MrKooKie Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Voor de zoveelste keer... Ik cheat maar op een Save en ik hebv ALLES gedaan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Weet je wel zeker dat er nooit iemand anders op gezeten heeft. En trouwens wat maakt het uit, als je em persé uitwilt spelen en je hebt het al een paar keer gedaan kan je het toch ook gewoon overnieuw proberen. De meeste dingen weet je toch allemaal al lang. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Nou ik kan er gewoon niet goed tegen dat dit mij overkomt... <_< Dat ding moet gewoon op 100% staan GVD!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Al ga je vloeken helpt dat nog helemaal niks, en als je tóch al weet hoe je het spel 100% moet uitspelen probeer je het toch nog een keer, je hebt nu toch vakantie als het goed is en je hoeft niet na te komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen dat je last heb van een bug, die niet op te lossen is en bovendien geen ramp is. Ik verwacht niet dat er nog veel verhelderende ideeën komen, kan dit topic op slot? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ik heb een beter idee ik doe het opnieuw en als het weer gebeurd gaat me ps2 in 10 stukke @Lantyz gooi maar op slot :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 :rolleyes: cheataahh [EDIT door Lantyz: :rolleyes: Spammaahh] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 --gesloten op verzoek-- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts