Jump to content

The Fake Deal (Part1)


Muay Thai

Recommended Posts

Woow bedankt allemaal voor jullie mooie reactie's en hoop dat er nog meer reactie's zullen komen,

En er komen zeker vele delen! en beter en beter, mischien willen we wel in de strip animatie gebruiken op sommige delen maar dat komt nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    10

  • markoes

    4

  • profile

    3

  • Mister.X

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ook ik wil nog even mijn bewondering uitspreken, vooral omdat het werkproces zo vloeiend is verlopen. Ik moet bekennen dat ik in het begin redelijk sceptisch over het idee was, maar nadat Muay Thai het script had bedacht, ik de screenshots had genomen, -Matthijs- en Froodooo de effecten eroverheen hadden gegooid, Muay Thai de tekstballonnetjes had ingevuld en ik samen met Muay Thai de spellingcontrole had uitgevoerd (:7), is het resultaat toch wel heel erg leuk geworden. Ik krijg meteen zin om weer aan de slag te gaan met de nieuwe screenshots voor deel 2, met de opties die ik met het Cheatdevice uitgevogeld heb zijn er nieuwe mogelijkheden beschikbaar zodat het stripverhaal breder wordt aan verschillende afbeeldingen. Dit wordt/is een geslaagd project! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik wil nog even mijn bewondering uitspreken, vooral omdat het werkproces zo vloeiend is verlopen. Ik moet bekennen dat ik in het begin redelijk sceptisch over het idee was, maar nadat Muay Thai het script had bedacht, ik de screenshots had genomen, -Matthijs- en Froodooo de effecten eroverheen hadden gegooid, Muay Thai de tekstballonnetjes had ingevuld en ik samen met Muay Thai de spellingcontrole had uitgevoerd (:7), is het resultaat toch wel heel erg leuk geworden. Ik krijg meteen zin om weer aan de slag te gaan met de nieuwe screenshots voor deel 2, met de opties die ik met het Cheatdevice uitgevogeld heb zijn er nieuwe mogelijkheden beschikbaar zodat het stripverhaal breder wordt aan verschillende afbeeldingen. Dit wordt/is een geslaagd project! :Y

Jullie hebben allemaal erg mooi meegewerkt. :clown:

Want zo'n strip maken is volgens mij erg moeilijk.

Maar ik had dit al eens gelezen in een TUT.Ik denk zelfs dat die van -matthijs- was. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een keer hier op het forum wat aan het kijken bij ' VCS General ' of ik iemand kon helpen, maar later zag ik een topic dat jullie allemaal een soort strip plaatsten, toen dacht ik ' Laat ik maar een grote GTAgames strip maken over verschillende GTA's ' en ik zag later ook dat -Matthijs- een strip had gemaakt toen was ik zijn tutorial aan het volgen.

Maar het loopt nu allemaal prima!

Bedankt voor reactie's blijft altijd leuk.

En de mensen die deze topic weleens bezoeken plaats A.U.B. een reactie.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is onze geheim! en bedankt voor je reactie.

Maar je kunt het bij tutorials vinden ' Strip effect ' heet het zoek maar.

En ik zie wel dat er mensen kijken als jullie kijken post A.U.B. een reactie dan!

Met vriendelijke groeten,

Muay Thai

Link to comment
Delen op andere websites

Oke de deel 2 komt binnekort uit weet niet precies wanneer, maar even kort nieuws :

Er komt ook nog mischien een ViceCity mix samen met Las Venturas!

Maar daarover ga ik niet al te veel over vertellen, maar er komt zeker ook iets met animatie erbij!

Dit blijft nog een verassing, maar ondertussen zijn we hard bezig met de tweede deel.

Dit was even een korte nieuws erover.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Korte mededeling!

Voor de mensen die op de tweede deel zitten te wachten hier even kort nieuws :

We zijn al inmiddels bezig met de tweede deel je kunt hem over drie weken verwachten het is harde werk voor ons

En we zijn druk en druk bezig om de tweede deel zo goed mogenlijk proberen te maken.

Dat was even over de tweede deel.

Las Venturas & ViceCity

De crew heeft al plannen voor de mix ik zelf heb ervoor goede ideeën, je kunt mischien animatie erin verwachten maar dat houden we nog even als verassing voor het rest zijn we nog hard bezig om de tweede deel af te krijgen zodat we later verder kunnen met '' Las Venturas & ViceCity ''

Dit was even een korte mededeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...