerst of je echt alles wel heb gedaan!

Ik heb ALLESgedaan en ik heb 100% extraatjes alleen in mijn stats staat 99% :S

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je last van een (onbekende) bug in het spel, vrees ik. In dat geval valt er vrij weinig aan te doen.

Niet getreurd: Mag je eat mij betrefd alsnog in alle ere zeggen dat je GTA VC zojuist voor de zesde keer hebt uitgespeelt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...