Jump to content

99%


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    14

  • Lantyz

    9

  • Baffie

    9

  • --GTA--LOZER--

    1

Ik blijf altijd steken op 99%, moet dan nog 1 jump doen, hoewel ik zeker weet dat ik ze allemaal heb gedaan, maar om de een of andere rede registreerd het spel de jump niet...

Zijn er misschien nog mensen met dit probleem en wat kan ik er dan misschien aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet... Want ik cheat niet... tenminste alleen in 1 Savegame... :S

Of heeft dit ook met dat savegame over savegame over savegame te maken? <_< Klote Memory Card... Of mijn broer moet hebben lopen kutte... **No blaim, just a taught

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan... Dat iemand anders heeft zitten spelen op jouw savegame, en gesaved met cheats.

De savegames staan compleet los van elkaar. Je kunt rustig saven met cheats op de ene zonder dat de andere savegames daar door worden beïnvloed.

Een negatieve rank betekend onverbiddelijk dat er een cheat geactiveerd is. Toch maar je broertje aan een kruisverhoor onderwerpen, dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je je criminal rate eigenlijk heel hoog krijgen? Ik heb media level al op Stuff for legends, heb een hele poos rond lopen sjeezen met een tank en maar blijven schieten, en nog ben ik maar Hitman. Eerst snapte ik er ook niks van dat m'n criminal rating zó laag was terwijl ik nog maar 30 keer was opgepakt en nog maar (schrik niet) 318 keer was doodgegaan. Ik pleegde heel vaak zelfmoord omdag ik dacht dat de deuren van het stadion eerder opengingen. :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Je criminal rating gaat vooral naar boven door politie af te knallen, dacht ik. Vooral helicopters enzo.

Misschien een idee voor MrKooKie: Probeer je criminal rating weer boven de nul te krijgen, misschien kan je dan wel 100% krijgen.

Ik pleegde heel vaak zelfmoord omdag ik dacht dat de deuren van het stadion eerder opengingen.

??? Die mag je even uitleggen :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de Dirtring gedaan en gehaald, de Hotring gedaan en niet gehaald, en ik dacht dat je ze allemaal maar één keer kon doen. Toen ik de 3e keer bij het stadion kwam waren de deuren dicht. Ik wist toen nog niet dat er een klok boven je wapens stond. Dus ging ik er maar vanuit dat als het donker was de deuren open waren. Dus ik ging naar het stadion, keek of de deuren openwaren, waren ze dat niet dan deed ik de code ICANTTAKEITANYMORE en dan was ik weer bij het ziekenhuis in Downtown. Er stond wel op de borden Tonight form 20:00, maar ik wist niet dat die klok de tijd aangaf. Dus ik viel erg vaak in herhaling totdat ik het door kreeg dat het heel toevallig was dat 20:00 hetzelfde is als 8:00 in de avond, en als dat klokje bovenin op 8:00 stond gingen de deuren ineens open. Toen pas ging er een lichtje branden dat die teller de tijd wel eens kon zijn.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Vage shit Baffie... Maar wat die Savegame betreft er staan heel veel dingen in mijn stats die niet kloppen.. toen ik nog niks had gedaan, had ik al LV. 12 Vigelante en 100 Packages... Ik denk dat mijn Memory Card er 2 door mekaar haalt want ik save heel vaak ober elkaar heen :/

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel raar... of je hebt met cheats gespeelt of, je hebt wat vergeten te doen. ;)

Spijkertje,

____________________________________________________________________

:gtasign: en :jorizsign:!!!!!!! en Baffie RULEZ TO!!!!

____________________________________________________________________

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...