Jump to content

The Fake Deal (Part1)


Muay Thai

Recommended Posts

Beste mensen van GTAforum,

Na een hele drukke tijd en harde werk hebben we de eerste deel van ''ViceCity Stories'' afgekregen,

Onze eerste strip! het was niet makkelijk om het zomaar 1,2,3 te maken, sommige leden hadden het druk met de gang

verkiezingen maar toch is het gelukt om de eerste deel af te krijgen, zelf wil ook SummerBase bedanken want door zijn hulp konden we dit doen.

Veel leesplezier !

Eerste Pagina :

post-5021-1179497347_thumb.jpg

Tweede Pagina :

post-5021-1179497363_thumb.jpg

Derde Pagina :

post-5021-1179497377_thumb.jpg

Vierde Pagina :

post-5021-1179497393_thumb.jpg

Vijfde Pagina :

post-5021-1179497407_thumb.jpg

Zesde Pagina :

post-5021-1179497423_thumb.jpg

Zevende Pagina :

post-5021-1179497439_thumb.jpg

Final Pagina :

post-5021-1179497450_thumb.jpg

Ik hoop dat jullie genoten hebben, er komt zeker nog een tweede deel hiervan en die wordt echt super dus die mag je echt niet missen!

Plaatst AUB een reactie

Met vriendelijke groeten,

De Crew

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    10

  • markoes

    4

  • profile

    3

  • Mister.X

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeer leuk gemaakt, en het verhaal is ook leuk, ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel. Mijn complimenten hiervoor. :) Alleen is het soms wel iets moeilijker om te lezen, maar verder toch goed gedaan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi gedaan.

Normaal had ik misschien het script geschreven.

Maar ik denk dat ik het zelf niet beter had kunnen doen :engel: .

Je zou deze eigenlijk moeten publiceren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie strip heren, ik wil wel even vermelden dat ik niet geholpen heb aan de strip, ik heb enkel de toestemming gegeven en de vragen van Muay Thai beantwoord. Ik heb naast dat ook even de afbeeldingen met de bijlage functie geupload, zodat men niet op die Imageshack (met enorm veel en irritante reclame) hoeft te kijken om de strip te bekijken. Over de strip kan ik alleen maar zeggen, super gedaan mannen. Leuke humor zo af en toe en een redelijk goed verhaal, je had misschien wat meer afwisseling van beelden kunnen gebruiken. Daarmee bedoel ik, niet complete missies gebruiken, maar ik weet hoe moeilijk het is dus ik maak daar verder geen probleem van. Verder echt super, toppers! Ik wacht op het volgende deel! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt zeer goed gedaan! Hoeveel werk hebben jullie daar wel niet in gestoken? En wie heeft allemaal mee geholpen? Ik moet zeggen: een dikke proficiat! Dit lijkt me niet makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt zeer goed gedaan! Hoeveel werk hebben jullie daar wel niet in gestoken? En wie heeft allemaal mee geholpen? Ik moet zeggen: een dikke proficiat! Dit lijkt me niet makkelijk.

Inderdaat erg moeilijk.

Als je dit ook wil leren kijk dan eens in wat TUT's bij graphics fora.

Daar kan je het leren :puh:

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan jongens, iets waar veel tijd en moeite in is gestoken met een geslaagd resultaat. Het enige waarover ik nog wat heb op te merken is de tekst, die is soms wat onleesbaar. Het ligt niet zo zeer aan het font, maar ik denk meer aan de grote. Koeienletters staan natuurlijk ook niet mooi, maar de tekst zou best een tikkeltje groter kunnen. Voor de rest is het stripeffect goed toegepast, en het ziet er keurig verzorgd uit. Ik wacht op het volgende deel jongens, ga zo door :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen bedankt voor jullie prachtige reactie's nogmaals dit was even deel 1 door de drukte die de leden hadden moesten we alles samen doen, maar zoals ik al zei je mag deel 2 echt niet missen dat wordt een knaller!

Bij een strip moet je inderdaad veel tijd insteken, zoals letten op de fouten zorgen dat de lezer het leuk vind, goede stukjes in zetten, etc...

Maar kijk het is altijd zo in begin heb je altijd zo iets zoals dat iets onleesbaar is maar als je telkens meer maakt word de rest ook heel mooie en beter en beter net zoals met GTA, R* maakte GTA III vervolgens Vice City wat een knaller werdt, en toen SanAndreas wat nu nog steeds een groote hit is.

Maar zoiezo hebben we deze keer met elkaar alles samen gedaan.

Dus ik wil bij deze echt -Matthijs-, Pietje II en Froodooo echt bedanken echt waar jongens jullie hebben het goed gedaan super!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt een meesterwerk. Echt de leukste & beste strip die ik ooit heb gelezen en, dit is pas het eerste deel :klap: Het zal zeker uren werk zijn geweest maar het resultaat is te zien èn te lezen :*D

Ik hoop dat dit een succes wordt en dat er nog vele delen zullen gaan volgen :dans:

Topper jongens :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...